-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
«Мастильні засоби» код 09210000-4 за ДК 021:2015 (моторні оливи) (ЛОТ № 1 – моторні оливи, ЛОТ № 2 – моторні оливи, ЛОТ № 3 – моторні оливи)
Завершена
13 436 345.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 13 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 13 000.00 UAH
Період уточнення:
10.12.2019 18:54 - 31.12.2019 12:00
Відповідь надана
Моторное масло 10W-40. Лот № 1 и Лот № 2
Номер:
55e045fc93284e30bca451385c9e75c6
Дата опублікування:
28.12.2019 15:02
Опис:
Почему позиция моторного масла 10W-40, которая присутствует в 1-м и 2-м Лоте с одиноковыми показаниями и одинаковыми требованиями, а также которая преобладает в этом тендере и занимет более 70% от общего количества моторных масел, не вынесена в один отдельный Лот???
У нашей компании есть возможность поставлять только это моторное масло, соответсвенно, мы не сможем принять участие в этом тендере, если его не вынесут отдельным Лотом, а соотвественно, будет меньше конкуренция, а чем меньше конкуренция, тем выше цена по которой будет закупать моторное масло КП Киевпастранс. Так может это и делается для устранения конкуренции?? 75000 литров масла 10W-40. Однозначно надо выносить отдельным Лотом.
Відповідь:
Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше запитання.
З метою безперебійного забезпечення роботи автомобільного транспорту підприємства, в тому числі для інших технічних і загально – виробничих потреб філій та відокремлених підрозділів КП «КИЇВПАСТРАНС» та не допущення неналежного виконання Постачальником умов поставки товару, Замовник на підставі пункту 37 частини першої статті 1 Закону та листа (роз’яснення) МЕРТ від 02.08.2017 р. № 3304-06/26774-06 в межах єдиної процедури закупівлі визначив окремі частини (лоти) предмета закупівлі.
Дата відповіді:
08.01.2020 16:14
Відповідь надана
Технічні вимоги
Номер:
3d8b12beddee4713b42da205b5302228
Дата опублікування:
28.12.2019 14:53
Опис:
Уважаемый заказчик, если моторное масло 10W-40 которое запрошено в Лотах 1 и 2 соответсвует требованиям Deutz DQC III-10; Mercedes-Benz 228.3; ACEA E7; A3/B4; API CI-4, а также есть одобрение от Deutz и Mercedes-Benz. Но оно почему-то не соответсвует вашим завышенным техническим требования прописанным в таблице в Додатке 5:
В'язкість кінематична SAE 10W-40
- при 40°С, мм²/с – не нижче 100,5; ASTM D 445
- при 100°С, мм²/с – не нижче 14,6; ASTM D 445
Індекс в'язкості - не нижче 155; ASTM D 2270
Сульфатна зольність,% – не вище 1,50; ASTM D 874
Температура застигання - не вище -40°С; ASTM D 5950
Температура спалаху - не нижче 224°С; ASTM D 92
Щільність - не нижче 0,860 кг/л при 15°С; ASTM D 4052
Для получения одобрения и соответствия требованиям Deutz DQC III-10; Mercedes-Benz 228.3; ACEA E7; A3/B4; API CI-4 достаточно следующих технических требований к маслу:
В'язкість кінематична SAE 10W-40
- при 40°С, мм²/с – не нижче 100,5; ASTM D 445
- при 100°С, мм²/с – не нижче 14,0; ASTM D 445
Індекс в'язкості - не нижче 125; ASTM D 2270
Сульфатна зольність,% – не вище 1,80; ASTM D 874
Температура застигання - не вище -35°С; ASTM D 5950
Температура спалаху - не нижче 205°С; ASTM D 92
Щільність - не нижче 0,860 кг/л при 15°С; ASTM D 4052
Разница очевидна, но видимо руководство КП Киевпастранс разбирается в моторных маслах лучше, чем специалисты из Deutz, Mercedes-Benz, или в Американском институте нефти (API). Или может в этих организациях всё пропитано коррупцией и мы просто купили эти допуски и одобрения???!
На основании каких документов специалисты из КП Киевпастранс прописывали технические показатели к маслам?
Что делать когда номинальные показатели ниже, чем требуют ваши специалисты, при этом моторное масло имеет все одобрения, допуски, и есть в официальных формулярах Deutz и Mercedes-Benz, которые требуют ваши специалисты??
Відповідь:
Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше запитання.
Автомобільне паливо та мастильні матеріали мають відповідати встановленим законодавством вимогам та технічним вимогам виробників транспортних засобів відповідно до ст. 24 Закону України «Про автомобільний транспорт»
Так, при поставці автобусів Замовнику надається технічна і експлуатаційна документація, а також довідка про технологічні рідини та оливи, що використані в агрегатах автобуса виробником, у зв’язку із вищезазначеним формуються технічні умови на закупівлю ПММ відповідно на які виробники двигунів надають гарантію.
Дата відповіді:
08.01.2020 16:12
Відповідь надана
Дискриминационные требования
Номер:
a6f7687f80c84ddc8d51bbb6a1fc7b30
Дата опублікування:
11.12.2019 14:06
Опис:
Почему в каждом лоте прописанны дискриминационные требования, которые ограничивают количество участников: змащувальні властивості повинні відповідати вимогам у системі класифікації моторної оливи Deutz та Mercedes-Benz (мають бути наявними у переліку офіційних формулярів Deutz та Mercedes-Benz, актуальному на дату подання пропозиції учасником).???
Відповідь:
Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше запитання.
Розроблення Технічних вимог в Додатку 5 до Тендерної документації проводиться з урахуванням ст. 24 Закону України «Про автомобільний транспорт».
Згідно з настановами по експлуатації (хімотологічними картами) транспортних засобів, що експлуатуються в КП «Київпастранс» змащувальні властивості олив повинні відповідати вимогам, відповідно на які заводи-виробники двигунів Deutz та MB надають своє схвалення.
Технічні вимоги є однаковими для всіх Постачальників без упередження та дискримінації
Дата відповіді:
13.12.2019 15:12