-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Навчально-дидактичний матеріал для початкових класів
Кошти обласного бюджету
Завершена
88 698.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 443.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 443.49 UAH
Період уточнення:
21.11.2019 14:21 - 27.11.2019 09:00
Без відповіді
Неаргументована відповідь
Номер:
195ffc296aa940659e29f3c8995478d9
Дата опублікування:
27.11.2019 08:52
Опис:
Поясніть, де у зазначеній інструкціїї іде мова про обовязковість надання сертифікатів УПРАВЛІННЯ ЯКОІСТЮ?!
Без відповіді
Припиніть порушення
Номер:
9892bb9362604ffda2c0eae4fd05a3cb
Дата опублікування:
27.11.2019 08:50
Опис:
Відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. Вказані положення кореспондуються із ч. 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Більше того, за даними офіційного веб-порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 також не є обов’язковою. Важливо відмітити, що стандарт ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» не має відношення до якості продукції, зокрема до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, та носить стандарти якісного управління (менежменту) підприємством. Таким чином дана вимога є необгрунтованою та дискримінаційною. На підставі вказаного вище, керуючись ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу виключити з вимог Тендерної документації вимоги про надання учасниками у складі тендерної пропозиції копії чинного на дату розкриття пропозиції сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015 на виробництво та реалізацію засобів навчання, розвивального, дидактичного та ігрового обладнання для шкільних навчальних закладів, виданих виробнику товару на його власне виробництво
Відповідь надана
Усунення необгрунтованих вимог
Номер:
832629b877944d9da1a8fb0aebe36e24
Дата опублікування:
26.11.2019 21:16
Опис:
Шановний замовник, аргументуйте, будьласка, вашу вимогу що до надання учасником "Копії сертифікату системи управління якістю". Враховуючи, що даний документ на ДОБРОВІЛЬНІЙ основі отримує саме виробник товарів (бо ця система передбачає контроль якості на всіх етапах саме ВИРОБНИЦТВА), а не продавець, просимо надати відповідні посилання на діючу нормативно-правову базу із зазначенням відповідних норм Законів чи Кодексів, де було би прямо зобов'язано виробника чи продавця товарів отримувати "Сертифікат системи управління якістю". В разі відсутності таких законодавчих підстав, вимагаємо скасувати незаконну та дискримінаційну вимогу про надання копії такого документу.
Відповідь:
Дякуємо за звернення. Під час здійснення закупівлі вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії визначені згідно наказу №10 від 19.03.2019 р. ДП "ПРОЗОРРО".
Дата відповіді:
27.11.2019 08:36
Відповідь надана
усунення дискримінаційних вимог
Номер:
fb542ada22dd40199dff05a85c2a03f4
Дата опублікування:
22.11.2019 10:30
Опис:
Шановний замовник! У Вас в тендерній документації, а саме в додатку 2 однією з вимог щодо якості товару є наступна вимога: "товар повинен супроводжуватися сертифікатами якості" та в 3.2 додатку 3 вимагається надання "копії сертифікату системи управління якістю". Тоді як Ваш же попередній п. 3.1 передбачає, що документом про якість можуть бути сертифікат відповідності, АБО сертифікат/паспорт якості/ АБО декларація про відповідність, АБО висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, тощо), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію або обґрунтування про відсутність (НЕ ПІДЛЯГАЄ обов’язковій сертифікації тощо).
Слід зазначити, що "Навчально-дидактичний матеріал для початкових класів" (Шкільні меблі), які є предметом даної закупівлі, не підлягають обов'язковій сертифікації в Україні. Тому ця вимога є дискримінаційною, звужує коло постачальників. Тим самим не дає змогу приймати участь учасникам, які можуть запропонувати найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію. Якість та безпечність навчальних засобів навчання та обладнання в Україні підтверджується насам перед висновками державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Просимо прибрати вимоги щодо надання сертифікатів з тендерної документації.
Дякуємо за розуміння!
Відповідь:
Дякуємо за звернення. В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
27.11.2019 08:13