-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти
Наявність мережі АЗС на територіях Житомирської, Донецької та Луганської областей. Термін дії талонів не менше одного року.
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 1 250.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 1 250.00 UAH
Період уточнення:
18.11.2019 15:16 - 23.11.2019 16:00
Відповідь надана
щодо проекту договору
Номер:
e1600f5adf804817b83d06535eeae02b
Дата опублікування:
20.11.2019 12:33
Опис:
Керуючись інформацією, яка розміщеної в електронній системі державних закупівель ProZorro по закупівлі № UA-2019-11-18-001860-b в п. 2.5. Проекту договору, що є невід’ємною частиною тендерної документації Замовника Управління Служби безпеки України в Житомирській області зазначені неправомірні вимоги, а саме:
В разі коливання ціни на ринку в сторону зменшення, Продавець поставляє товар по ціні меншій, ніж вказана в ціновій пропозиції. При цьому до видаткової накладної додаються документи, що підтверджують ціни на день поставки (декларацію про ціни, наказ про затвердження цін, протокол або ін.).
З огляду на вищезазначене, повідомляємо, що керуючись Листом-роз’ясненням Мінекономрозвитку України «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю» (вих. №3302-06/34307-06 від 27.10.2016 р.), істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадку зміни ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Внесення змін до Договору здійснюється шляхом укладання додаткової угоди. Водночас внесення таких змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Враховуючи вищевикладене, п. 2.5. Проекту договору не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та не є обґрунтованим.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Внести зміни до Проекту договору, а саме: видалити пункт 2.5. разі коливання ціни на ринку в сторону зменшення, Продавець поставляє товар по ціні меншій, ніж вказана в ціновій пропозиції. При цьому до видаткової накладної додаються документи, що підтверджують ціни на день поставки (декларацію про ціни, наказ про затвердження цін, протокол або ін.).
Відповідь:
Відповідь на запит.
Шановний користувачу. Тендерним комітетом Управління Служби безпеки України в Житомирській області 21.11.2019 року був розглянутий Ваш запит щодо внесення змін до Проекту договору по закупівлі № UA-2019-11-18-001860-b. По результатах розгляду повідомляємо наступне: Закон України "Про публічні закупівлі" установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до статті 3 вищезазначеного Закону одним із принципів закупівель є - максимальна економія і ефективність.Водночас повідомляємо, що питання зміни істотних умов міститься в листі від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 "Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю", розміщеному на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http:www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?land=uk-UA&id=f2e30594-ba6e-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=4&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc, який зокрема містить рекомендацію Мінекономрозвитку щодо необхідності обгрунтування та документального підтвердження коливання ціни товару на ринку у разі внесення змін до договору про закупівлю, у випадку передбаченому пунктом 2 частини четвертої статті 36 Закону.
Крім того, пунктом 2 частини четвертої статті 36 Закону встановлено імперативну норму, згідно з якою зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків може здійснюватися виключно у разі наявності коливання ціни такого товару на ринку. Таким чином, оскільки коливання ціни товару на ринку може відбуватися як в бік збільшення так і в бік зменшення, сторони можуть вносити зміни до договору про закупівлю на підставі пункту 2 частини четвертої-статті 36 Закону відповідно до коливання ціни на ринку.
Разом з тим, ураховуючи частину другу статті 19 Конституції України, та відповідно до норм Закону, Положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 20.08.2014 № 459, до компетенції Мінекономрозвитку не належить визначення правомірності дій замовника в конкретних випадках.
Відповідь надано тендерним комітетом УСБУ в Житомирській області.
Дата відповіді:
22.11.2019 15:55