• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне, напівбрикети торф’яні

Завершена

476 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 300.00 UAH
Період уточнення: 12.12.2019 11:56 - 17.12.2019 18:00
Відповідь надана

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі додаток 4

Номер: 69b1d590684e48cc97452eefefa8c450
Дата опублікування: 17.12.2019 12:17
Опис: Згідно з текстом ТД вимагається надання документів, що підтверджують якісні показники брикетів (напібрикетів) торф’яних. Які документи має надати учасник? Щодо брикетів? Чи щодо напібрикетів?
Відповідь: Доброго дня. Якісне посвідчення може бути надане щодо напівбрикетів торф’яних.
Дата відповіді: 20.12.2019 09:55
Відповідь надана

перелік документів

Номер: 0ad76ec836244e5d9fc485856cfe1f55
Дата опублікування: 17.12.2019 12:17
Опис: Що таке "витяг з паспорту"? В якій формі має бути надано такий документ? Чи можна надати копію паспорту?
Відповідь: Доброго дня. Витяг з паспорту означає сканована копія заповнених сторінок паспорту. Можна надати скановану копію всього документа.
Дата відповіді: 20.12.2019 09:54
Відповідь надана

Кваліфікаційні вимоги

Номер: 54b0daa7236945be8576a953f657e0db
Дата опублікування: 17.12.2019 12:16
Опис: Відповідно до п. 3.5.4. У разі встановлення замовником порушення умов раніше укладених договорів, стосовно неналежного їх виконання, відсутності обладнання, машин і механізмів, тендерна пропозиція учасника буде відхилена, як така, що не відповідає кваліфікаційним вимогам. Чи існує якийсь перелік обладнання, машин та механізмів та вимог до технічних характеристик обладнання, якого має дотримуватися учасник та за яким потім будуть оцінювати його пропозицію на відповідність вимогам ТД?
Відповідь: Доброго дня. Перелік документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям визначено в п. 5 розділу 3 ТД. У випадку надання усіх документів, в тому числі для підтвердження критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» – ваша тендерна пропозиція відповідатиме вимогам ТД.
Дата відповіді: 20.12.2019 09:54
Відповідь надана

Кваліфікаційні вимоги

Номер: d34259b435b243b1bf00799052f2b29d
Дата опублікування: 17.12.2019 12:16
Опис: Відповідно до п 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону передбачено надання учасником "Довідки в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника*, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників), з адресами, номерами та датами укладення таких договорів, сум договорів, які укладені в 2017-2019 роках" Питання: 1. Чи учасник має зазначити всю кількість аналогічних договорів, укалдених за 2017-2019 роки (державні та приватні споживачі)? 2. Скільки аналогічних договорів зазначати у довідці про виконання? Всі чи тільки 3 які додаються? 3. Чи має бути по одному договору за кожен рік? Чи можна надати 3 договори виконані наприклад в 2019 році? 4. Чи обов'язково серед 3 аналогічних договорів має бути договір на поставку брикетів?
Відповідь: Доброго дня. Щодо кваліфікаційного критерію «досвід виконання аналогічних договорів» пояснюємо наступне – в ТД не визначено вимоги зазначати всі договори за період 2017-2019 років. Досвід має бути підтверджений у кількості – не менше трьох договорів з наданням їх копій. Тобто, Учасник самостійно визначає чи зазначати весь перелік договорів за вказаний період, чи три і більше аналогічних договорів. При цьому, слід пам’ятати, що вказані в довідці аналогічні договори та відгуки до наданих договорів у складі пропозиції від замовників про належне виконання учасником даного договору теж мають бути надані в складі тендерної пропозиції. Крім того, в примітці до критерію визначено, що «* - Під аналогічними договорами згідно умов даної тендерної документації необхідно розуміти договори щодо виконання поставки твердого палива». Тобто, умовами ТД не визначено, що аналогічні договори мають бути окремо по поставці вугілля чи брикетів. Тендерною документацією також не визначено, що договори мають бути надані не менше одного за кожен рік. Учасник підтверджує досвід за період 2017-2019 років.
Дата відповіді: 20.12.2019 09:54
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 1e42c884be8747b9ab5e1183eb152930
Дата опублікування: 17.12.2019 10:29
Опис: Замовником встановлена дискримінаційна вимога , а саме : На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в розмірі 4000,00 (чотири тисячі гривень), на оплату послуг Консультанта торгів. Учасники процедури закупівлі не включають у вартість пропозиції суму коштів, що може бути сплачена на рахунок консультанта торгів згідно вказаних вище умов. Згідно з п.18 ч.1 ст.1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Згідно з п. 32 ч.1 ст.1 Закону товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Відповідно до Тендерної документації, предметом закупівлі є: «код ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо» (вугілля кам’яне, напівбрикети торф’яні).Таким чином, юридично-консультаційні послуги не відносяться до предмету закупівлі. А отже, положення про їх сплату учасником-переможцем зазначених послуг не можуть бути включені до умов тендерної документації, навіть за умови добровільності їх сплати. Відповідно до ч.6 ст.28 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом Згідно з положенням ст.32 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Відповідно до ч.4 ст. 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. Тобто, Закон не передбачає можливість встановлення додаткових умов, якими є оплата переможцем витрат, пов’язаних з наданням послуг Замовнику третьою особою. Таким чином, вищезазначені витрати, які повинні бути відшкодовані за надання послуг третьою особою, не відносяться до предмету закупівлі, з чого слідує, що положення щодо можливості покладення на учасника-переможця процедури закупівлі суми оплати послуг консультанта не можуть бути включені до Документації. Отже, дії Замовника в частині встановлення вищезазначеної умови в тендерній документації порушують вимоги ч.4 ст.22 Закону та один з принципів здійснення закупівель, визначних ст. 3 Закону, а саме – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Вимагаємо внести відповідні змін до тендерної документації, з метою усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі». У разі виникнення у Замовника сумніву, щодо порушення ним приписів Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємо увагу останнього на постанову Вінницького міського суду Вінницької області м. Вінниця від 31.01.2017 року в справі № 127/15574/16-а , провадження № 2-а/127/148/17. Даною постановою було визнано протиправною та незаконною вимогу Замовника по оплаті послуг консультанта торгів учасниками закупівель в Документації конкурсних торгів, яка містила формулювання щодо можливості покладення такого обов’язку на учасника-переможця. Також, звертаємо вашу увагу на рішення № 7587-р/пк від 27.10.2017 р. Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке містить аналогічну правову позицію. Так, в даному рішенні органом оскарження встановлено, що включення в тендерну документацію умови щодо можливості оплати консультанта порушують вимоги ч.4 ст.22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених ст.3 Закону, а саме – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення про внесення змін в тендерну документацію повідомляємо наступне. На Учасника - переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати 4000,00 (чотири тисячі гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором. Дані витрати сплачуються в наступному порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником - переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів. Стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону України «Про публічні закупівлі»). Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому, права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації. У тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Тобто, Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД. Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено. Крім того, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, не погодження Учасником оплатити послуги не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника. Тому, жодним чином не впливає на зміст предмету закупівлі, тендерної пропозиції та результатів торгів. Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовником буде оплачено вартість наданих послуг самостійно. Крім того, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г. Згідно з ч.3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана стаття Закону називається «Недискримінація учасників», яка відповідно до неї забезпечується шляхом встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог Замовником не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників. Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові. Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові). Окрім того, відповідність чинному законодавству включення послуг Консультанта, підтверджується висновком Державної аудиторської служби України № UA-2019-04-11-003343-a. Згідно висновку ДАСУ встановлено лише про одне порушення, виявлене ДАСУ – і воно не стосувалось вимоги замовника про перекладання на переможця витрат на консультаційні послуги (мова йшла про виключення вимоги про забезпечення виконання договору). Отже, аудиторська служба погодилась із замовником, що вимога про оплату консультаційних послуг коштом переможця торгів – не суперечить законодавству. Дякуємо за взаєморозуміння!
Дата відповіді: 20.12.2019 09:52