-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Принтери
Торги не відбулися
85 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 425.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 425.00 UAH
Період уточнення:
25.11.2019 15:20 - 28.11.2019 16:00
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
110c94632c3149bc8f4d4deba548709e
Дата опублікування:
26.11.2019 11:18
Опис:
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь:
Доброго дня!
Шановні Учасники, просимо Вас уважно читати Документацію та вимоги до предмету закупівлі. Повідомляємо Вам, що всі відповіді на Ваші запитання містяться в документації, завантаженої в ЕСЗ під час оголошення закупівлі.
1. Так, згідно Додатку 1 до документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ. ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» визначено вимоги до предмету закупівлі та в Примітці зазначено, що "Всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати виразом «або еквівалент». Технічні та якісні характеристики запропонованого еквіваленту повинні відповідати всім вище наведеним вимогам до предмету закупівлі, діючим стандартам, нормативним документам щодо даних товарів (із наданням сканованих у кольорі документів, що підтверджують зазначені учасником характеристики запропонованого товару)".
Тобто згідно вимог документації, еквіваленти розглядаються відповідно до технічних характеристик, що вказані в технічному завданні. Якщо учасник пропонує інший товар (еквівалент) ніж передбачений цією документацію, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками, зазначеними Замовником у Документації.
2. В цьому ж Додатку значиться (п. 8) "Відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним вимогам до предмету закупівлі повинна бути підтверджена учасником наданою інформацією у вигляді заповненої таблиці згідно з цим Додатком, При цьому в разі надання еквіваленту відповідність технічних характеристик запропонованого Учасником Товару вимогам технічного завдання повинна бути обов’язково підтверджена документом виробника.
Вимога щодо визначення Учасником конкретних показників пропонуємого Товару вказана Замовником і в Таблиці відповідності запропонованого учасником товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (яка обов’язково заповнюється Учасником).
Тобто вимога Учасника, щодо зазначення конкретної марки та моделі пропонуємого Товару в цінових пропозиціях, була визначена Замовником в Документації, яка була завантажена Замовником при оголошенні закупівлі.
3. Документація щодо проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель, опублікована на веб порталі Уповноваженого органу, не містить інформацію або вимоги щодо обмеження участі у закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ або нарахування до ціни суми ПДВ (стосується не платників ПДВ).
Відповідно до ст. 5 Закону “Про публічні закупівлі” вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у документації, та шляхом застосування електронного аукціону відповідно до ст. 28 Закону “Про публічні закупівлі” та п. 11 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель , вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 (із змінами)
Оскільки Документацією визначено один критерій оцінки пропозицій – ціна, а системою за результатами проведеного Аукціону формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни, замовник оцінює пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. Це значить, що при здійсненні оцінки пропозицій учасників приймається методика порівняння повних відпускних цін учасників незалежно від того, який режим оподаткування застосовується учасником, тобто порівнянню підлягають пропозиції з урахуванням ПДВ для учасників, які мають статус платника ПДВ, а для учасників, які не є платниками цього податку - ціна без ПДВ.
Дата відповіді:
27.11.2019 10:34