-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з встановлення та обслуговування охоронної сигналізації
Послуги з встановлення та обслуговування охоронної сигналізації Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. лот № 1 - послуги з монтажу та установки охоронної сигналізації в ДНЗ; лот № 2 - послуги по заміні застарілої охоронної сигналізації; лот № 3 - обслуговування кнопок сповіщення; лот № 4 - обслуговування охоронної сигналізації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Навчальні заклади Оболонського району м. Києва Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Листопад -грудень 2016 року
Завершена
644 450.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 14.00 UAH
мін. крок: 0% або 14.00 UAH
Період уточнення:
21.10.2016 14:37 - 28.10.2016 11:00
Відповідь надана
Щодо об'єктів 2
Номер:
32bcf0c46ddc4bf1aabf0c66bff85dff
Дата опублікування:
27.10.2016 16:23
Опис:
Просимо роз’яснити чому в таблиці форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» по Лоту №3 необхідно зазначити вартість послуг «Спостереження сигналізації термінового виклику наряду охорони» 50 об’єктів та 53 об’єктів, якщо в Дислокації навчальних закладів на яких здійснюється охорона закладів за допомогою технічних засобів та спостереження за станом тривожної сигналізації по Лоту № 3 зазначено лише 50 об’єктів?
Відповідь:
Дислокацію змінено
Дата відповіді:
28.10.2016 14:51
Відповідь надана
Щодо об'єктів
Номер:
3312e92157dc4c5f9657ba991814419f
Дата опублікування:
27.10.2016 16:22
Опис:
Просимо роз’яснити чому в таблиці форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» по Лоту №3 зазначено, що «Спостереження сигналізації термінового виклику наряду охорони» повинно здійснюватись на 50 об’єктах, а «Обслуговування ОПС» на 105,5 об’єктах?
Відповідь:
Розглянувши Ваше запитання, тендерний комітет вносить зміни в тендерну документацію
Дата відповіді:
28.10.2016 14:40
Відповідь надана
умовні установки
Номер:
72471104dd4a474e9ee50cb4d6170d2f
Дата опублікування:
27.10.2016 16:19
Опис:
В Технічних вимогах до Лот № 4 Тендерної документації зазначено:
«Охорона СДЮСШОР “Зміна”:
- період охорони з 20.00. до 09.00 – 13 год.
- годин охорони в рік – 61 дн. * 13 год *2 = 1586 год.
- умовні установки – 8,05».
Просимо роз’яснити, що Замовник розуміє під поняттям «умовні установки»? Яким чином Замовник розрахував, що «умовні установки» становлять – 8,05?
Відповідь:
Розглянувши Ваше запитання, тендерний комітет вносить зміни в тендерну документацію
Дата відповіді:
28.10.2016 14:41
Відповідь надана
Ум.од.
Номер:
373f6dd427ef47228f2c9222b027e02a
Дата опублікування:
27.10.2016 16:18
Опис:
В пункті 10 Технічних вимог до Лот № 3 (обслуговування кнопок сповіщення) Тендерної документації зазначено:
«Обслуговування охоронної сигналізації “тривожна кнопка” на 53 ДНЗ після встановлення та налаштування обладнання.
Днів – 51 день
Год. охорони – 1224 год.
Ум.од. – 111,83».
Просимо роз’яснити, що Замовник розуміє під поняттям «Ум.од.»? Яким чином Замовник розрахував, що «Ум.од.» становить – 111,83?
Відповідь:
Розглянувши Ваше запитання, тендерний комітет вносить зміни в тендерну документацію
Дата відповіді:
28.10.2016 14:42
Відповідь надана
привед. умовна установка
Номер:
5c50bf65878a4ee3aed52a6fa1ff87fe
Дата опублікування:
27.10.2016 16:17
Опис:
В пункті 10 Технічних вимог до Лот № 3 (обслуговування кнопок сповіщення) Тендерної документації зазначено:
«10. Строк надання послуг: листопад-грудень 2016 року (ДНЗ, ЗНЗ, інтернати, управління освіти).- на 1 заклад:
Навчальних закладів – 48 (50 об’єктів):
Кількість днів охорони – 61 дн.
Кількість годин охорони – 1464 год. год.
Спостереження за об’єктами навчальних закладів району здійснюються цілодобово (перелік навчальних закладів):
Кількість привед. умовних установок - 105,5».
Просимо роз’яснити, що Замовник розуміє під поняттям «привед. умовна установка»? Яким чином Замовник розрахував, що «кількість привед. умовних установок» становить – 105,5?
Відповідь:
Розглянувши Ваше запитання, тендерний комітет вносить зміни в тендерну документацію
Дата відповіді:
28.10.2016 14:39
Відповідь надана
запитання з приводу обладнання по лоту № 4
Номер:
034fbb01522d4669a4eb1eb2f51910a5
Дата опублікування:
27.10.2016 12:01
Опис:
Як попередні надавачі послуг по охороні майна в приміщенні СДЮШОР “Зміна” хочемо зауважити, що в технічних вимогах по лоту № 4 принципово не вірно вказано перелік встановленого обладнання. В приміщенні СДЮШОР “Зміна” встановлено обладнання для охорони майна (1/ППК «Макс-8022», 4/SRP-G-2N, 5/SRP-100, 20/СМК), а Ви надаєте перелік обладнання для термінового виклику ГШР (тривожна кнопка) (1/ ППК «Оріон 4Т.3.1», 1/ «UMB-100» (радіо кнопка)), хоча в переліку закладів освіти в лоті № 1 (послуги з монтажу та установки охоронної сигналізації в ДНЗ) та лоті № 2 (послуги по заміні застарілої охоронної сигналізації) не вказано даний об’єкт.
Відповідь:
Розглянувши Ваше запитання. Тендерний комітет вносить зміни в перелік встановленого обладнання в приміщенні СДЮШОР “Зміна” - обладнання 1/ППК «Макс-8022», 4/SRP-G-2N, 5/SRP-100, 20/СМК
Дата відповіді:
28.10.2016 14:33
Відповідь надана
Щодо кількості об'єктів
Номер:
2b706f7e380f4449a59890df22070304
Дата опублікування:
27.10.2016 11:36
Опис:
В очікувану вартість 1400 грн. з ПДВ входить заміна охоронного обладнання на 26 об'єктах, які вказані у дислокації до лоту №2? Тобто заміна охоронного обладнання на одному об'єкті 1400/26=53,85 грн.?
Відповідь:
зверніть увагу що в інформації за лотом заміна охоронного обладнання
на 26 об'єктах, які вказані у дислокації до лоту №2 зазначена сума 174 200 грн. з ПДВ, а та сума, яку Ві зазначаєте у запитанні передбачена на лот № 4 обслуговування охоронної сигналізації
Дата відповіді:
27.10.2016 12:14
Відповідь надана
свідоцтво про проходження атестації працівників
Номер:
91357dc841fa48e7806597d8a02b8021
Дата опублікування:
21.10.2016 15:46
Опис:
В Таблиці 2 Додатку 1 Тендерної документації, а саме в частині 3. "Підтвердження кваліфікації персоналу з точки зору безпеки" вказано про те, що учасники повинні надати копію свідоцтва про проходження атестації працівників, які будуть надавати передбаченні документацією послуги. Так як процедура закупівлі включає і монтаж та установку охоронної сигналізації в ДНЗ, і обслуговування охоронної сигналізації та кнопок сповіщення, то для надання таких послуг будуть залучатись електромонтери та охоронники, які входять до складу груп швидкого реагування. Скажіть, будь-ласка, яке саме свідоцтво (-а) про проходження атестації (якої саме) працівників учасники повинні надати для відповідності вимогам Замовника. Надайте конкретний перелік документів.
Відповідь:
1. Для підтвердження кваліфікації працівників за лотами:
лот № 1 - послуги з монтажу та установки охоронної сигналізації в ДНЗ;
лот № 2 - послуги по заміні застарілої охоронної сигналізації;
Учасник повинен надати копії посвідчень про допуск до роботи до 1 000 вольт спеціалістів, які будуть виконувати монтажні роботи (відповідно до таблиці про наявність працівників відповідної кваліфікації).
2. Для підтвердження кваліфікації працівників за лотами:
лот № 3 - обслуговування кнопок сповіщення;
лот № 4 - обслуговування охоронної сигналізації.
Учасник повинен надати копії посвідчень про проходження атестації працівників, які будуть надавати передбаченні документацією послуги (свідоцтва охоронника про проходження курсів кваліфікації охоронника будь-якої категорії).
Дата відповіді:
24.10.2016 10:21