• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 09110000-3 – ТВЕРДЕ ПАЛИВО (БРИКЕТИ ТОРФ’ЯНІ) (Джерело фінансування: місцевий бюджет)

Торги не відбулися

1 275 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
Період уточнення: 06.12.2019 15:09 - 30.12.2019 15:21
Відповідь надана

перелік документів

Номер: 2dd7ddd7b42c4bd9900347ae376e4d4a
Дата опублікування: 12.12.2019 14:30
Опис: ТД вимагає надати Документ, який визначає вартість чистих активів учасника-товариства станом накінець попереднього кварталу (баланс/або фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва/або інший документ). Проте, наше підприємство згідно з вимогами законодавста подає таку звітність один раз на рік станом на 31.12. року що закінчився. Поквартальна звітність не передбачена законом і документи такого типу підприємством не складаються Чи буде баланс та звіт про фінансові результати, складений станом на 31.12.2018 року відповідати вимогам ТД? Якщо -ні, просимо привести ТД у відповідність
Відповідь: Доброго дня, враховуючи Ваше звернення, буде внесено уточнення щодо даної вимоги та викладено тендерну документацію у новій редакції. Слідкуйте за змінами. Дякую.
Дата відповіді: 13.12.2019 16:31
Відповідь надана

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі додаток 4

Номер: 33560ee508b5410db7b23d27a14f17f6
Дата опублікування: 12.12.2019 14:11
Опис: Зміни внесені в ТД в частині заміни поняття "сертифікат якості" на "сертифікат відповідності" суперечать вимогам чинного законодавства. Державними стандартами України (ДСТУ ТУ 2042-92 «Брикети торф’яні на комунально-побутові потреби», ДСТУ ТУ 2043-92 «Торф фрезерний для виробництва брикетів», ТУ 1297-82 «Полубрикеты торфяные») передбачено обов’язковий прийомний контроль торфопродукції Українською інспекцією по контролю якості торф’яної продукції і паливних брикетів «Укрінспаливо». В разі відповідності продукції державним стандартам та нормам Українською інспекцією по контролю якості торф’яної продукції і паливних брикетів «Укрінспаливо» видається сертифікат якості встановленого зразка. Отримання сертифікатів відповідності не передбачено чинним законодавством. З втратою чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 “Про стандартизацію і сертифікацію”, нібито відсутнє законодавче підґрунтя задля встановлення вимоги про надання такого документу в складі пропозиції учасника. Посилання на ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» є безпідставним оскільки технічний регламент на брикети торф'яні не прийнято у встановленому законом порядку, а діє тільки ДСТУ зазначений вище, який передбачає підтвердження якості - сертифікатом якості Просимо внести зміни до ТД і привести її у відповідність до вимог закону
Відповідь: Доброго дня, враховуючи Ваші пропозиції та зауваження буде внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 13.12.2019 16:29
Відповідь надана

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі додаток 4

Номер: a2d2c80ad32d4bc8932eaf360e006371
Дата опублікування: 12.12.2019 13:48
Опис: Внесені зміни до п. 11.4. Додатку 3 до тендерної документації затверджені протоколом №48 від 12.12.2019 року в частині вимоги надання учасниками копії спеціального дозволу на користування надрами (в тому числі видобування торфу) видану на виробника товару та завірену виробником товару є дискримінаційною вимогою, яка обмежує коло потенційних учасників, оскільки надає можливість участі у процедурі тільки виробникам, які мають такий дозвіл. Проте, зазначений документ не є передбачений чинним законодавством для виробників товару. Предметом закупівлі є ДК 021:2015: 09110000-3 – ТВЕРДЕ ПАЛИВО (БРИКЕТИ ТОРФ’ЯНІ), але брикети не видобуваються з надр, з надр видобувається торф, який є сировиною для брикетів. Тобто, виробники, які не видобувають торф, але закуповують його і в подальшому виготовляють з нього брикети і є виробниками згідно з вимогами чинного законодавства, позбавлені участі у закупівлі через встановлення необгрунтованих дискриимінаційних вимог. Просимо внести зміни до ТД та виключити дискримінаційну вимогу. У випадку відмови або бездіяльності замовника питання буде передане на розгляд АМКУ
Відповідь: Доброго дня. Буде внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 13.12.2019 16:27
Відповідь надана

Питання щодо документації

Номер: 6e819d66bd364d5f9a01ee0fb7531cc7
Дата опублікування: 11.12.2019 13:28
Опис: Просимо привести у відповідність до чинного законодавства тендерну документацію на закупівлю ДК 021:2015: 09110000-3 – ТВЕРДЕ ПАЛИВО (БРИКЕТИ ТОРФ’ЯНІ) (UA-2019-12-06-002911-b ). Терміни сертифікат якості є неофіційними термінами, що використовуються в практиці. Згідно Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15 січня 2015 року № 124-VIII стаття 1 «Сертифікат відповідності — документ, що виданий для підтвердження того, що продукція, система якості, система управління якістю, система управління довкіллям, персонал відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чинним законодавством.» Також, доцільно врахувати у тендерній документації Кодекс України « Про надра» щодо надання учасниками підтвердження права на видобування корисних копалин- торфу.
Відповідь: Дякую за запитання. Враховуючи Вашу пропозицію та вивчивши ваше питання, в межах чинного законодавства, користуючись можливістю внесення змін до тендерної документації не заперечує щодо: - використання тавтології словосполучень для предмету закупівлі: "Сертифікат відповідності " та "Сертифікат якості" - внесено зміни; - щодо Кодексу України « Про надра» : Замовник не заперечує щодо включення до супровідних документів, що підтверджують якість продукції (виробника та інших органів) спеціального дозволу на користування надрами (в тому числі видобування торфу) - внесено зміни.
Дата відповіді: 12.12.2019 10:09
Відповідь надана

Уточнення

Номер: fc0ad6827a134542907aecd42457c12b
Дата опублікування: 10.12.2019 12:14
Опис: Зверніть увагу, що у проекті договору, помилку не виправлено !
Відповідь: Технічну помилку виправлено.
Дата відповіді: 10.12.2019 12:53
Відповідь надана

Уточнення

Номер: be488035a7704fc091a67b1001e01b9b
Дата опублікування: 10.12.2019 09:42
Опис: У проекті договору Додаток 4 пункт 11.1. Замовником чітко встановлена вимога : 11.1. Виконання зобов’язань Постачальником за цим Договором забезпечується безвідкличною і безумовною банківською гарантією (Додаток № 5) шляхом письмового підтвердження (гарантійного листа) банком про задоволення вимог Замовника за цим договором у розмірі 5 % вартості цього договору, а саме ___________________ грн. (_______________ грн. 00 коп.), у таких випадках: ......... Питання : гарантійний лист надається при підписанні договору?
Відповідь: Доброго дня, дякую за запитання. Звертаю увагу, що Пункт 6 "Забезпечення виконання договору про закупівлю" Розділу VI. "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" трактує так: "Під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника-переможця внесення ним забезпечення виконання договору в розмірі 2 % від вартості договору"". У випадку рівності ціни пропозиції та ціни договору не має сенсу подавати аналогічну банківську гарантію, що означає достатнім письмове підтвердження (гарантійний лист) банком про задоволення вимог Замовника за цим договором.
Дата відповіді: 10.12.2019 12:47
Відповідь надана

Уточнення попереднього запитання.

Номер: 53c37731f54b4fb1bc19777bee1d33e1
Дата опублікування: 10.12.2019 08:25
Опис: Тобто, учасник має надати гарантійний лист з банку на гарантію про виконання умов договору?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пункту 2, Розділу III. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції", Замовник очікує на надання "БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ" у складі тендернеої пропозиції заповненої згідно Додатку 7 до тендерної документації (Зразок оформлення банківської гарантії (розроблений банківською комісією Українського національного комітету Міжнародної Торгової Палати).
Дата відповіді: 10.12.2019 09:31
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 1a1191ff1f404a5c949ebfb66689b3d5
Дата опублікування: 09.12.2019 12:49
Опис: У тендерній документації Замовником вимагається внесення забезпечення виконання договору в розмірі 2%, однак у проекті договору зазначена інша інформація (5%). Питання перше : який відсоток має сплатити учасник-переможець? Питання друге: Коли( у складі пропозиції учасника?) має надатись гарантійний лист від банка гаранта про задоволення вимог Замовника згідно данного пункту?
Відповідь: Дякую за уточнення. 1. Ваше звернення враховане та буде внесено зміни до тендерної документації, шляхом виправлення допущеної технічної помилки. (Актуальним буде сполучення слів "11.1. Виконання зобов’язань Постачальником за цим Договором забезпечується безвідкличною і безумовною банківською гарантією (Додаток № 5) шляхом письмового підтвердження (гарантійного листа) банком про задоволення вимог Замовника за цим договором у розмірі 2 % вартості цього договору, а саме ___________________ грн. (_______________ грн. 00 коп.), у таких випадках:"). 2. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції подає Гарантійний лист від банка гаранта про задоволення вимог Замовника згідно даного пункту. Однак суттєвим є строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) — 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій (у вигляді конкретної дати).
Дата відповіді: 09.12.2019 17:14
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 7022dc03fc2c41a089788c05074433ab
Дата опублікування: 09.12.2019 12:40
Опис: У п. 12 додатку 3 вимагається "Довідка або експертний висновок від уповноваженого органу (торгово – промислової палати, біржі, тощо) із зазначенням ціни вугілля кам'яного (марки, яка закуповується замовником (або пропонується учасником) в Україні за 1 т. станом на день подання Учасником тендерної пропозиції (під поданням розуміється дата реєстрації пропозиції в електронній системі) (подається у наступному вигляді: сканований оригінал). Дана вимога є дискримінаційною, так як тягне додаткові витрати на отримання даної довідки та не узгоджується з основними принципами ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме - мінімальність витрат на участь у закупівлі. Просимо видалити цю вимогу, як дискримінаційну, все одно в ході аукціону ЦІНА БУДЕ змінюватись в сторону зменшення, незалежно від розміру тієї ціни, що буде зазначна у довідці. Вона просто не потрібна для процедури аукціону.
Відповідь: Доброго дня! Враховуючи Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі — Закон № 922) прямо не забороняє вимагати будь-яку додаткову інформацію від учасника торгів, якщо такі вимоги не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону № 922). Зокрема, Торгово-промислова палата України функціонує відповідно до Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» від 02.12.1997 № 671/97-ВР. Одне із основних її завдань — надавати довідково-інформаційні послуги, основні відомості, що не є комерційною таємницею, про діяльність, зокрема, українських підприємців. Довідки про ціну товару на внутрішньому ринку України учасники торгів отримують на загальних засадах, і це не обмежує конкуренцію й не ставить когось із них в привілейоване становище.
Дата відповіді: 09.12.2019 16:36
Відповідь надана

Уточнення

Номер: dad6f58d78a2487e90937f2568c85300
Дата опублікування: 09.12.2019 12:38
Опис: Доброго дня, у додатку 3 пункт 12 (таблиця), що саме має зазначити учасник у колонці №7 (умови постачання)?
Відповідь: Доброго дня! Додатку 3 до тендерної документації "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" пункт 12 таблиці, колонка №7 (умови постачання) потенційний учасник може надати інформацію: щодо можливості поставки товару партіями чи одноразова поставка, постачання здійснюватиметься автомобільним чи залізничним транспортом, за власний рахунок чи за рахунок замовника і так далі, що не суперечитиме умовам як тендерної документації так і Статті 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата відповіді: 09.12.2019 16:32