-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
молоко коров’яче пастеризоване
Завершена
637 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 1 000.00 UAH
Період уточнення:
02.12.2019 16:39 - 07.12.2019 17:10
Відповідь надана
Звернення за роз'ясненнями
Номер:
c5b39385130c45aa850506f8dff9fe2e
Дата опублікування:
05.12.2019 10:00
Опис:
1. У п.4 Додатку 3 до тендерної документації та п.5.3. Проекту договору про закупівлю вказано, що «поставка (передача) товару здійснюється дрібними партіями транспортом Постачальника щопонеділка та середи до 11:00 години наступного тижня, згідно наданих кожного вівторка попереднього тижня заявок замовником».
Прошу надати роз’яснення:
- яким чином, ким та в яких документах буде зафіксовано час кожної поставки товару до відповідного навчального закладу?
2. У ч.6 розділу III тендерної документації вказано, що учасники процедури закупівлі повинні надати документи, зокрема: експертний висновок або протокол за 2019 рік виданий акредитованою лабораторією на ім’я Учасника або виробника, в якому (яких) вказані результати випробувань на певні показники безпеки по зазначеному предмету закупівлі згідно тендерної документації.
Прошу надати роз’яснення:
- прошу вказати конкретний перелік показників безпеки результати випробувань на які мають бути зазначені в експертному висновку або протоколі, який має бути надано на виконання згаданої вище вимоги?
3. П.6 ч.2 Розділу V тендерної документації визначено, що учасник процедури закупівлі повинен в файлі з іншими документами тендерної пропозиції додатково надати: оригінал документу, виданий учаснику торгів, про ціну на товару, що є предметом закупівлі, виданий Торгово-промисловою палатою України чи її територіальними відділеннями, ДП «Держзовнішформ», ДП «Укрпромзов-нішекспертиза» або іншим органом, який має на це повноваження(документ повинен бути виданий станом не більше тридцяти денної давнини відносно дати надання документа).
Прошу надати роз’яснення:
- на підставі якого нормативно-правового акту (вказати його номер та дату прийняття) та з якою метою замовник вимагає від учасника оригінал документу, виданий учаснику торгів, про ціну на товару, що є предметом закупівлі, виданий Торгово-промисловою палатою України чи її територіальними відділеннями, ДП «Держзовнішформ», ДП «Укрпромзов-нішекспертиза» або іншим органом, який має на це повноваження?
- станом на яку конкретно дату (вказати число, місяць, рік) має бути визначено ціну товару, що є предметом даної закупівлі, у документі який має бути надано на виконання згаданої вище вимоги замовника?
4. У ч.6 розділу III тендерної документації вказано, що учасники процедури закупівлі повинні надати документи, зокрема: Копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію (потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, (обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а (також території, що використовуються у виробництві та /або обігу (об’єктів санітарних заходів) - власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів. Якщо учасник орендує складські приміщення та не має власного майна, він має подати Замовнику копію експлуатаційного дозволу орендодавця, завірену підписом та мокрою печаткою орендодавця та договір оренди на дані потужності.
Прошу надати роз’яснення:
- який документ на виконання вищезгаданої вимоги замовника має надати учасник даної процедури закупівлі який немає власного та/або орендованого приміщення, не є виробником, а здійснює постачання товару напряму від виробника?
Відповідь:
1.Повідомляємо, що відповідно до П.18 Наказу МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ та МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ від 01.06.2005 N 242/329, встановлено, що Постачальники разом із засновником (власником), керівником закладу складають графіки і маршрути постачання, саме тому, в результаті підписання договору про закупівлю товару відносно кожного постачальника товару погоджується графік з маршрутом постачання продукції. Крім того, Пунктом 16 зазначеного Порядку встановлено, що бракераж сирої продукції здійснюється комірником, завідувачем виробництва, кухарем із залученням медичного працівника закладу. Зокрема відповідно до п.1.36 Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах затвердженого Наказом МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ N 298/227 від 17.04.2006 Комірник (завгосп) контролює умови доставки продуктів харчування та продовольчої сировини до закладу, відповідає за якість та асортимент продуктів харчування та продовольчої сировини, які прийнято до закладу, за додержання вимог санітарного законодавства при їх зберіганні, здійснює їх облік у Книзі складського обліку (додаток 14), бере участь у складанні меню. При централізованій доставці продуктів харчування приймання продуктів підтверджується не тільки розпискою комірника у супровідному документі постачальника, але і штампом (печаткою) закладу.
Отже,на підставі підписаного договору згідно графіку і маршруту постачання продукції, погодженого в результаті проведеної процедури закупівлі, Комірник (завгосп) контролює умови доставки, та фіксує дату та час поставки товару у Книзі складського обліку. Наголошуємо, що відповідно до п.7 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Звертаємо Вашу увагу, що п.1 ч.1 ст. 664 ЦК України визначено, що обов’язок продавця передати товар покупцеві вважається виконаним у момент вручення товару покупцеві, якщо договором встановлено обов’язок продавця доставити товар. Саме тому, в проекті договору до тендерної документації встановлено період поставки товару.
2.Повідомляємо, що відповідно до статті 638 Цивільного кодексу України встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. При цьому порядок зміни або розірвання договору зазначені в статті 651 ЦК України. Порядок зміни та розірвання господарських договорів передбачений статтею 188 Господарського кодексу України.
Частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених пунктами 1 – 8 частини четвертої статті 36. При цьому внесення змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим в кожному окремому випадку (Лист Мінекономрозвитку від 27.10.2016 р. № 3302-06/34307-06).Частиною першою статті 629 ЦК України встановлено, що договір є обов’язковим для виконання сторонами. Таким чином, Законом встановлено імперативну норму, згідно з якою зміна істотних умов договору про закупівлю може здійснюватися, виключно у випадках визначених статтею 36 Закону. Таким чином, у залежності від коливання ціни товару на ринку сторони протягом дії договору про закупівлю можуть вносити зміни за умови що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі. Водночас внесення таких змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Поряд з цим відповідно до Положення про Державну службу статистики України затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.09.2014 року №481, Держстат України є спеціально уповноваженим органом виконавчої влади в галузі статистики, одним з основних завдань якого є реалізація державної політики у сфері статистики. Держстат України відповідно до покладених на нього завдань, зокрема організовує і проводить статистичні спостереження за соціально-економічними та демографічними явищами і процесами, екологічною ситуацією в Україні та її регіонах шляхом збирання форм державної статистичної звітності та проведення спеціально організованих статистичних спостережень. Утім перелік органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання ціни на ринку, не є вичерпним.
У зв’язку з тим що, відповідно до п.7 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, а зміни ціни у випадках передбачених ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» можуть відбуватись як в бік збільшення, так і в бік зменшення, проте внесення змін до договору повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Документальним підтвердженням ціни товару на момент підписання договору будуть надані документи, видані учаснику торгів, про ціну на товару, що є предметом закупівлі, виданий Торгово-промисловою палатою України чи її територіальними відділеннями, ДП «Держзовнішформ», ДП «Укрпромзов-нішекспертиза» або іншим органом, який має на це повноваження(документ повинен бути виданий станом не більше тридцяти денної давнини відносно дати надання документа), що в свою чергу слугуватиме підставою підтвердження коливання ціни на ринку.
Тендерний комітет на Ваше питання, щодо надання роз’яснення: «станом на яку конкретно дату (вказати число, місяць, рік) має бути визначено ціну товару, що є предметом даної закупівлі, у документі який має бути надано на виконання згаданої вище вимоги.» Відповідь на Ваше запитання міститься в умовах тендерної документації, а саме: П.6 ч.2 Розділу V тендерної документації визначено, що учасник процедури закупівлі повинен в файлі з іншими документами тендерної пропозиції додатково надати: оригінал документу, виданий учаснику торгів, про ціну на товару, що є предметом закупівлі, виданий Торгово-промисловою палатою України чи її територіальними відділеннями, ДП «Держзовнішформ», ДП «Укрпромзов-нішекспертиза» або іншим органом, який має на це повноваження(документ повинен бути виданий станом не більше тридцяти денної давнини відносно дати надання документа).
3.Повідомляємо, що відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» вказано, що максимально допустимий вміст у харчових продуктах певної речовини, включаючи пестициди, ветеринарні препарати, кормові добавки, залишки допоміжного матеріалу для переробки та іншу хімічну чи біологічну речовину, яка свідомо застосовується та/або вимагається технологією вирощування, зберігання, транспортування, виробництва харчових продуктів і їх залишки, включаючи похідні такої речовини, такі як продукти конверсії, обміну речовин, реакції, що мають токсикологічне значення і є небезпечними для організму людини у разі перевищення їх максимально допустимого вмісту в харчових продуктах, що споживаються людьми;
Під час встановлення шкідливості харчового продукту для здоров’я враховуються: можливий короткостроковий чи довгостроковий вплив харчового продукту на здоров’я людини, яка його споживає, та на майбутні покоління; можливий накопичувальний ефект токсичності;
Дані вимоги відповідно до зазначеного закону є загальними для усіх видів харчових продуктів, проте акредитовані лабораторії перевіряють показники безпеки, одиниця вимірювання:
- Токсичні елементі
- Мікотоксини
- Антибіотики, од./г, не більше ніж:
- антибіотики тетрациклінової тупи пекіпилін . стрептоміцин
- Пестициди, мг/кг, не більше ніж; гексахлоран ГХЦГ (гама-ізомер)
- Нітрати, мг/кг, не більше ніж '
- Гормональні препарати, мг/кг, не більше ніж: ді етил етильбестрол естрадіол-17 –
- Радіонукліди, Бк/кг,
Тендерний комітет попереджає та звертає Вашу увагу, що акредитована лабораторія самостійно перевіряє продукти харчування на показники безпеки на органолептичні та фізико-хімічні показники та пестициди, вказуючи відповідні результати випробувань у експертному висновку або протоколі випробувань, тому тендерним комітетом буде прийнятий експертний висновок або протокол випробувань з тими показниками, які зазначить акредитована лабораторія.
4.Повідомляємо, що відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» потужності - споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів. Відповідно до ч.6 розділу III тендерної документації вказано, що учасники процедури закупівлі повинні надати документи, зокрема: Копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію (потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, (обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а (також території, що використовуються у виробництві та /або обігу (об’єктів санітарних заходів) - власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів. Якщо учасник орендує складські приміщення та не має власного майна, він має подати Замовнику копію експлуатаційного дозволу орендодавця, завірену підписом та мокрою печаткою орендодавця та договір оренди на дані потужності.
Отже, тендерним комітетом, буде прийнято лист пояснення про відсутність потужностей (складських, власних або орендованих приміщень) за умови наявності зареєстрованих потужностей на власні або орендовані транспортні засоби, якими буде здійснюватися поставка транспортних засобів, згідно вимог тендерної документації.
Дата відповіді:
06.12.2019 16:52