• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з встановлення та обслуговування охоронної сигналізації

Послуги з встановлення та обслуговування охоронної сигналізації Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. лот № 1 - послуги з монтажу та установки охоронної сигналізації в ДНЗ; лот № 2 - послуги по заміні застарілої охоронної сигналізації; лот № 3 - обслуговування кнопок сповіщення; лот № 4 - обслуговування охоронної сигналізації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Навчальні заклади Оболонського району м. Києва Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Листопад -грудень 2016 року

Завершена

644 450.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 14.00 UAH
Період уточнення: 21.10.2016 14:37 - 28.10.2016 11:00
Відповідь надана

Щодо об'єктів 2

Номер: 32bcf0c46ddc4bf1aabf0c66bff85dff
Дата опублікування: 27.10.2016 16:23
Опис: Просимо роз’яснити чому в таблиці форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» по Лоту №3 необхідно зазначити вартість послуг «Спостереження сигналізації термінового виклику наряду охорони» 50 об’єктів та 53 об’єктів, якщо в Дислокації навчальних закладів на яких здійснюється охорона закладів за допомогою технічних засобів та спостереження за станом тривожної сигналізації по Лоту № 3 зазначено лише 50 об’єктів?
Відповідь: Дислокацію змінено
Дата відповіді: 28.10.2016 14:51
Відповідь надана

Щодо об'єктів

Номер: 3312e92157dc4c5f9657ba991814419f
Дата опублікування: 27.10.2016 16:22
Опис: Просимо роз’яснити чому в таблиці форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» по Лоту №3 зазначено, що «Спостереження сигналізації термінового виклику наряду охорони» повинно здійснюватись на 50 об’єктах, а «Обслуговування ОПС» на 105,5 об’єктах?
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання, тендерний комітет вносить зміни в тендерну документацію
Дата відповіді: 28.10.2016 14:40
Відповідь надана

умовні установки

Номер: 72471104dd4a474e9ee50cb4d6170d2f
Дата опублікування: 27.10.2016 16:19
Опис: В Технічних вимогах до Лот № 4 Тендерної документації зазначено: «Охорона СДЮСШОР “Зміна”: - період охорони з 20.00. до 09.00 – 13 год. - годин охорони в рік – 61 дн. * 13 год *2 = 1586 год. - умовні установки – 8,05». Просимо роз’яснити, що Замовник розуміє під поняттям «умовні установки»? Яким чином Замовник розрахував, що «умовні установки» становлять – 8,05?
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання, тендерний комітет вносить зміни в тендерну документацію
Дата відповіді: 28.10.2016 14:41
Відповідь надана

Ум.од.

Номер: 373f6dd427ef47228f2c9222b027e02a
Дата опублікування: 27.10.2016 16:18
Опис: В пункті 10 Технічних вимог до Лот № 3 (обслуговування кнопок сповіщення) Тендерної документації зазначено: «Обслуговування охоронної сигналізації “тривожна кнопка” на 53 ДНЗ після встановлення та налаштування обладнання. Днів – 51 день Год. охорони – 1224 год. Ум.од. – 111,83». Просимо роз’яснити, що Замовник розуміє під поняттям «Ум.од.»? Яким чином Замовник розрахував, що «Ум.од.» становить – 111,83?
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання, тендерний комітет вносить зміни в тендерну документацію
Дата відповіді: 28.10.2016 14:42
Відповідь надана

привед. умовна установка

Номер: 5c50bf65878a4ee3aed52a6fa1ff87fe
Дата опублікування: 27.10.2016 16:17
Опис: В пункті 10 Технічних вимог до Лот № 3 (обслуговування кнопок сповіщення) Тендерної документації зазначено: «10. Строк надання послуг: листопад-грудень 2016 року (ДНЗ, ЗНЗ, інтернати, управління освіти).- на 1 заклад: Навчальних закладів – 48 (50 об’єктів): Кількість днів охорони – 61 дн. Кількість годин охорони – 1464 год. год. Спостереження за об’єктами навчальних закладів району здійснюються цілодобово (перелік навчальних закладів): Кількість привед. умовних установок - 105,5». Просимо роз’яснити, що Замовник розуміє під поняттям «привед. умовна установка»? Яким чином Замовник розрахував, що «кількість привед. умовних установок» становить – 105,5?
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання, тендерний комітет вносить зміни в тендерну документацію
Дата відповіді: 28.10.2016 14:39
Відповідь надана

запитання з приводу обладнання по лоту № 4

Номер: 034fbb01522d4669a4eb1eb2f51910a5
Дата опублікування: 27.10.2016 12:01
Опис: Як попередні надавачі послуг по охороні майна в приміщенні СДЮШОР “Зміна” хочемо зауважити, що в технічних вимогах по лоту № 4 принципово не вірно вказано перелік встановленого обладнання. В приміщенні СДЮШОР “Зміна” встановлено обладнання для охорони майна (1/ППК «Макс-8022», 4/SRP-G-2N, 5/SRP-100, 20/СМК), а Ви надаєте перелік обладнання для термінового виклику ГШР (тривожна кнопка) (1/ ППК «Оріон 4Т.3.1», 1/ «UMB-100» (радіо кнопка)), хоча в переліку закладів освіти в лоті № 1 (послуги з монтажу та установки охоронної сигналізації в ДНЗ) та лоті № 2 (послуги по заміні застарілої охоронної сигналізації) не вказано даний об’єкт.
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання. Тендерний комітет вносить зміни в перелік встановленого обладнання в приміщенні СДЮШОР “Зміна” - обладнання 1/ППК «Макс-8022», 4/SRP-G-2N, 5/SRP-100, 20/СМК
Дата відповіді: 28.10.2016 14:33
Відповідь надана

Щодо кількості об'єктів

Номер: 2b706f7e380f4449a59890df22070304
Дата опублікування: 27.10.2016 11:36
Опис: В очікувану вартість 1400 грн. з ПДВ входить заміна охоронного обладнання на 26 об'єктах, які вказані у дислокації до лоту №2? Тобто заміна охоронного обладнання на одному об'єкті 1400/26=53,85 грн.?
Відповідь: зверніть увагу що в інформації за лотом заміна охоронного обладнання на 26 об'єктах, які вказані у дислокації до лоту №2 зазначена сума 174 200 грн. з ПДВ, а та сума, яку Ві зазначаєте у запитанні передбачена на лот № 4 обслуговування охоронної сигналізації
Дата відповіді: 27.10.2016 12:14
Відповідь надана

свідоцтво про проходження атестації працівників

Номер: 91357dc841fa48e7806597d8a02b8021
Дата опублікування: 21.10.2016 15:46
Опис: В Таблиці 2 Додатку 1 Тендерної документації, а саме в частині 3. "Підтвердження кваліфікації персоналу з точки зору безпеки" вказано про те, що учасники повинні надати копію свідоцтва про проходження атестації працівників, які будуть надавати передбаченні документацією послуги. Так як процедура закупівлі включає і монтаж та установку охоронної сигналізації в ДНЗ, і обслуговування охоронної сигналізації та кнопок сповіщення, то для надання таких послуг будуть залучатись електромонтери та охоронники, які входять до складу груп швидкого реагування. Скажіть, будь-ласка, яке саме свідоцтво (-а) про проходження атестації (якої саме) працівників учасники повинні надати для відповідності вимогам Замовника. Надайте конкретний перелік документів.
Відповідь: 1. Для підтвердження кваліфікації працівників за лотами: лот № 1 - послуги з монтажу та установки охоронної сигналізації в ДНЗ; лот № 2 - послуги по заміні застарілої охоронної сигналізації; Учасник повинен надати копії посвідчень про допуск до роботи до 1 000 вольт спеціалістів, які будуть виконувати монтажні роботи (відповідно до таблиці про наявність працівників відповідної кваліфікації). 2. Для підтвердження кваліфікації працівників за лотами: лот № 3 - обслуговування кнопок сповіщення; лот № 4 - обслуговування охоронної сигналізації. Учасник повинен надати копії посвідчень про проходження атестації працівників, які будуть надавати передбаченні документацією послуги (свідоцтва охоронника про проходження курсів кваліфікації охоронника будь-якої категорії).
Дата відповіді: 24.10.2016 10:21