• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Охорона адміністративної будівлі за адресою: м. Павлоград, вул. Соборна, 95)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 102 дні назад

558 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 790.00 UAH
Період уточнення: 26.11.2019 11:13 - 01.12.2019 17:00
Відповідь надана

Щодо приміщення в Павлограді

Номер: 63cabfa4dd0b4fd9b6289e88697aa22f
Дата опублікування: 29.11.2019 17:36
Опис: Добрий вечір! Шановний замовник, повідомляємо Вам, що Ваша вимога щодо наявності офісу саме у Павлограді є неправомірною та дискримінаційною! Доводимо до Вашого відома, що ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що матбазу у Павлограді на етапі подачі пропозиції зможе надати лише суб'єкт, який зареєстрований у Павлограді або Дніпропетровській області. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Павлограді та передислокувати свої групи для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у Павлограді. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Павлограду, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про надання документів на офіс у Павлограді та внести зміни.
Відповідь: Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі "Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Отже, згідно з вимогами Закону України "Про публічні закупівлі" саме Замовник має право установлювати один або декілька таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Для виконання пп.5.19 і 5.20 Технічної специфікації Учаснику необхідна наявність мобільних (швидкого реагування) груп, екіпірованих засобами активної оборони на випадок надзвичайної події та забезпечення прибуття мобільної групи на об'єкт охорони у нічний час не більше ніж за 5 хвилин, у денний - не більше ніж за 10 хвилин. Тому для підтвердження кваліфікаційного критерію такого як наявність обладнання та матеріально-технічної бази ми вимагаємо наявність приміщення, офісу тощо, з зазначенням адреси в м. Павлограді. Отже, виникає питання, де надавач послуг не маючи приміщення, планує розміщувати групу швидкого реагування, тобто потенційний учасник, який не може підтвердити наявність матеріально-технічної бази, не має можливості надавати послуги відповідно до Технічного завдання. Твердження що даному критерію відповідають лише охоронні компанії м.Павлограда безпідставне, так як вимог щодо місця реєстрації учасника не встановлювались. Необхідно зауважити, що вимога тендерної документації щодо наявність приміщення, офісу тощо, з зазначенням адреси в м. Павлограді не створює умов для виникнення порушень законодавства та не передбачає дискримінації учасників, потенційні учасники мають можливість виконати наведену вище умову, а також не зрозуміло, яким чином дана умова Документації порушує їх права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію. Виходячи з вищевикладеного, з метою забезпечення надійної охорони адміністративної будівлі виконавчого комітету Павлоградської міської ради, враховуючи можливість вчинення протиправних проявів екстремістського характеру, провокування фізичних сутичок з політичними опонентами, блокування адміністративної будівлі радикально налаштованими громадськими формуваннями, враховуючи ситуацію, яка склалася в державі з територіальною цілісністю та національною безпекою, для стабільності та повноцінного керівництва містом, та для досягнення принципу максимальної економії та ефективності процесу здійснення закупівлі виконавчий комітет, як замовник, користуючись наданими йому правами, встановлює вимогу наявність приміщення, офісу тощо, з зазначенням адреси в м. Павлограді.
Дата відповіді: 02.12.2019 16:48
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: 11b98ad3bb6b4f928b73afd54d11c1aa
Дата опублікування: 29.11.2019 17:34
Опис: Шановний Замовнику! Прохання розяснити п. 3 Додатку №1, чи можливо надати 1 аналогічний договір (термін надання послуг тільки 1 рік, наприклад у 2018р)??? Чи вам потрібно надавати 1 договір за кожен рік, тобто 1 договір за 2016, 1 договір за 2017, 1 договір за 2018 рік та 1 договір за 2019 рік???
Відповідь: Вимагається копія одного аналогічного виконаного договору укладеного в період 2016-2019 р.
Дата відповіді: 02.12.2019 16:47
Відповідь надана

Автомобілі

Номер: bc0dc98d7d28414c9bdc36631482c725
Дата опублікування: 29.11.2019 17:29
Опис: Шановний Замовнику! Прохання розяснити п. 1.2 Додатку №1, чи можливо транспортні засоби підтвердити копіями свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу (техпаспорт)???
Відповідь: Так, копія свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу (техпаспорт) є підтверджуючим документом.
Дата відповіді: 02.12.2019 16:47
Відповідь надана

Розяснення

Номер: 2d55ec29ebda461cb8235930a2ebfab0
Дата опублікування: 29.11.2019 17:28
Опис: Шановний Замовнику! Прохання розяснити п. 1.2 Додатку №1, яке саме технічне обладнання потрібно підтвердити???
Відповідь: Мається на увазі засоби активної оборони на випадок надзвичайної події, якими має бути забезпечена група швидкого реагування.
Дата відповіді: 02.12.2019 16:47