-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Гіпохлорит натрію марки А; Гіпохлорит натрію марки Б; Гідроксихлорид алюмінію)
Торги відмінено
12 254 809.44
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 61 274.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 61 274.05 UAH
Період уточнення:
15.11.2019 16:09 - 06.12.2019 10:00
Відповідь надана
щодо умов тендерної документації
Номер:
7aac0c1cd4f24852ae3925d89d52897b
Дата опублікування:
03.12.2019 13:14
Опис:
Відповідно умов тендерної документації предметом даної закупівлі є 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Гіпохлорит натрію марки А; Гіпохлорит натрію марки Б; Гідроксихлорид алюмінію). Тобто Замовником здійснюється закупівля трьох хімічних реагентів без поділу на лоти, що суттєво обмежує конкуренцію серед учасників.
Враховуючи, що одним головних принципів здійснення публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників, просимо вас внести відповідні зміни до умов тендерної документації, розподіливши предмет закупівлі на відповідні лоти, надаючи більшому колу учасників прийняти участь у даній закупівлі.
Відповідь:
На ваше запитання від 03 грудня 2019 (13:14) тендерний комітет КП «ВУВКГ» ММР повідомляє наступне:
Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 № 454, прямо встановлено можливість, а не обов’язок, визначення Замовником окремих частини предмета закупівлі (лотів).
Дата відповіді:
06.12.2019 14:46
Відповідь надана
Питання щодо умов тендерної документації
Номер:
34d6549e095a481fa0935d8607f4e10d
Дата опублікування:
29.11.2019 10:00
Опис:
1. Вимогами тендерної документації Замовника встановлено , що учасники процедури закупівлі повинні надати висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи товару. Відповідно до рішення Антимонопольного комітету №13115-р/пк-пз від 17.09.2019р., якщо заявником експертизи є інша юридична особа, а не учасник, такий висновок не відповідає умовам тендерної документації. Тому вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, якими передбачити надання копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи товару виданого Учаснику щодо кожного найменування товару.
2. Предметом закупівлі є гіпохлорит натрію марки А та марки Б, який є небезпечною речовиною. Згідно умов закупівлі гіпохлорит натрію має доставлятися на об`єкти Замовника спеціалізованим автотранспортом. При транспортуванні гіпохлориту натрію до особливих запобіжних заходів є маркування небезпеки по ДСТУ 4500-5:2005. ДСТУ 4500-5:2005 – Національний стандарт України «Вантажі небезпечні» Враховуючи, що закупівля оголошена з урахуванням поставки продукції на об`єкти Замовника, то наявність спеціалізованого автотранспорту з переліком дозвільних документів є необхідною умовою. Для здійснення безпечного постачання предмету закупівлі за результатами проведення торгів, Учасники повинні надати копію свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів, копію чинного дозволу на екпслуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (зберігання, транспортування небезпечних речовин). Такого ж висновку дійшов Антимонопольний комітет України в рішенні №3691-р/пк-пз від 28.03.2019р. Вимагаємо внесення змін до тендерної документації, якими зобов`язати Учасників надання окрім чинної копії свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів ще й копію чинного дозволу на екпслуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (зберігання, транспортування небезпечних речовин).
3. Враховуючи, що наразі відбувається гармонізація законодавства України з європейським законодавством, зокрема у сфері питного водопостачання та водовідведення, вважаємо за необхідне внести зміни до тендерної документації стосовно підтвердження якості гідроксихлориду алюмінію європейським стандартам. У відповідності до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 347 від 05.03.2019 року, на виконання вимог статей 6 і 15 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" затверджено план розроблення технічних регламентів на 2019 рік. Серед іншого, затверджено розроблення Технічного регламенту про безпеку та забезпечення захисту хімічної продукції на основі Регламенту (ЄС) № 1907/2006 Європейського Парламенту і Ради від 18 грудня 2006 р. про реєстрацію, оцінку, авторизацію і обмеження хімічних речовин та препаратів (REACH), яким засновується Європейське Агентство хімічних речовин і препаратів, вносяться зміни до Директиви 1999/45/ЄС і скасовуються Регламент Ради (СЕЄ) № 793/93 і Регламент Комісії (ЄС) № 1488/94, а також Директива Ради 76/769/ЄЕС і Директиви Комісії 91/155/ЄЕС, 93/67/ЄЕС, 93/105/ЄС і 2000/21/ЄС. За таких умов, на виконання вимог Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом, коагулянт – гідроксихлорид алюмінію має бути зареєстрований у регламенті REACH. Тому, вимагаємо внесення зміни до тендерної документацій, якими передбачити вимоги щодо надання Учасником копії відповідного документу від заводу виробника для підтвердження реєстрації коагулянту гідроксихлорид алюмінію у регламенті REACH із вказанням реєстраційного номеру в даному регламенті. Дана вимога підтверджується висновками Антимонопольного комітету України, які викладені в рішенні №16131-р/пк-пз від 06.11.2019р.
Відповідь:
На ваше запитання від 29 листопада 2019 (10:00) тендерний комітет КП «ВУВКГ» ММР повідомляє наступне:
Стосовно першого питання. Встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданого саме Учаснику, є неможливим у зв’язку з тим, що така вимога є дискримінаційною. Така ж позиція викладена і у рішенні постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №17508-р/пк-пз від 27.11.2019.
Стосовно другого та третього питань. Відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Згідно до статті 25 ЗУ «Про публічні закупівлі», порядок подання тендерних пропозицій передбачає завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Окремо зазначаємо, що саме суб’єкти господарської діяльності (Учасники) повинні вживати всіх належних заходів для того, щоб така господарська діяльність була законною в повній мірі.
Дата відповіді:
03.12.2019 16:41