-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко рідке жирністю не менше 2,5%, молоко згущене
ДК 021:2015, код 15510000-6 – Молоко та вершки (молоко рідке жирністю не менше 2,5%, молоко згущене)
Завершена
237 063.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 237.06 UAH
мін. крок: 0.1% або 237.06 UAH
Період уточнення:
12.12.2019 17:25 - 23.12.2019 00:00
Відповідь надана
Щодо ТД
Номер:
d719386579154cc89b2b3c1b7434056c
Дата опублікування:
21.12.2019 22:19
Опис:
Згідно Додатку 3, Ви вимагаєте наступне: Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ДСТУ та ГОСТ Виробник –Україна.
Згідно ДСТУ 2661:2010. Молоко коров’яче питне, розділ 9.Пакування, п.1.: «Молоко пастеризоване та пряжене пакують масою нетто від 200 г до 2000 г у спожиткове пакування: стаканчики з полістирольної стрічки та інших матеріалів, паперові пакети з комбінованого матеріалу типу «Пюр-Пак», пакети з поліетиленової плівки з внутрішнім чорним покриттям, пляшки з полімерних матеріалів та інше спожиткове паковання вітчизняного виробництва згідно з чинними нормативними документами або закордонного виробництва, дозволені для контакту з харчовими продуктами центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров’я». Тому правильно буде змінити "літри" на "грами" чи "кілограми",без прив'язки до конкретного виду фасування.
Майже аналогічна ситуація з фасуванням згущеного молока, чому саме фасовка по 440 г? Можливо така Ваша вимога висунута спеціально для того,щоб унеможливити участь інших виробників в яких на виробництві передбачений інший вид фасування???
Просими Вас внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Тендерна документація в частині способу фасування та упаковки товару, що складає предмет закупівлі містить інформацію щодо найбільш зручного з огляду досвіду використання для Замовника маркувань та одиниці виміру. Поряд з цим, додатком 3 тендерної документації передбачено: «Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент».». Відтак, учасники можуть пропонувати інший більш економічно вигідний за зручний у використанні спосіб упаковки (еквівалентний) без зміни об’єму товару, що складає предмет закупівлі.
Дата відповіді:
23.12.2019 12:01