• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

лот 1 - вугілля ДГ, АМ, лот 2- паливні брикети (або еквівалент)

Торги відмінено

7 133 595.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 682.50 UAH
Період уточнення: 16.12.2019 18:28 - 09.02.2020 09:00
Відповідь надана

Інформація про учасника

Номер: ab7ef6fe42c749efb95043c2e3b67c96
Дата опублікування: 07.01.2020 08:40
Опис: Доброго дня! У додатку 10 "Інформація про учасника" одним із пунктів визначено Банківські реквізити: розрахунковий рахунок для договору про закупівлю**. ** підтверджується шляхом надання у складі пропозиції довідки або іншого документу з органів ДФС (органів ДПС) про наявність зареєстрованих рахунків у банківських установах, видана не раніше місячної давнини відносно дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Чим обгрунтована вимога замовника щодо надання довідки або іншого документа з органів ДФС (органів ДПС) про наявність зареєстрованих рахунків у банківських установах? Видача таких довідок учасникам не входить до безпосередніх обов'язків органів ДФС (органів ДПС). Натомість офіційну видачу таких довідок (на фірмову бланку)здійснюють банківські установи, в яких учасниками зареєстровані банківські рахунки. Просимо внести зміни до тендерної документації та передбачити можливість надання учасниками вищевказаних довідок, виданих банківськими установими, в яких учасниками зареєстровані рахунки.
Відповідь: Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 09.07.2019 № 292 «Про внесення змін до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів» банки України з 05 серпня 2019 року направляють повідомлення про відкриття нових рахунків платників податків із зазначенням реквізиту «номер рахунку» до контролюючих органів. Термін подачі пропозицій є достатнім для отримання визначеної в запиті довідки будь-яким учасником
Дата відповіді: 08.01.2020 11:35
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 2b74e6f07891447298b621053dfcc0f7
Дата опублікування: 07.01.2020 08:23
Опис: В Додатку 1 до тендерної документації визначено спосіб документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям. Зокрема, учасник повинен надати документ (-и), який (-і) містить інформацію про повірку автомобільних вагів**. При цьому, розшифровкою двох зірочок (**) є такі вимоги замовника: "Остання повірка має бути здійснена, не пізніше дванадцятимісячної давнини відносно дати розкриття тендерної пропозиції". Виходячи з даних оголошення про проведення відкритих торгів, дата розкриття тендерних пропозицій - 24.02.2020 р. Тобто, ті учасники, які мають документ, що містить інформацію про повірку автомобільних вагів, здійснену пізніше дванадцятимісячної давнини відносно дати розкриття тендерної пропозиції, наприклад у травні, чи вересні 2019 р. не мають права приймати участь в цих торгах? Просимо вас усунути дискримінаційні вимоги шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Відповідь: Ви не правильно визначили умову тендерної документації, якщо повірка автомобільних вагів здійснюваласть учасником наприклад у травні, чи вересні 2019 р. такий документ відповідає умовам тендерної документації. Якщо повірка вагів здійснюваласть у 2018 році такий документ не відповідатиме умовам тендерної документації.
Дата відповіді: 08.01.2020 11:23
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: a79c6eb11f044105aa3a8f4a4e1a56e5
Дата опублікування: 07.01.2020 08:11
Опис: П. 1.2 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям учасник повинен надати Довідку, складену згідно встановленої форми (Додаток 9), яка підтверджує наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка повинна містити відомості про всіх необхідних працівників, які будуть залучені учасником до виконання умов договору, щодо постачання товару (обов'язково зазначається інформація про працівників, залучених для перевезення товару, навантажувально-розвантажувальних робіт). ПП. 1.2.1 п. 1.2 Додатку 1 Замовник вимагає надання в складі пропозиції посвідчення на водія траснпортного засобу, яким буде постачатися товар, медичні довідки щодо придатності до керування транспортним засобом, чинні на дату розкриття тендерних пропозицій. ПП. 1.2.2 п. 1.2 встановлено вимогу щодо надання учасником листа-згоди від працівників, визначених учасником в довідці (п. 1.2) та від уповноваженої особи учасника на обробку персональних даних. Питання полягає у наступному: на підставі яких законодавчно-нормативних документів Замовник зобов'язує Учасника мати працівників, залучених для перевезення товару, навантажувально-розвантажувальних робіт? Відповідно до чинного законодавства, Замовник не має права встановлювати конкретний перелік працівників, які повинні працювати в учасника! Відповідно до вимог тендерної документації Замовник вимагає наявність в учасника таких працівників, як водій транспортного засобу, яким буде постачатися товар та водій навантажувача. Отже, дані вимоги є дискримінаційними! Просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині!
Відповідь: тендерна документація не містить вимог про те, що учасник повинен мати водія навантажувача. також тендерна документація не містить вимог про те, що водій транспортного засобу, яким буде постачатися товар повинен працювати саме в учасника. Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" за замовником встановлене право визначати кваліфікаційні критерії та спосіб їх документального підтвердження. Замовником встановлені мінімальні вимоги щодо наявності в учасника працівників (власних або залучених іншим способом). Замовник не має можливості самостійно отримувати товар на складі учасника, відповідно учасник повинен забезпечити доставку товару партіями за адресами замовника (заклади освіти в районі), тому тендерна документація містить умови повязані з доставкою товару. Окрім цього замовник не зобовязує учасника мати конкретну кількість працівників. Замовник не забороняє учаснику мати найманих працівників. Таким чином вами не доведена не можливість виконати вимоги замовника в цій частині.
Дата відповіді: 08.01.2020 11:09
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 37d7c1cd505f4946a4a420633916239f
Дата опублікування: 07.01.2020 07:29
Опис: Додатком 2 до тендерної документації визначено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію протоколу випробувань на товар та копію сертифікату якості разом з актом відбору проб вугілля (видані не більше 2 місячної давнини відносно дати оголошення торгів). Дані вимоги є дискримінаційними, оскільки зобов'язують учасника мати товар пропонованих марок вугілля в наявності до дати оголошення торгів та здійснити його випробування, отримати протокол випробувань та сертифікат якості не раніше, ніж за 2 місяця до дати оголошення торгів. Виникає питання: як приймати участь в даних торгах учасникам, які не мали в наявності вугілля пропонованих марок та не здійснювали за 2 місяця до оголошення цих торгів випробування вугілля, і, відповідно, не отримали такі документи? Якщо постачальник, що здійснює відвантаження вугілля учаснику також не проводив випробування вугілля та не отримував вищезазначені документи саме в цей період ? Чому ви робите прив'язку до дати оголошення торгів? Зазначені вами вимоги значно звужують коло учасників, які можуть приймати участь у цих торгах! Внесіть відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: учасникам, які не мали в наявності вугілля пропонованих марок та не отримали протоколи випробувань/сертифікати якості раніше можуть зробити випробовування вугілля та надати такі документи для участі у торгах - термін подачі пропозицій 30 днів, що є достатнім для отримання документів на участь у торгах та не дискримінує права будь-яких учасників.
Дата відповіді: 08.01.2020 10:46
Відповідь надана

Додаток 2

Номер: 783389b5f22846409239c6dcd521be93
Дата опублікування: 07.01.2020 07:12
Опис: В Додатку 2 до тендерної документації вказано, що учасник повинен надати у складі пропозиції акт відбору проб вугілля (із зазначенням представника (або посвідчений) представником органу, що видав сертифікат якості. Що саме в даному випадку мається на увазі Замовником? Учаснику необхідно в Акті відбору проб вугілля додатково вказати прізвище, ім'я, по батькові представника лабораторії АБО посвідчити його представником лабораторії? У випадку посвідчення Акту представником лабораторії, як повинно бути здійснено таке посвідчення? Що конкретно містити? Зазначимо, що форма Акта відбору об'єднаної проби палива на складі, наведена в ДСТУ 4096-2002 не передбачає зазначення представника або посвідчення даного Акту представником органу, що здійснює випробування.
Відповідь: якщо акт буде підписаний представником лабораторії, такий акт відповідатиме умовам тендерної документації
Дата відповіді: 08.01.2020 11:43
Відповідь надана

Додаток 9

Номер: 9695d5364e7944349a658c97093dd12a
Дата опублікування: 07.01.2020 06:39
Опис: Шановний Замовник! Таблиця, що має назву "Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід", наведена вами в Додадку 9, яку повинен заповнити учасник дуже незрозуміла. Так, в стовпчиках 4 і 6 два рази вказано "неосновне місце роботи (найменування документа, який підтверджує трудові відносини". В цих стовпчиках необхідно наводити однакову інформацію? Якщо у працівника, що працює в учасника, це не основне місце роботи, то в стовпчику 3 "основне місце роботи" потрібно поставити прочерк, чи необхідно навести якусь іншу інформацію? Яку інформацію необхідно наводити в стовпчику 5 "Стаж роботи на посадах за фахом, років"? Загальний стаж роботи працівника? Чи стаж роботи працівника на відповідній посаді в учасника?
Відповідь: в стовпчиках 4 і 6 Додадку 9 необхідно наводити однакову інформацію. Якщо у працівника, що працює в учасника, це не основне місце роботи, то в стовпчику 3 "основне місце роботи" потрібно поставити прочерк. В стовпчику 5 "Стаж роботи на посадах за фахом, років" зазначається загальний стаж роботи працівника
Дата відповіді: 08.01.2020 10:37
Відповідь надана

Предмет закупівлі та технічні характеристики

Номер: 28a8460735c74efe89507f7985abe01b
Дата опублікування: 06.01.2020 10:45
Опис: Вимогами тендерної документації встановлено предмет закупівлі Код за ДК 021:2015 – 091100003 Тверде паливо (лот 1 – вугілля ДГ, АМ). Додатком 2 до тендерної документації визначено для лоту 1 найменування товару: 1. Вугілля ДГ. Зольність, % - не більше 14; загальна вологість, % - не більше 14; фракція, мм – 25-50 або 13-100. 2. Вугілля АМ. Зольність, % - не більше 16; загальна вологість, % - не більше 7; фракція, мм – 6-13 або 13-25. З 01.01.2019 р. наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації , сертифікації та якості» № 185 від 14.12.2015 р. скасовано ГОСТ 19242-73 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація за розміром кусків», яким було встановлено класифікацію антрацитів з умовними позначеннями М (мелкий), розмір кусків 13-25 мм та С (семечко), розмір кусків 6-13 мм. На сьогоднішній день, єдиним стандартом, який встановлює марки вугілля з розміром кусків є ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови», в якому не передбачено марок вугілля АМ та АС. Цим стандартом встановлено марку вугілля А з розміром кусків 13-25 та 6-13. Крім того, встановлені Замовником зольність,% - не більше 16 та загальна вологість, % -не більше 7 для вугілля АМ, згідно ДСТУ 7146:2010, відповідають лише вугіллю марки А з розміром кусків 13-25 мм, натомість для вугілля марки А з розміром кусків 6-13 мм, ДСТУ 7146:2010 встановлені наступні показники: зольність, % - не більше 19, загальна вологість, % - не більше 7. Це стосується і марки вугілля ДГ. Встановлені Замовником зольність,% - не більше 14 та загальна вологість,% - не більше 14 для вугілля ДГ, згідно ДСТУ 7146:2010, відповідають лише вугіллю марки ДГ з розміром кусків 13-100 мм, натомість для вугілля марки ДГ з розміром кусків 25-50 мм ДСТУ 7146:2010 встановлені наступні показники: зольність, % - не більше 10, загальна вологість, % - не більше 16. Отже, технічні характеристики предмету закупівлі за лотом 1 (вугілля ДГ, АМ) та найменування вугілля АМ, встановлені тендерною документацією, не відповідають вимогам діючих стандартів. Тому, Замовнику необхідно внести зміни до тендерної документації з урахуванням вимог чинних стандартів України.
Відповідь: тендерна документація не містить вимог про те, що вугілля повинне відповідати ГОСТ 19242-73 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація за розміром кусків». технічні характеристики складені відповідно до потреби замовника у відповідних товарах. Відповідно до ч.6 розд. ІІІ тендерної документації та ст. 22 Закону учасник має право запропонувати еквіваленти по товарам, що є предметом закупівлі. Учасник, який пропонує еквівалент додатково повинен надати у складі пропозиції порівняльну таблицю характеристик товарів, що є предметом закупівлі та товарів, що пропонуються учасником як еквівалент, разом з документами, що підтверджують якість товарів, які пропонує учасник.
Дата відповіді: 08.01.2020 11:52
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: 70278d3d5fd044cbaf03ec5ef6230d0e
Дата опублікування: 05.01.2020 21:31
Опис: Шановний Замовнику! Умовами тендерної документації вимагається надання учасниками у складі тендерної пропозиції великої кількісті документів, значна частина яких повинна бути складена відповідно до форм, які містяться у складі тендерної документації. Разом з тим, тендерна документація викладена у форматі, що не дозволяє її редагування/копіювання/розпізнавання, що створює додаткові перешкоди та складнощі при підготовці пропозиції учасниками. У зв'язку з цим просимо додатково опублікувати тендерну документацію у форматі придатному до редагування, адже після розкриття тендерних пропозицій відразу стане ясно хто з учасників "більш тісно" спілкується з замовником, оскільки учасники, які мають доступ лише до документації, яка міститься на сайті prozorro, будуть змушені заповнювати форми, які містяться у документації "від руки".
Відповідь: тендерна документація оприлюднена відповідно до ст. 10 та 22 Закону України "Про публічні закупівлі" та не містить складних багатосторінкових форм. термін подання пропозицій є достатнім для підготовки тендерної пропозиції будь-яким учасником
Дата відповіді: 08.01.2020 11:38
Відповідь надана

Мова, якою повинно бути складено тендерну пропозицію

Номер: b9af392450334d3e8c703bb1d331314a
Дата опублікування: 26.12.2019 18:57
Опис: Виходячи з вашої відповіді учаснику щодо мови, якою повинно бути складено тендерну пропозицію - "При підготовці тендерної пропозиції учасник керується пунктом 7 "Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції" розділу І "Загальні положення" Тендерної документації" учасник, який має документи, складені росйською мовою, що видані йому іншими організаціями, в принципі не може приймати участь у даній процедурі закупівлі! Це випливає з того, що Пунктом 7 "Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції" розділу І "Загальні положення" Тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція та усі документи, які додаються до неї в повному обсязі (у тому числі багатосторінкові) викладаються (надаються) українською мовою! При цьому, надання перекладу документів, складених російською мовою на українську не передбачено взагалі! Отже, у вашій документації встановлені прямі дискримінаційні вимоги до учасників. Просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині, інакше будемо змушені звернутися до відповідних органів!
Відповідь: Пунктом 7 "Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції" розділу І "Загальні положення" Тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція та усі документи, які додаються до неї в повному обсязі (у тому числі багатосторінкові) викладаються (надаються) українською мовою. Надання учасником документів, складених на інший мові але наданих з перекладом на українську мову, не суперечить умовам тендерної документації. Додатково учасником може бути наданий лист пояснення.
Дата відповіді: 03.01.2020 12:43
Відповідь надана

Медичні довідки

Номер: 0956ec582e744ae595e34a1c072af162
Дата опублікування: 26.12.2019 18:40
Опис: Послуга з доставки товару включається в ціну даного товару. Організацію доставки товару забезпечує сам учасник. Це не повинно бути клопотом замовника. Головне для замовника - за його заявкою отримати товар необхідної кількості, належної якості та в установлені строки! Так, ми погоджуємось з тим, що ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовнику не заборонено включати до тендерної документації і інші умови, передбачені законодавством, але вони не повинні бути абсурдними!!! Можливо вас також цікавить стаж водія? А раптом в нього стаж роботи лише 1 рік і ви хвилюютеся про те, що він може не довести вам товар, оскільки він не надто досвідчений водій. То чому, ви і підтвердження таких умов не передбачили в тендерній документації ?
Відповідь: Замовник не зобовязує учасника мати власний транспорт. Поряд з цим учасник, який має правовдносини з перевізником може отримати такі документи у перевізника.
Дата відповіді: 03.01.2020 12:48