-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Комп'ютерне обладнання (інтерактивні комплекси, багатофункціональні пристрої)
Закупівля здійснюється для закладів освіти м.Івано-Франківська
Торги відмінено
21 431 992.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 107 159.96 UAH
мін. крок: 0.5% або 107 159.96 UAH
Період уточнення:
18.11.2019 15:42 - 19.01.2020 15:47
Відповідь надана
Шановний Замовнику
Номер:
93b160f41e3249fdab4d73337e632c70
Дата опублікування:
09.12.2019 14:40
Опис:
В даній закупівлі мають намір взяти участь Постачальники, які реалізовують програмне забезпечення до інтерактивної панелі БЕЗКОШТОВНО та на нього не потрібно кожного року оновлювати ліцензію. ПЗ має відповідне свідоцтво від МОН і надання пробної версії можливе лише ОСОБИСТО Замовнику.
ПРОСИМО ВИЛУЧИТИ ВИМОГУ:
"Вказати діюче посилання на цей Інтернет ресурс."
Відповідь:
Відповідно до п.29 ч.1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»: тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Дана вимога ніяким чином не позбавляє можливості участі учасників, що реалізовують програмне забезпечення до інтерактивної панелі БЕЗКОШТОВНО та мають пробну версію такого програмного забезпечення. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді:
11.12.2019 16:51
Відповідь надана
Шановний Замовнику!
Номер:
27a844b8a0fc4015a924572f18d613f1
Дата опублікування:
09.12.2019 14:36
Опис:
В даній закупівлі мають намір взяти участь Постачальники, які реалізовують програмне забезпечення до інтерактивної панелі БЕЗКОШТОВНО та на нього не потрібно кожного року оновлювати ліцензію. ПЗ має відповідне свідоцтво від МОН і надання пробної версії можливе лише ОСОБИСТО Замовнику.
Просимо замовника вилучити вимогу:
" Програмне забезпечення:
Обов’язково у складі пропозиції Учасник повинен надати посилання на діючу інтернет сторінку сайту виробника програмного забезпечення, щоб завантажити пробну версію, з можливістю перевірки зазначених нижче вимог до програмного забезпечення".
Відповідь:
Відповідно до п.29 ч.1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»: тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Дана вимога ніяким чином не позбавляє можливості участі учасників, що реалізовують програмне забезпечення до інтерактивної панелі БЕЗКОШТОВНО та мають пробну версію такого програмного забезпечення. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді:
11.12.2019 16:02
Відповідь надана
Щодо змісту тендерної пропозиції Учасника
Номер:
82b9e45b0a4b4f15a572455f2f991914
Дата опублікування:
09.12.2019 13:19
Опис:
Шановний Замовнику,
Тендерною документацією вимагається, що пропозиція Учасника повинна складатися, зокрема, з «переліком додатків до тендерної документації» (див. п.п. 6 п.1 Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації»). Що мається на увазі ? Це просто перерахувати у довідці усі додатки, чи потрібно їх (усі додатки) продублювати повністю у тендерній пропозиції?
Наступний пункт (п.п. 7 п.1 Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації») тендерної документації вимагає наявність у пропозиції Учасника «переліком документів переможця відповідно до пп 2. П.5 розділу 3 до тендерної документації». На виконання цієї вимоги Учасник лише перераховує у довідці ці документи ?
У пп 8 Переліку інших документів, які необхідно подати Учаснику у складі своєї тендерної пропозиції зазначено: «Завізований (підпис, печатка (у разі наявності) та заповнений (крім п.3.2) для сторони Учасника проект договору про закупівлю товарів за бюджетні кошти включаючи всі додатки до договору (проект договору наведений у Додатку №9 тендерної документації). При заповнені проекту договору та додатків до нього цінові показники не зазначаються.»
Звертаємо увагу, що п.3.2 не містить поля для заповнення. Можливо мова йде про пункт 3.1, у якому дійсно є поле для внесення фінансових показників?
Чи потрібно заповнювати дату договору (в шапці Договору та додатку № 1 до договору), рік (п. 3.5 договору) та дату/рік у п. 11.1 договору?
Пункт 2 розділ 6 тендерної документації: «Учасник у складі тендерної пропозиції має документально підтвердити повноваження особи, яка уповноважена на укладення договору про закупівлю.»
Якими документами це підтверджується? Це ті ж документи, які вимагаються у п.п.4 п.1 Розділу 3: «документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів)» ?
Дякуємо!
Відповідь:
Перелічені Вами умови про надання документів вимагається надати у спосіб та формі, що передбачено тендерною документацією у якій все доступно написано. Додатково повідомляємо, що тендерна пропозиція складається із документів, подання яких передбачено тендерною документацією та додатками до неї. Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Щодо запитання з приводу документів, що підтверджують повноваження, вони перелічені у п.п.4 п.1 Розділу 3 та будуть братися до уваги із врахуванням вимог чинного законодавства, зокрема Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України, Законів України «Про акціонерні товариства», «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та інших законодавчих актів. . Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
11.12.2019 16:00
Відповідь надана
Строк поставки
Номер:
fac0edfd3d8b4290bbdf0b370640fa3f
Дата опублікування:
06.12.2019 11:50
Опис:
Прохання продовжити строк поставки до 29.02.2019, адже починаючи з кінця грудня 2019 до, як мінімум, середини січня 2020 року більшість контрагентів (як резиденти так і нерезиденти) або не ведуть діяльність або ведуть її в обмеженому режимі, що підвищує ризики вчасного виконання зобов’язань сторонами і може напряму впливати на якісне та своєчасне виконання договору по цій процедурі закупівлі.
Відповідь:
Дана умова не позбавляє права та можливості взяти участь у закупівлі та поставити товар учасникам, які ведуть господарську діяльність починаючи із початку січня 2020 року. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
11.12.2019 15:59
Відповідь надана
п. 4.4 Проекту Договору (оплата до 180 днів)
Номер:
8a3f038ed8c84a85b2d59b37cb4c1e55
Дата опублікування:
06.12.2019 11:49
Опис:
Тендерною документацією в Додатку № 9 в Розділі ІV п. 4.4 Проекту Договору передбачено:
«За домовленістю Сторін розрахунки за поставлений Товар можуть здійснюються з відстрочкою платежу на строк до 180 (сто вісімдесят) діб, на підставі видаткової накладної або товарно-транспортної накладної шляхом безготівкового перерахунку коштів на поточний рахунок Учасника-переможця, згідно з його реквізитами, вказаними в Договорі, за умови наявності бюджетного фінансування.»
Прохання внести зміни у п. 4.4 Проекту Договору та вказати «…до 60 (шістдесяти) діб..», як цього Замовник вимагав у попередніх торгах, що не відбулися (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-24-002455-a) Відстрочка платежу у півроку є недопустимою для будь-якого бізнесу незалежно від його форми/власності та розміру.
Відповідь:
Відповідно до п.29 ч.1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»: тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Згідно статті 22 Закону тендерна документація має містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов Згідно частини 1 статті 36: Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Строк оплати у договорі та інші умови договору обумовлений конкретними обставинами на момент його укладання. Дана умова пов’язана із нестабільністю отримання бюджетного фінансування. Дякуємо за запитання
Дата відповіді:
11.12.2019 15:58
Відповідь надана
Програмне забезпечення
Номер:
d0c51104662f4b4084f5815ea1118a4a
Дата опублікування:
06.12.2019 11:47
Опис:
Враховуючі додаткові обмежуючі вимоги Замовника до технічних характеристик Інтерактивної панелі та вимоги до Програмного забезпечення, що викладені у Додатку № 2 тендерної документації, Замовник звужує варіанти ПЗ лише до Smart Learning Suite.
Чи буде Замовник розглядати інше ПЗ? Якщо так то просимо прибрати дискримінаційні вимоги щодо ПЗ. Просимо у випадку надання відповіді на кшталт "еквівалент допускається у випадку його відповідності вимогам Замовника" привести приклад хоча б 1-го варіант еквіваленту і ЧІТКО та ОДНОЗНАЧНО у своїй відповіді підтвердити ПОВНУ відповідність такого еквіваленту.
Відповідь:
Замовником була зроблена оцінка ринку та підтверджено наявність мінімум двох виробників ПЗ, в тому числі, але не виключно, це Smart Learning Suite та Mozabook . За таких обставин технічне завдання не містить ніяких дискримінаційних вимоги. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді:
11.12.2019 16:24
Відповідь надана
Інтерактивна панель
Номер:
9c3f43f72d0343399660f89f723f7dd5
Дата опублікування:
06.12.2019 11:44
Опис:
Замовник у Додатку № 2 тендерної документації у порівнянні зі своїми ж вимогами до Інтерактивної панелі у попередніх торгах (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-24-002455-a.) виклав більш жорсткі технічні вимоги у до цього товару, а саме:
- Яскравість: не менше 400 кд/м2
- Підсвічування: DLED
- Сенсор освітленості для автоматичної зміни яскравості
- Роз’єми на задній поверхні панелі:
- HDMI 2.0 з підтримкою HDCP 2.2 вхід не менше 2-ох
- HDMI 2.0 з підтримкою HDCP 2.2 вихід не менше 1-го
- VGA вхід
- Вхід Stereo 3.5 mm не менше одного
- Роз’єми на фронтальній поверхні панелі:
- HDMI 2.0 з підтримкою HDCP 2.2 не менше 1-го
- ОС Android версія не нижче 8.0
- Розмір панелі не повинен бути більше ніж (175см х 107см х 11см)
- Наявність режиму White board за принципом BYOD (BringYourOwnDevice), що дозволяє всім учням класу отримувати написану цифровими чорнилами інформацію на свої персональні пристрої з підтримкою зворотного зв’язку
- Функції безпеки сесії:
- можливість створення паролю доступу на підключення
- можливість створення статичного та динамічного посилання
- Панель повинна автоматично (без вибору інструмента) розпізнавати не менше трьох типів дотиків - управління об’єктами пальцем, письмо електронними чорнилами пасивними маркерами, стирання електронних чорнил долонею
- Можливість трансляції екрану мобільного пристрою учня з використанням технологій IOS (Air Play), Android (Google Cast), Windows (Miracast) на інтерактивну панель, не менше 2-ох користувачів одночасно, без встановлення сторонніх додатків на панель і на персональні пристрої
- Можливість робити позначки на зображенні трансльованого екрану мобільного пристрою та зберігати їх у внутрішню пам’ять панелі або на flash- накопичувач
- Налаштування відображення робочого столу панелі
Такі технічні та якісні характеристики притаманні лише інтерактивним панелям виробництва SMART Technologies ULC зі спеціалізованим програмним забезпеченням SMART Learning Suite.
Прохання внести зміни у Додаток № 2 тендерної документації та вказати вимоги, які б дозволяли розширити коло продукції до постачання, а саме - вказати технічні та якісні характеристики Інтерактивної панелі, які Замовник вимагав у попередніх торгах, що не відбулися ((https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-24-002455-a). Не внесення змін свідчитиме про СВІДОМЕ порушення Замовником Закону про публічні закупівлі та ЦІЛЕСПРЯМОВАНЕ обмеження конкуренції при здійсненні процедури закупівлі!
Відповідь:
Відповідно до п.29 ч.1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»: тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Послання на процедуру майже піврічної давності, яка, до того ж була відмінена є недоречним.
Замовником була зроблена оцінка наявного сучасного ринку товару, що закуповується та підтверджено наявність мінімум двох виробників товару, які повністю відповідають вимогам технічного завдання.
Дякуємо за запитання!
Дата відповіді:
11.12.2019 16:23
Відповідь надана
Щодо строку поставки
Номер:
720862fbf9ee481f94ec4a9570ac427f
Дата опублікування:
20.11.2019 09:40
Опис:
Шановний Замовнику!
В тендерній документації зазначено Строк поставки товарів До 31 січня 2020 року. Згідно оголошення про закупівлю Початок аукціону:
24 січ. 2020 , а відповідно до ЗУ "Про публічні Закупівлі" Замовник може укласти договір з переможцем Закупівлі не раніше ніж через 10 днів після оголошення про намір укоасти договір, тобто не раніше 05.02.2020.
Отже прошу надати відповідь про реальний строк поставки товару
Відповідь:
Шановний учаснику! Строки на поставку товарів у тендерній документації та оголошенні про закупівлю, включаючи укладення договору про закупівлю та період оскарження, зазначені із дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» таким чином. У зв’язку із особливістю проведення процедури відкритих торгів із публікацією англійською мовою, електронною системою веб-порталу публічних закупівель PROZORRO дата проведення аукціону визначається відповідно до граничного кінцевого строку закінчення етапу прекваліфікації. Таким чином, при запланованому перебігу закупівлі, вчасному проведенні прекваліфікації, дата аукціону буде змінена електронною системою автоматично. Окремо хочемо наголосити, що під час оприлюднення оголошення про торги електронною системою автоматично перевіряються усі строки на всіх етапах закупівлі. У разі недотримання замовником строків, на будь якому етапі закупівлі, оголошення про проведення закупівлі електронна система не дасть його оприлюднити і, відповідно, розпочати процедуру закупівлі.
Дата відповіді:
21.11.2019 15:03