• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки Миколаївського району Миколаївської області (Яснополянська, Степівська, Ковалівська сільські ради, смт. Ольшанське)

Місце надання послуг за адресою Замовника (згідно додатку №2 до тендерної документації)

Завершена

1 925 913.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 629.57 UAH
Період уточнення: 04.12.2019 15:10 - 09.12.2019 20:00
Відповідь надана

Щодо договорів

Номер: 286f90d2c3bf47d594b0a4a01cb5a717
Дата опублікування: 05.12.2019 17:18
Опис: Чи є аналогічним в розумінні даної закупівлі договір з таким предметом: «виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості)»?
Відповідь: Договір не може вважатися аналогічним, оскільки предмет договору не відповідає предмету закупівлі, а саме : до предмету зазначеного Вами договору не включено надання послуг з оформлення/ переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки.
Дата відповіді: 10.12.2019 08:19
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: 589d62fc382647c28a5c156b8ef4a90d
Дата опублікування: 05.12.2019 17:17
Опис: Підкажіть будь ласка чи буде вважатися аналогічним договором для участі у даній процедурі закупівлі договір з наступним предметом: «роботи з розроблення та виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування»? Чи буде вважатися достатнім підтвердженням кваліфікаційного критерію надання одного аналогічного договору?
Відповідь: Договір не може вважатися аналогічним, оскільки предмет договору не відповідає предмету закупівлі, а саме: до предмету зазначеного Вами договору не включено надання послуг з оформлення/ переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки. Для підтвердження кваліфікаційного критерію відповідно до вимог п.2.3. тендерної документації достатньо зазначити виконання одного аналогічного договору.
Дата відповіді: 10.12.2019 08:18
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 85adcd72aa3d424a923c15611bcd67b8
Дата опублікування: 05.12.2019 10:15
Опис: У тендерній документації Замовник зазначає, що Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи у сфері землеустрою з доданням кваліфікаційних документів (копій сертифікатів інженерів - землевпорядників (не менше 2-х працівників) та копії сертифікатів інженерів-геодезистів (не менше 2-х працівників), які мають бути чинними до кінця 2020 року та внесені до Державного реєстру сертифікованих інженерів - землевпорядників та інженерів-геодезистів ) та скан - копію форми 1-ДФ ( за 3 квартал 2019 року). Відповідно ст. 26 ЗУ «Про Землеустрій», розробниками документації із землеустрою є фізичні особи – підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є: юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. У даних вимогах, що встановлені у Інструкції для учасників, щодо наявності у штаті учасника не менше двох сертифікованих інженерів-геодезистів, вбачається ігнорування даної норми, що призводить до непрямої дискримінації, за якої, внаслідок реалізації формально нейтральних правових норм, правил, вимог для особи та/або групи осіб за їх певними ознаками (наявність одного інженера-геодезиста/одного інженера-землевпорядника) виникають менш сприятливі умови або становище порівняно з іншими особами та/або групами осіб, відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», що порушує право забезпечення рівних можливостей груп осіб. Публічні закупівлі здійснюються на засадах недискримінації. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників відповідно до п. 3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Просимо внеси зміни до Тендерної документації відповідно до чинного законодавства.
Відповідь: Розглянувши ваше питання від 05.12.2019 року повідомляємо, що будуть вноситися зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 09.12.2019 15:40
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 05856f6abdd74420bbf66f0325869bd7
Дата опублікування: 05.12.2019 10:12
Опис: та внесені до Державного реєстру сертифікованих інженерів - землевпорядників та інженерів-геодезистів ) та скан - копію форми 1-ДФ ( за 3 квартал 2019 року)
Відповідь: Розглянувши ваше питання від 05.12.2019 року повідомляємо, що будуть вноситися зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 09.12.2019 15:40