• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Природний газ

ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ). Процедура закупівлі – відкриті торги з публікацією англійською мовою на 2020 рік, що оголошена згідно листа інформативного характеру Мінекономрозвитку України №3302-06/29640-06 від 14.09.2016 року

Завершена

5 508 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 5 508.10 UAH
Період уточнення: 19.11.2019 16:08 - 10.12.2019 00:00
Відповідь надана

03

Номер: efdda63dfd6e4593b78eca3206276221
Дата опублікування: 19.11.2019 17:03
Опис: Прошу впорядкувати Додаток № 1 «ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ». У крайній правій колонці вказано «Вартість пропозиції (без урахування ПДВ), грн.», а треба вказати з ПДВ, адже це спричинить плутанину при перемножуванні і видасть некоректний результат.
Відповідь: Порядок і спосіб заповнення вказаного документу чітко визначений умовами тендерної документації. Усі колонки сформульовані з чіткими назвами та порядком їх заповнення. Учасникам необхідно уважно їх заповнити і таким чином виконати вимогу за тендерною документацією. Наявність чи відсутність ризиків допущення помилок учасниками закупівель при заповненні Додатку 1 належить до зони відповідальності учасника процедури закупівлі. Замовник не може відповідати за організацію роботи учасника. Поряд з цим, вимога за тендерною документацією повністю відповідає положенням законодавства та не обмежує участь жодного учасника.
Дата відповіді: 22.11.2019 11:59
Відповідь надана

02

Номер: 186bfc95432344b09495e0b9c5cb3fe1
Дата опублікування: 19.11.2019 17:02
Опис: Прошу вилучити незаконну вимогу «Досвід роботи працівників у сфері постачання природного газу повинен бути не меншим ніж строк виконання аналогічних договорів, копії яких додаються. Тобто досвід працівників повинен покривати увесь час виконання аналогічних договорів. Для підтвердження реальності найманих працівників, що мають необхідні знання та досвід учасники зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції сканкопію податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітній період або оригінал чи копію даного документу разом з електронною квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом (з метою забезпечення захисту особистої інформації працівників, учасник може затонувати інформацію про ІПН таких осіб).». Ви не маєте права встановлювати дискримінаційні вимоги учасникам тим самим обмежувати коло учасників.
Відповідь: Не можемо погодитись із таким трактуванням вимоги за тендерною документацією і надаємо наступні докази законності та недискримінаційності вказаної вимоги: Відповідно до статті 16, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, тендерний комітет під час складання вимог за тендерною документацією з метою відбору якісного суб’єкта господарювання, потенційного учасника-переможця має право встановити у складі тендерної документації умови, що передбачені законодавством України до всіх без винятку учасників закупівлі. Виконання таких вимог учасниками закупівлі підтвердить надійність та стабільність ведення господарської діяльності учасниками закупівлі, а відтак дозволить бути впевненим у виконанні майбутнього договору про закупівлю. Встановлена вимога цілком та повністю відповідає діючому законодавству та не може бути дискримінаційною. Оскільки, постачання природного газу є процесом безперервним, а його постачання відбувається через спеціальні програмні комплекси, що взаємодіють з низкою сервісних компаній-ліцензіатів у сфері розподілу природного газу, транспортування його магістральними трубопроводами, зберіганні в підземних сховищах, розподілу та наступного обліку операторами ГРМ, важливим є наявність саме працівників, які мають досвід повного порядку адміністрування послуг постачання споживачу під час виконання такого Договору. Саме тому, вимога щодо наявності працівників, що мають необхідні знання та досвід із виконання аналогічних договорів повинна кореспондуватися саме із вимогою про надання аналогічних договорів, що дає змогу встановити як факт наявності кваліфікованих працівників так і факт виконання аналогічного договору. Наявність працівників, які від початку дії аналогічного договору і до його повного завершення (виконання) здійснювали адміністрування такого Договору безумовно засвідчує відповідність встановленим частиною 2 статті 16 Закону кваліфікаційним критеріям: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вказані кваліфікаційні критерії, а отже і вимоги до них за тендерною документацією є взаємопов’язані та не можуть існувати окремо, внаслідок особливостей такої товарної продукції як природний газ. Саме тому, тендерна документація і містить цілком законну та необхідну вимогу, щоб учасники підтвердили наявність працівників, які були задіяні повністю під час виконання конкретно взятого аналогічного договору постачання природного газу. Оскільки, перетворення особи на кваліфікованого та досвідченого працівника, що володіє певною спеціалізацією потребує достатнього періоду часу, що включає в себе набуття знань, практика їх застосування та строк, що дозволяє оцінити як собі так і іншим особам свої вміння, врахувати та виправити помилки в процесі становлення як «кваліфікованого спеціаліста з досвідом роботи», Замовник закупівлі у оскаржуваній вимозі за тендерною документацією безпосередньо визначив зміст поняття «необхідний досвід роботи працівника», який для Замовника виглядає мінімально достатнім саме в тривалості «ніж строк виконання аналогічних договорів, копії яких додаються». Цей період часу, на думку Замовника, є об’єктивно найменшим, щоб оволодіти належним чином знаннями, вміннями та навичками для отримання необхідного досвіду із постачання природного газу від якого залежить функціонування Замовника. При цьому, Замовником не передбачено, щоб відповідні працівники повинні мати трудовий стаж саме на певній посаді. Досвід роботи є накопичувальним показником, що набувається особою протягом всієї трудової діяльності, в тому числі, на різних посадах. Вважаємо оскаржувану вимогу за тендерною документацією правомірною. Наявність вимоги, що досвід роботи працівників у сфері постачання природного газу повинен бути не меншим ніж строк виконання аналогічних договорів, копії яких додаються узгоджується з положеннями законодавства, відповідає принципам закупівель та не обмежує участь відповідальних підприємств-постачальників природного газу. Аналогічної позиції і Орган оскарження, який своїм рішенням від 04.10.2019 №14267 відмовив у задоволенні скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" від 13.09.2019р. №14704-Сл-24752-0919 (номер скарги UA-2019-09-03-000342-a.b12 в ЦБД системі електронних торгів «Prozorro» за адресою www.prozorro.gov.ua) (надалі – Скарга) щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі відкриті торги за предметом – «ДК 021:2015, код 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ)» (номер закупівлі UA-2019-09-03-000342-a) (надалі – Процедура закупівлі) Комунальним некомерційним підприємством «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області з аналогічного питання. Що стосується нібито незаконності встановлення такої вимоги як подання сканкопії податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітній період або оригінал чи копію даного документу разом з електронною квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом (з метою забезпечення захисту особистої інформації працівників, учасник може затонувати інформацію про ІПН таких осіб). У відповідності до статті 505 Цивільного кодексу України комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. Комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці. Відповідно до постанови «Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці» від 9 серпня 1993 р. № 611 до комерційної таємниці не належать: установчі документи, документи, що дозволяють займатися підприємницькою чи господарською діяльністю та її окремими видами; інформація за всіма встановленими формами державної звітності; дані, необхідні для перевірки обчислення і сплати податків та інших обов'язкових платежів; відомості про чисельність і склад працюючих, їхню заробітну плату в цілому та за професіями й посадами, а також наявність вільних робочих місць; документи про сплату податків і обов'язкових платежів; інформація про забруднення навколишнього природного середовища, недотримання безпечних умов праці, реалізацію продукції, що завдає шкоди здоров'ю, а також інші порушення законодавства України та розміри заподіяних при цьому збитків; документи про платоспроможність; відомості про участь посадових осіб підприємства в кооперативах, малих підприємствах, спілках, об'єднаннях та інших організаціях, які займаються підприємницькою діяльністю; відомості, що відповідно до чинного законодавства підлягають оголошенню. Підприємства зобов'язані подавати перелічені у цій постанові відомості органам державної виконавчої влади, контролюючим і правоохоронним органам, іншим юридичним особам відповідно до чинного законодавства, за їх вимогою. З огляду на вказану вище інформацію вимога за тендерною документацією про надання податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітній період або оригінал чи копію даного документу разом з електронною квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом (з метою забезпечення захисту особистої інформації працівників, учасник може затонувати інформацію про ІПН таких осіб) повністю відповідає законодавству.
Дата відповіді: 22.11.2019 11:59
Відповідь надана

01

Номер: c7e6beda92c04201ba97e91a11773dc7
Дата опублікування: 19.11.2019 17:02
Опис: Прошу вилучити незаконну вимогу про надання «нотаріально завірену копію статуту». Навіщо витрачати зайві кошти учасника, якщо можна відсканувати у кольорі оригінал і його завантажити ?
Відповідь: Вимогами тендерної документації передбачено надання нотаріально завіреної копії статуту, або лист в довільній формі із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, з метою доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідно до умов Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Зміст Статуту повинен відповідати вимогам Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». З огляду на це, учасник закупівлі може не подавати нотаріально засвідчену копію статуту, якщо ним буде поданий сканкопію листа в довільній формі із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. Тобто вказана вимога за тендерною документацією надає можливість учаснику обрати більш зручний та економічний для себе спосіб подати інформацію, що міститься у статуті при цьому, забезпечивши можливість встановлення Замовником останньої діючої редакції документу, що має юридичну силу та є автентичною оригіналу. Вказана вимога була встановлена за тендерною документацією з метою запобігання ризиків подання учасниками недостовірної інформації, яку замовник самостійно не зможе встановити, якщо не буде впевнений в автентичності оригіналу поданого ним документу. Звертаємо увагу, що переведення закупівель в електронний вигляд сформувало достатню кількість ризиків, що пов’язані із підробкою документів учасниками процедур закупівель, оскільки, замовника усунуто від вивчення оригіналів або належним чином засвічених копій документів у складі пропозицій учасників закупівлі. Відтак, вказана вимога за тендерною документацією відповідає принципам публічних закупівель та є законною і недискримінаційною.
Дата відповіді: 22.11.2019 11:58