• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Оцінка технічного стану та експлуатаційної придатності будівлі. Висновок про технічний стан об’єкта.(загальний фонд)

Оцінка технічного стану та експлуатаційної придатності будівлі. Висновок про технічний стан об’єкта. ДК 021-2015: 71630000-3.Вся інформація надана в документації по закупівлі.

Завершена

197 213.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 986.07 UAH
Період уточнення: 18.11.2019 13:46 - 21.11.2019 14:30
Без відповіді

Щодо сертифіката проектувальника

Номер: dffb698fd373472b9be35c9bc2bef6e4
Дата опублікування: 21.11.2019 12:07
Опис: Згідно з п.1.2 Проекту договору, що викладений у Додатку №3 до ТД, вказано, що "Результатом інженерних послуг за цим Договором є: технічний звіт.". Згідно з технічними характеристиками предмету закупівлі, в складі робіт є Складання технічного висновку, Складання та оформлення текстової частини документу, рекомендації по ремонту конструкції. Згідно з ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 "Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану" (а саме цей документ є керуючим відповідно до специфіки роботи) до складу технічного звіту з рекомендаціями по ремонту конструкцій не входить проектно-кошторисна документація, єдиний вид документації, де задіяний інженер-проектувальник в кошторисній частині. Той кошторис, який буде додатком до договору на виконання робіт з предмету закупівлі, не є кошторисом, що входить до компетенції інженера-проектувальника в кошторисній частині, оскільки вказані роботи не є проектними, а є вишукувальними. Просимо виключити з переліку необхідних фахівців інженера-проектувальника в кошторисній частині, або замінити його на інженера-проектувальника в частині забезпечення механчного опору та стійкості (саме такий фахівець виконує в тому числі перевірні розрахунки стін та фундаментів, необхідність в яких вказана в технічних характеристиках предмету закупівлі).
Без відповіді

Сертифікат експерта

Номер: a7a5adf2da3141739ad1f6d402f4842e
Дата опублікування: 21.11.2019 11:50
Опис: Справа в тому, що все, що стосується Зміни №8 за Наказом Мінрегіону від 27.01.2014 № 26 має відношення тільки до тих сертифікатів, які видаються після введення в дію цієї Зміни. Сертифікати, видані раніше, діють без обмежень на всі категорії складності будівель при умові, що експерт підвищує свою кваліфікацію кожні 5 років.
Відповідь надана

Щодо сертифіката проектувальника

Номер: 0d225add3753453ebbda0dbe0b0e5add
Дата опублікування: 19.11.2019 10:19
Опис: Виходячи з інформації, що надана в тендерній документації, за результатами робіт з обстеження не вимагається розробка проекту ремонту. Тоді і відсутня необхідність у наявності інженера-проектуальника кошторисної документації. Натомість в Технічному завданні вимагається виконання перевірних розрахунків. Тому пропономуємо внести зміни в п.5.1. "Інформації про проведення закупівлі": замість інженера-проектуальника у кошторисній частині вказати інженера-проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості.
Відповідь: Розрахунок вартості робіт повинен виконуватись сертифікованим спеціалістом, який при розрахунку буде спиратись на діючу нормативну базу. Інженер-проектувальник у частині забезпечення механічного опору та стійкості залучається для розробки проектної документації, а не розрахунку та затвердження кошторисної документації.
Дата відповіді: 21.11.2019 11:27
Відповідь надана

Сертифікат експерта

Номер: 6aeff03da5e54d929719df3b631a4302
Дата опублікування: 18.11.2019 17:31
Опис: Все це вірно. Але чому експерти, які отримали сертифікати після 2016 року можуть більш якісно виконати роботу, ніж ті що отримали сертифікати до 2016 року? Навпаки - чим раніше отримано сертифікат, тим більше стаж роботи експертом, значить більше досвід і якісніше буде виконана робота, ніж експертом, який, наприклад, отримав сертифікат місяць тому. Але цей експерт Вам підходить, а той, що отримав до 2016 року - ні. Якщо Ви хочете впевнитись у тому, що учасник добросовісно виконує роботи, то вимога надання позитивних відгуків від замовників за останні три роки по аналогічним роботам Вам дасть більш впевненості, ніж сертифікат отриманий місяць чи рік назад. Сертифікат після 2016 року аж ніяк не підтверджує якість виконання робіт.
Відповідь: Наказом Мінрегіону від 27.01.2014 № 26 було затверджено Зміну № 8 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників . Відповідно цього наказу були внесені кваліфікаційні вимоги, які необхідні для виконання робіт на об’єкті.
Дата відповіді: 21.11.2019 11:28
Відповідь надана

Сертифікат експерта

Номер: cd1e4d92bbc84dd8bfb0c3d944aa5914
Дата опублікування: 18.11.2019 14:00
Опис: Добрий день! Кваліфікаційні вимоги вимагають надання довідки в довільній формі про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації по спеціальностям, які мають необхідні знання та досвід. Також, учасник обов’язково повинен підтвердити факт працевлаштування (або наявності цивільно-правових відносин) сертифікованих відповідальних виконавців окремих видів робіт, розділів та частин, які будуть виконуватись в складі даного проекту, експерта (будівельний експерт ІІ-ї категорії), сертифікат повинен бути виданий не раніше 2016-го року (від 2016-го року і пізніше). Поясніть, будь-ласка, чому сертифікати експертів, видані до 2016 року не підходять? Це явно дискримінаційна вимога.
Відповідь: Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Водночас замовники для дотримання принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема максимальної економії та ефективності, та мети цього Закону, можуть попередньо здійснювати вивчення ситуації на ринку, моніторинг комерційних пропозицій потенційних постачальників товарів та ін. Реалії сьогодення передбачають наявність великої кількості потенційних учасників, які можуть виконувати роботи. При цьому, якість виконання робіт під час проведення закупівлі майже не можливо встановити. А тому, Замовнику необхідно розробити тендерну документацію таким чином, щоб уникнути обрання переможцем закупівлі недобросовісних підрядників, які лише формально відповідають вимогам тендерної документації. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Дата відповіді: 18.11.2019 16:55