• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Ліквідація стихійних звалищ з навантаженням та вивезенням на міський полігон відходів.

Завершена

2 599 999.82 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 52 000.00 UAH
Період уточнення: 22.11.2019 16:42 - 23.12.2019 08:00
Відповідь надана

п. 3.4. Розділу 3 Додатку № 1 до ТД

Номер: d3553f339171462ea9c41f78ca33bc15
Дата опублікування: 26.11.2019 12:24
Опис: п. 3.4. Розділу 3 Додатку № 1 до ТД про закупівлю послуги встановлено наступне: «Учасник, який в період з 2017 по 2019 роки виступав стороною за договорами укладеними з адміністрацією Заводського району Миколаївської міської ради, повинен додатково надати позитивний відгук від адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради, який має містити інформацію про відсутність ведення претензійно-позовної роботи щодо учасника.» Дискримінаційне положення, яке суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель. Зазначимо, що виходячи зі змісту вищевказаної вимоги ТД, відгук від Адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради , буде містити інформацію про констатацію факту ведення претензійно-позовної роботи, в разі її наявності, без зазначення відомостей про обґрунтованість відповідних актів-претензій про порушення умов договору або про не задоволення позовних вимог Замовника. В зв’язку з чим виходячи зі змісту вищевказаної вимоги ТД, лише сам факт наявності ведення претензійно-позовної роботи буде вважатися невідповідністю Учасника кваліфікаційним вимогам Замовника. Створюючи такі вимоги в ТД, Замовник завідомо створює перевагу для інших суб’єктів господарювання, відносно якості роботи яких не складались акти-претензії або ж які взагалі не співпрацювали з Замовником. Просимо вилучити даний пункт.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення державних закупівель є максимальна економія та ефективність. Станом на сьогоднішній день чинне законодавство про закупівлі не містить визначення дискримінаційних вимог тендерної документації. Проте відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо розробки тендерної документації" від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вищезазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому. Враховуючи положення статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником в тендерній документації за вищезазначеним предметом закупівлі визначено спосіб документального підтвердження такого критерію, як наявність позитивного відгуку від адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради, який має містити інформацію про відсутність ведення претензійно-позовної роботи щодо учасника, якщо Учасник, в період з 2017 по 2019 роки виступав стороною за договорами укладеними з адміністрацією Заводського району Миколаївської міської ради. Встановлена Замовником вимога, дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які виконували аналогічні договори з дотриманням календарного графіку надання послуг/виконання робіт;в яких були відсутні факти виявлення недоліків щодо якості надання послуг/виконання робіт та відсутні з боку Замовника претензії, позови тощо щодо порушення учасником умов договору. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи (надають послуги) неналежної якості. Отже, тендерна документація за процедурою закупівлі: «Ліквідація стихійних звалищ з навантаженням та вивезенням на міський полігон відходів» розроблена з дотриманням всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить будь-яких вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Дата відповіді: 29.11.2019 09:06