-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
32260000-3 Обладнання для передавання даних (Обладнання з програмним забезпеченням АСКДР з комплектуючих)
Торги відмінено
3 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 7 000.00 UAH
Період уточнення:
15.11.2019 18:43 - 22.11.2019 18:48
Відповідь надана
ДСТУ
Номер:
7152bf7c2c27471587e5c86a16245505
Дата опублікування:
22.11.2019 17:43
Опис:
В тендерній документації Замовником встановлено вимогу « Товар повинен відповідати Державним стандартам України, технічним умовам цього додатку і мати паспорти, які підтверджують всі технічні характеристики обладнання». Просимо надати уточнення, якому саме стандарту має відповідати предмет закупівлі ЛОТ 1 - 32260000-3 Обладнання для передавання даних (Обладнання з програмним забезпеченням АСКДР з комплектуючих ( центральне обладнання) .
Відповідь:
Доброго дня. Вимоги, встановлені Замовником у його тендерній документації, є загальними для обох лотів, Додатком 1 до тендерної документації, який є загальними технічними вимогами для обох лотів регламентовано, що запропонований товар повинен відповідати Державним стандартам України для відповідної категорії товару. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
27.11.2019 10:33
Відповідь надана
Додаток 2 до тендерної документації
Номер:
c6ad9d1db36349e49a627cc530d5461a
Дата опублікування:
22.11.2019 16:32
Опис:
Поясніть, будь-ласка, чому в тендерній документації міститься така дивна вимога:
"Учасник з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон» (або якщо він став таким у зв’язку з відхиленням учасника з тендерною пропозицією з меншою ціною), повторно протягом одного робочого дня від дати аукціону, або публікації інформації про відхилення учасника з тендерною пропозицією з меншою ціною, надає замовнику Тендерну пропозицію на закупівлю згідно Додатку 2 до тендерної документації, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону".
Зазвичай, коли замовник вимагає повторного надання цінової пропозиції, скоригованої по результатам електронних торгів, ця вимога стосується лише переможця, і на надання скоригованної цінової пропозиції переможцю надається 5 діб. Ви не тільки обмежуєте термін подання скоригованної цінової пропозиції одним робочим днем, але змушуєте кожного наступного учасника, чия пропозиція стоіть в черзі, невпинно стежити: відхилена пропозиція попередника чи ні, щоб встигнути за добу надати вам документ. Хіба це не дискримінаційна вимога?
Відповідь:
Доброго дня. За весь час існування платформи Система електронних публічних закупівель ProZorro, Ви перший запитувач, котрий вважає вищевказану вимогу "дивною" та дискримінаційною. Оскільки чинним законодавством України, зокрема Законом України "Про публічні закупівлі" не встановлені конкретні строки для подання відкорегованої в результаті аукціону пропозиції, Замовники самі встановлюють такі строки. Окрім того, система автоматично надсилає повідомлення про розгляд пропозиції учасника, тож ніхто не примушує Вас "невпинно стежити" за процесом відбору переможця. Замовник вважає, що для того, щоб завантажити відкореговану пропозицію, вказаного ним строку достатньо.
Дата відповіді:
27.11.2019 11:09
Відповідь надана
До Додатку 1 п. 8.24
Номер:
e57729e476a0418698893c8b73c88558
Дата опублікування:
22.11.2019 16:30
Опис:
До Додатку 1 п. 8.24
В п. 8.24 Додатку 1 технічних вимог щодо пристрою БУ зазначено про «можливість роботи пристрою по протоколу Lorawan або еквівалент». В той же час нема роз’яснення для виконання якої функції БУ Замовник передбачає застосування такого протоколу. В якості протоколу зв’язку між світлофорним об’єктом та ЦПК АСКДР він не може бути застосований, бо:
• зв’язок такого типу не передбачений в вимогах даного тендеру до ЦПК АСКДР;
• система зв’язку, застосована в системах Lorawan не відповідає вимогам до зв’язку між ЦПК АСКДР та світлофорними об’єктами, бо вона розроблена для виконання функцій по збору інформації з нединамічних структур з пониженим енергоспоживанням: показання віддалених лічильників, стану різних датчиків, тощо. В цій системі пропускна здатність базової станції становить тільки від кількох сотень біт / с до декількох десятків кбіт / с, реальна швидкість обміну між базовою станцією та периферійними об’єктами різко зменшується з ростом кількості таких об’єктів, затримка передачі даних від периферійних об’єктів до базової станції може досягати від декількох секунд до декількох десятків секунд, що недопустимо при реалізації сучасної АСКДР. Тому вимога щодо наявності в БУ зв’язку по протоколу Lorawan не є необхідною для реалізації АСКДР, а може бути включене до тендерних вимог тільки для створення дискримінаційних умов для більшості можливих учасників закупівлі.
Пропоную скорегувати цю невиправдану тендерну вимогу, виключивши дискримінацію більшості можливих учасників торгів.
Відповідь:
Вашi твердження з приводу невиправданої тендерної вимоги та дискримiнацiї більшості можливих учасників торгів не вiдповiдають дiйсностi, оскільки Замовником встановлена вимога "протоколу Lorawan або еквівалент", а не "протоколу Lorawan"
Дата відповіді:
27.11.2019 13:33
Відповідь надана
Стосовно пункту 8.24
Номер:
3b0ec328458045b8b44d1a93a6e649aa
Дата опублікування:
22.11.2019 16:14
Опис:
Стосовно пункту 8.24 Додатку 1: 1) На чому грунтується вимога застосування саме протоколу LoRaWAN? 2) «відображення усіх поточних параметрів та режимів роботи на oled дисплеї пристроя», тобто мається на увазі, що БУ повинен мати дисплей? Підтвердіть це та надайте інформацію, які саме параметри повинні бути відображені на дисплеї. 3) «Можливість віддаленої прошивки пристроїв» - мається на увазі резидентне ПЗ пристрою, налаштування чи програма роботи світлофорного об’єкту?
Відповідь:
Стосовно заданих запитань: 1) вимоги застосування "саме протоколу LoRaWAN" немає. Є вимога застосування протоколу LoRaWAN або еквіваленту; 2) параметри на вибір виробника; 3) мається на увазі віддалена прошивка пристроїв виключно з робочого місця технолога
Дата відповіді:
27.11.2019 13:20
Відповідь надана
В пункті 8.1
Номер:
8e922a0fcfd446f08ae5a2b530232ad6
Дата опублікування:
22.11.2019 16:12
Опис:
В пункті 8.1 Додатку 1 вказано: «передає сигнали по кабелю з інтерфейсом RS-232 до першого у каскаді блоку перемикання світлофорних сигналів (БПСС)», але не наведений протокол обміну між БУ та БПСС по RS-232. Без розуміння цього протоколу неможливо створення БУ та перемикання світлофорних сигналів за допомогою БПСС. Просимо надати протокол.
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Переможець торгів отримає від Замовника зразок контролера для вивчення протоколу
Дата відповіді:
27.11.2019 13:23
Відповідь надана
Стосовно п.4.1
Номер:
ec574186e4b94149a9a3f99b06a30c3e
Дата опублікування:
22.11.2019 16:10
Опис:
Стосовно п.4.1 Додатку 1, п.п. «Засоби зв’язку між світлофорними об’єктами та ЦПК». Поясніть будь ласка наступні питання: 1) Модеми GPRS. Для БЗК може бути вбудованим (протиріччя вимоги моноблочності п.7.1 та п.7.5). 2) Можливість підключення модемів 3G зв’язку. Не існує таких модемів з СОМ портом. 3) Яким чином можно підключити оптоволокно за допомогою перетворювачів Ethernet to COM?
Відповідь:
Пояснюємо: 1) Модем GPRS повинен бути вбудованим в БЗК; 2) Можливість підключення модемів 3G зв’язку через СОМ порт не є вимогою; 3) оптоволокно можна підключити за допомогою будь-якого перетворювача
Дата відповіді:
27.11.2019 13:09
Відповідь надана
Стосовно пункту 7.12
Номер:
e40e6ea42d15469ca3ceff20121feb5f
Дата опублікування:
22.11.2019 16:07
Опис:
Стосовно пункту 7.12 Додатку 1: 1) На чому грунтується вимога застосування саме протоколу LoRaWAN? 2) «відображення усіх поточних параметрів та режимів роботи на oled дисплеї пристроя» - надайте інформацію, які саме параметри повинні бути відображені на дисплеї. 3) «Можливість віддаленої прошивки пристроїв» - мається на увазі резидентне ПЗ пристрою, налаштування чи програма роботи світлофорного об’єкту? 4) Що таке транскодер? 5) Поясніть, що мається на увазі під локальним управління за допомогою пульта та ноутбука. 6) «Можливість побудови і оптимізації зелених хвиль в системі АСУДД» - ця вимога стосується БЗК чи АСКДР?
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Відповіді наступні: 1) Вимоги "саме протоколу LoRaWAN" немає, є вимога протоколу LoRaWAN або еквівалент; 2) параметри на вибір виробника; 3) мається на увазі, що віддалена прошивка пристроїв може здійснюватися виключно з робочого місця технолога; 4)те ж саме, що і БЗК;5) мається на увазі ручне управління;6) вимога стосується виключно АСКДР
Дата відповіді:
27.11.2019 11:51
Відповідь надана
Стосовно п.7.1
Номер:
5a360202f7ce4daba69045381b0fb0b6
Дата опублікування:
22.11.2019 16:00
Опис:
Стосовно п.7.1 Додатку 1 до ТД. Для чого БЗК має бути саме моноблочним ? Наведіть аргументацію цієї вимоги. Треба зауважити, що використання вбудованого модему зв’язку при його виході з ладу потребує заміни всього виробу. В цих вимогах явно простежуються дискримінаційні дії та прописані технічні вимоги під конкретного виробника.
Відповідь:
Доброго дня. Вашi твердження з приводу встановлення дискримiнацiйних вимог та прописаних технічних вимог під конкретного учасника не вiдповiдають дiйсностi. Аргументація вимоги: БЗК має бути саме моноблочним тому, що встановлюється в існуючий ДК та для виключення додаткових з'єднань
Дата відповіді:
27.11.2019 11:26
Відповідь надана
Стосовно п.7
Номер:
1f542b05a4af4fd89faa34a0c55f2857
Дата опублікування:
22.11.2019 15:58
Опис:
Стосовно п.7 Додатку 1 до ТД. БЗК повинен керувати ДК автономно? Наявність модуля зовнішньої пам’яті, GPS, зв’язок з центром (відкритий протокол), зелена хвиля - фактично БЗК це дублер ЦПК, а не блок зв’язку з ЦПК?
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Так, БЗК повинен мати можливiсть працювати автономно в разi втрати зв'язку з ЦПК, але він не є дублером він може керувати лише одним об'єктом. БЗК та ЦПК належать до різних рівнів АСКДР, тому дублювати один одного не можуть.
Дата відповіді:
27.11.2019 11:16
Відповідь надана
Сумісність
Номер:
171d4088aab2460b9590fbdaf8525ea2
Дата опублікування:
22.11.2019 15:56
Опис:
Якщо в 1 і 2 лоті будуть різні переможці, яким чином забезпечити сумісність протоколів. Немає вимоги сумісності обладнання, яке закуповується за першим та другим лотами. Просимо внести зміни до ТД.
Відповідь:
КП «Запорiжмiськсвiтло» розглянуло Ваше прохання та повідомляє наступне.
Частиною 3 статтi 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) встановлено, що Замовник не може встановлювати дискримiнацiйнi вимоги до учасникiв. Водночас, тією ж статтею передбачено деталiзацiю дотримання принципу недискримінації.
При цьому, частиною 3 статтi 22 Закону, передбачено, що тендерна документацiя може мiстити також iншу iнформацiю вiдповiдно до законодавства, яку замовник вважає за необхiдне до неї включити.
Крім цього, згiдно частини 4 статтi 22 Закону тендерна документацiя не повинна мiстити вимог, що обмежують конкуренцiю та призводять до дискримінації учасників. Слiд наголосити, що одними з найважливiших аспектiв публiчних закупiвель є об'єктивнiсть i недискримiнацiя. Пiдготовка тендерної документації займає центральне мiсце у забезпеченнi цих важливих аспектiв. Оскiльки можливiсть спiлкування з учасниками торгiв обмежена,
а переговори взагалi заборонені, якiсть i повнота тендерної документації стaє важливим фактором успiшного результату процедур закупiвель, в тому
числi i для КП«Запорiжмiськсвiтло», пiд час процесу розгляду, оцiнки пропозицiй i визначення переможця.
Для забезпечення об’єктивності і прозоростi пропозиції повиннi оцiнюватись лише на основі критеріїв i специфiкацiй, сформульованих у документації.
Характер інформації, що мiститься в тендернiй документації, залежить вiд обсягiв i складностi передбачуваного договору про закупiвлю.
Тому, неякiсна пiдготовка тендерної документації може призвести до їx вiдмiни.
Наразi тендерна документацiя КП «Запорiжмiськсвiтло» мiстить усю iнформацiю, необхiдну для забезпечення бази, на основі якої потенцiйний постачальник може оцiнити витрати i пiдготувати повну i всеохоплюючу пропозицiю. Бiльш того наявнi у нiй вимоги жодним чином не дискримiнують потенцiйних учасникiв процедур закупiвель.
Дата відповіді:
27.11.2019 17:05