• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне

Закупівля здійснюється з метою задоволення потреби у товарі, який є предметом закупівлі, протягом 2020 року

Завершена

956 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 782.00 UAH
Період уточнення: 21.12.2019 11:24 - 28.12.2019 17:00
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: f607eff5620943e098948ce958502d42
Дата опублікування: 26.12.2019 22:19
Опис: Щодо вашої відповіді учасникам: А яким Законом чи іншим нормативно-правовим актом регламентовано, що учасник зобов'язаний мати у складі працівників відповідної кваліфікації водія транспортного засобу та водія технічного засобу для навантаження вугілля? Законом України "Про публічні закупівлі" одним із кваліфікаційних критеріїв є наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Водночас в цьому Законі немає жодної згадки про те, що Замовник може встановлювати конкретний перелік таких працівників, а тим паче документальне підтвердження кваліфікації працівників, наявність яких вимагає замовник, яка жодним чином не має відношення до виконання умов договору поставки.
Відповідь: Нормами частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений такий кваліфікаційний критерій, як, зокрема, «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». При цьому Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено вимог яким чином учасники повинні підтверджувати свою відповідність зазначеному критерію. Такі вимоги встановлює Замовник на власний розсуд з дотриманням всіх принципів здійснення публічних закупівель. У визначенні чинного законодавства «працівником» є фізична особа яка працює у суб’єкта господарювання, в тому числі суб’єкта господарювання учасника торгів. На нашу думку постачальник вугілля повинен якимось чином завантажувати вугілля на транспортні засоби та доставляти за об’єктами. Тому хтось повинен керувати транспортними засобами або навантажувачем.
Дата відповіді: 28.12.2019 15:38
Відповідь надана

лист-звернення

Номер: fc1c35fc2e9f43eea2878bea8efb8519
Дата опублікування: 26.12.2019 13:00
Опис: Не шановні голови та члени тендерних комітетів Піщанобрідської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІ ступенів Кіровоградської обласної ради, Професійно-технічного училища №38 смт. Голованівськ, Веселокутського психоневрологічного інтернату, Єлизаветградківського психоневрологічного інтернату! Вас ніяк не бентежить той факт, що протягом вже не одного року поспіль, переможцем у оголошених вами закупівлях, де предметом закупівлі є тверде паливо – вугілля, стає виключно один учасник – ФОП Арсірій Оксана Вікторівна («технічний учасник» - Товариство з обмеженою відповідальністю “Сатурн”)!? Так, у Піщанобрідській спеціальній загальноосвітній школі-інтернату І-ІІ ступенів Кіровоградської обласної ради, переможцем у вказаних торгах ставала виключно ФОП Арсірій Оксана Вікторівна (укладено договорів на підставах відкритих торгів та без них на суму 959 752.00 грн.). У Професійно-технічного училища №38 смт. Голованівськ «переможцем» за цим предметом закупівлі також завжди є – ФОП Арсірій Оксана Вікторівна. У той же час, Товариство з обмеженою відповідальністю “Сатурн” чомусь як завжди «програє» (укладено договорів на підставах відкритих торгів та без них на суму 2 311 000.00 грн.). Не виключенням є і ситуація, яка склалася у Веселокутському психоневрологічному інтернаті – Оксана Вікторівна і тут є «непереможною!» (укладено договорів на підставах відкритих торгів та без них на суму 1 864 550.00 грн.). Оголошені Законом України «Про публічні закупівлі» принципи добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності; недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням також торжествують і у Єлизаветградківському психоневрологічному інтернаті – виключно з «непереможною» Оксаною Вікторівною укладено договорів на підставах відкритих торгів та без них на суму 1 970 034.00 грн. А також, вас не бентежить той факт, що у оголошених за станом на цей час закупівлях: UA-2019-12-20-000081-b, Вугілля, Піщанобрідська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів Кіровоградської обласної ради; UA-2019-12-21-000604-c, Вугілля кам’яне, Професійно-технічне училище №38 смт. Голованівськ; UA-2019-12-23-003558-b, Вугілля кам’яне, Веселокутський психоневрологічний інтернат; UA-2019-12-23-001594-b, Вугілля кам’яне, Єлизаветградківський психоневрологічний інтернат тендерна документація є однаковою (за виключенням марок вугілля та замовників) та зроблена на одному персональному комп’ютері майже в один і той же час автором «Barto»!? Тобто, всі вищезгадані тендерні комітети зібралися разом і «важко працювали» на одному персональному комп’ютері (який мабуть фізично знаходиться у «непереможної»)? Ні, авжеж це не заборонено, як не заборонено вимагати від учасників ваших закупівель 85 «прихованих» і не дуже документів у складі їх тендерних пропозицій, серед яких щонайменше 12 є дискримінаційними (висновок зроблено підставі практики розгляду аналогічних питань у відповідних скаргах Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та у судовій практиці). Наостанок, не шановні голови та члени вищезгаданих тендерних комітетів (які за звичай голосують одностайно «так»), ви часом не вбачаєте у ваших діях корупційної складової та ознаків злочинів, відповідальність за скоєння яких є вже не адміністративною а кримінальною!? Без поваги до вас, інші учасники публічних закупівель.
Відповідь: Шановний добродію! Дякуємо Вам за Вашу пильність і турботу. Під час проведення процедури закупівлі нами дотримуються норми статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Для того, щоб Ви могли прийняти участь у торгах, тендерним комітетом згідно з частиною 2 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю
Дата відповіді: 28.12.2019 10:52
Відповідь надана

Згода на обробку персональних даних

Номер: 8df81099d9404fd6890d4bf08f12de8f
Дата опублікування: 23.12.2019 20:39
Опис: У тендерній документації Замовником визначено, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції нотаріально завірену згоду на обробку персональних даних з урахуванням норм Закону України "Про захист персональних даних". Надається окремо на кожну особу, персональні дані якої використовуються у тендерній пропозиції учасника. Поясність будь ласка, які саме особи, персональні дані яких використовуються у тендерній пропозиції учасника Вами маються на увазі? Чи то лише персональні дані учасника та його працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід? Чи маються на увазі ще якісь особи, наприклад, ті, дані про яких вказуються у довідці про виконання аналогічного договору? У випадку, якщо замовник вимагає нотаріально завірені згоди на обробку персональних даних також осіб, що зазначаються у довідці про виконання аналогічного договору, будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України. Крім того, вважаємо необгрунтованою вимогу замовника щодо надання згод на обробку персональних даних, завірених нотаріально. Тому, просимо внести зміни в тендерній документації в цій частині.
Відповідь: Маються на увазі лише персональні дані уповноваженої особи учасника та його працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Дата відповіді: 26.12.2019 19:22
Відповідь надана

Надання відомостей з ЄДР підприємств та організацій України

Номер: e8998db1368c4c34a7ed58953766eb8e
Дата опублікування: 23.12.2019 20:24
Опис: п. 1 розділу 3 Тендерної документації Замовником встановлено, що Учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати оригінал відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України видані уповноваженим органом. На сьогоднішній день відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України в електронній формі можливо замовити на сайті Міністерства юстиції України (https://usr.minjust.gov.ua/) та отримати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в електронній формі. Відповідно до статті 11 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" витяги в паперовій та електронній формі мають однакову юридичну силу. З огляду на це, просимо Замовника пояснити який уповноважений орган мається на увазі? Та чи може учасник у складі тендерної пропозиції надати Витяг з ЄДР підприємств та організацій України в електронній формі?
Відповідь: Мається на увазі уповноважений орган, визначений положенням про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України. Якщо документ в електронній формі згідно норм законодавства має однакову юридичну силу з документом в паперовій формі, то учасники мають змогу надати в складі тендерної пропозиції документ в електронній формі
Дата відповіді: 26.12.2019 19:23
Відповідь надана

Уточнення щодо витягу з реєстру платників ПДВ

Номер: bfadd23a04f944008d941a6ea321dc54
Дата опублікування: 23.12.2019 20:22
Опис: Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації визначено, що учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати оригінал або належним чином завірену копію витягу з реєстру платників ПДВ. Роз'ясніть будь ласка наступне питання: якщо учасник не має Витягу є реєстру платників ПДВ, а має Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ, чи може він у складі тендерної пропозиції надати Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ, оскільки дані документи є однаковими за юридичним значенням?
Відповідь: Згідно вимог тендерної документації учасники повинні надати в складі тендерних пропозицій витяг з реєстру платників ПДВ.
Дата відповіді: 26.12.2019 19:23
Відповідь надана

Інформація в довідці про виконання аналогічного договору

Номер: 6b6d5d835c84433bb080fb502401a42e
Дата опублікування: 23.12.2019 20:07
Опис: В тендерній документації зазначено, що учасник повинен надати довідку, складену в довільній формі і скріплену підписом уповноваженої особи Учасника, яка містить інформацію про повне виконання аналогічного договору в 2018 році або в 2019 році. Зокрема замовником визначено, що ця довідка повинна містити наступну інформацію: повне найменування контрагента (підприємства, організації, установи, тощо) для якого здійснювались поставки вугілля, його код ЄДРПОУ, адреса, телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору та адреса, телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи контрагента, яка може підтвердити інформацію зазначену в цій довідці по відповідному контрагенту; номер та дата договору, предмет договору, найменування та обсяг вугілля, поставленого згідно договору. Просимо вас дати роз'яснення, які саме адреси та телефони вищезазначених осіб маються на увазі Замовником?
Відповідь: В даному випадку мається на увазі робочі адреса (-и) і телефон (-и)
Дата відповіді: 26.12.2019 19:23
Відповідь надана

Звернення щодо медичних довідок

Номер: 4bfe498e3a7345f5adb8828969cc158d
Дата опублікування: 23.12.2019 15:19
Опис: Тендерною документацією визначено, що учасник повинен надати в складі пропозиції на водія транспортного засобу, яким буде постачатися товар, та водія технічного засобу/технологічного транспортного засобу/машини для навантаження вугілля, оригінал або копію медичної довідки щодо придатності до керування транспортним засобом, чинної станом на дату розкриття тендерних пропозицій, за відповідною категорією транспортного засобу або типом технічного засобу/технологічного транспортного засобу/машини. Просимо Вас надати роз'яснення, з відповідним обгрунтування Вашої вимоги щодо подання учасником оригіналу або копії медичної довідки на водія транспортного засобу, яким буде постачатися товар, та водія технічного засобу/технологічного транспортного засобу/машини для навантаження вугілля щодо придатності до керування транспортним засобом, з посиланням на норми чинного законодавства, якими передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких медичних довідок. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації. В іншому випадку, будемо змушені звернутися до АМКУ.
Відповідь: Відповідно до норм пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. В свою чергу нормами частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений такий кваліфікаційний критерій, як, зокрема, «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». При цьому Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено вимог яким чином учасники повинні підтверджувати свою відповідність зазначеному критерію. Такі вимоги встановлює Замовник на власний розсуд з дотриманням всіх принципів здійснення публічних закупівель. В свою чергу нормами пунктів 1.1. та 1.3. Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів передбачено, що медичний огляд водіїв транспортних засобів проводиться з метою визначення придатності особи до безпечного керування транспортними засобами, а також водії, які виконують роботи з перевезення вантажів, підлягають періодичному медичному огляду один раз на рік. Тому, на підставі зазначених вище норм Замовником і було встановлено зазначену в питанні вимогу.
Дата відповіді: 26.12.2019 19:24
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 7fc483fb35d54e0bbc12c6f8d6e2f408
Дата опублікування: 23.12.2019 15:13
Опис: П. 5 розділу 3 Тендерної документації встановлено, що учасники повинні надати у вигляді оригіналу листа у довільній формі з обґрунтуванням відповідності складу (або майданчика, або площадки, або приміщення, або площі, тощо) вимогам чинного законодавства в тому числі в частині пожежної безпеки (з посиланням на норми чинного законодавства України). Просимо Замовника чітко вказати, яким конкретно вимогам і якому конкретно чинному закондавству повинен відповідати склад (або майданчик, або площадка, або приміщення, або площа, тощо)? І як учасник повинен це обгрунтувати?
Відповідь: Вимогам Кодексу цивільного захисту України та іншим чинними нормативними актами, якими встановлюються вимоги до особливостей місця розташування складів по відношенню до інших будівель, наявність необхідного обладнання для гасіння пожеж, тощо
Дата відповіді: 26.12.2019 19:24
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії до учасників

Номер: 225aa4d0e82448f28ce40f4ddd95ad70
Дата опублікування: 23.12.2019 15:10
Опис: Пунктом 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації визначено, що для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати оригінал експлуатаційного документу на автомобільні ваги (або вагове обладнання), зазначені в довідці, в якому повинно бути засвідчено згідно нормативних документів позитивні результати повірки та/або оригінал свідоцтва про повірку на автомобільні ваги (або вагове обладнання), зазначені в довідці, за встановленою нормативними документами формою з позитивними результатами повірки. Виходячи з того, що учасник використовує залучене вагове обладнання, оригінали вищевказаних документів в складі тендерної пропозиції він надати не може, оскільки не вправі вимагати надання оригіналів цих документів учаснику власником вагового обладнання. Тому, шановний Замовнику, просимо вас внести зміни до тендерної документації в цій частині.
Відповідь: Підпунктом 1.3. пункту 1 розділу 3 тендерної документації встановлено, що у разі якщо замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель кольорових сканкопій оригіналів документів, виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням перевірений учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу). Тому на нашу думку встановлена нами вимога щодо надання оригіналів вказаних в питанні документів жодним чином не є дискримінаційною. Учасник має змогу звернутися до власника оригіналів документів з проханням зробити йому та надіслати на електронну адресу кольорові скановані копії з оригіналів необхідних документів.
Дата відповіді: 26.12.2019 19:25
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії до учасників

Номер: 680736905dca454882e29122c63b1e7f
Дата опублікування: 23.12.2019 15:08
Опис: Пунктом 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації визначено, що у разі, якщо учасник процедури закупівлі користуватиметься залученим транспортним засобом, яким буде постачатися товар, або технічним засобом (або технологічного транспортного засобу або машини) для навантаження вугілля або автомобільними вагами (або ваговим обладнанням), необхідно надати, зокрема, оригінал документу про технічний огляд та оригінал полісу обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на транспортний засіб, яким буде постачатися товар. Виходячи з того, що учасник використовує залучені транспортні засоби, оригінали вищевказаних документів в складі тендерної пропозиції він надати не може, оскільки не вправі вимагати надання оригіналів цих документів учаснику власниками транспортних засобів. Просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині та передбачити можливість подання учасниками у складі тендерної пропозиції копії документу про технічний огляд та копії полісу обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на транспортний засіб, яким буде постачатися товар.
Відповідь: Підпунктом 1.3. пункту 1 розділу 3 тендерної документації встановлено, що у разі якщо замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель кольорових сканкопій оригіналів документів, виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням перевірений учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу). Тому на нашу думку встановлена нами вимога щодо надання оригіналів вказаних в питанні документів жодним чином не є дискримінаційною. Учасник має змогу звернутися до власника оригіналів документів з проханням зробити йому та надіслати на електронну адресу кольорові скановані копії з оригіналів необхідних документів.
Дата відповіді: 26.12.2019 19:25