-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги, код ДК 021:2015 79710000-4 (охорона об’єктів, споруд, товаро-матеріальних цінностей, транспортних засобів)
Завершена
2 726 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 726.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 2 726.00 UAH
Період уточнення:
15.11.2019 10:40 - 18.12.2019 09:00
Відповідь надана
Уточнення щодо аналогічного
Номер:
798d989faf884736acaa097e3ca5c7ae
Дата опублікування:
21.11.2019 09:41
Опис:
Тобто виходячи з Вашої відповіді потрібно надати 5 аналогічних договорів? За 2015,2016,2017,2018 та 2019 роки? Але згідно статті 16 ЗУ "Про публічні зкупівлі" замовник має право вимагати наявність аналогічного договору, тобто ОДНОГО. Тоді чому Ви встановлюєте вимогу щодо наявності і подачі 5ти договорів? Ваша вимога є дискримінаційною, оскільки не відповідає чинному законодавству і ми просимо її виключити!
Відповідь:
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Конкретна кількість документально підтверджених договорів (один, два або більше) Законом не передбачено, отже Замовник встановлює необхідну кількість самостійно для підтвердження наявності в учасників торгів достатнього досвіду надання послуг.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Дата відповіді:
21.11.2019 11:51
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
95cbb660384441d98a527b7ee6bc233c
Дата опублікування:
20.11.2019 11:12
Опис:
Транспорті засоби в учасника мають бути власні чи можливе залучення на основі договорів оренди чи реагування?
Відповідь:
Транспортні засоби можуть бути як у власності так і орендовані.
Дата відповіді:
21.11.2019 09:09
Відповідь надана
Власні офісні приміщення
Номер:
104816c0fd204c6bbd65aaa2d5f4d3ca
Дата опублікування:
20.11.2019 11:12
Опис:
У ТД Ви визначаєте, що учасник повинен мати власні офісні приміщення. Це ознаачє, що учасник повинен бути їх власником (тобто надати договір купівлі-продажу)? Хіба це не дискримінація? Чому учасник не може надати договір оренди приміщення? Якщо суб'єкт охоронної діяльності надає послуги з охорони по всій країні, то хіба він зобов'язаний мати офіси в усіх містах? Зазначена Вами вимога дискримінаційна. Якщо Ви бажаєте наявність офісу, то тоді прохання зазначити, що він може бути і власний, і орендований. Таким чином це дає можливість уникнути дискримінації. Дякуємо!
Відповідь:
Приміщення може бути як у власності так і орендоване.
Дата відповіді:
21.11.2019 09:09
Відповідь надана
Уточнення по обсягу
Номер:
302a760ae5034d2d8c99226824806e2e
Дата опублікування:
20.11.2019 11:03
Опис:
У Технінчому завданні у Вас зазначено: Підсилення постів охорони одним охоронником в робочі дні відповідно до режиму трудового розпорядку Замовника. Чи вірно ми розуміємо, що Ви закуповуєте 6 цілодобових постів + за власний рахунок учасник повинен забезпечити на цих 6ти постах наявність додаткової однієї особи в робочі дні? Який графік роботи Ваших об'єктів? Скільки годин повинен працювати додатково залучений працівник? Прохання надати відповідь. оскільки незрозуміло - яка кількість годин по охороні Вашого об'єкта. Дякуємо!
Відповідь:
«Підсилення постів охорони одним охоронником в робочі дні відповідно до режиму трудового розпорядку Замовника» - ця вимога стосується виключно постів охорони розташованих на:
-Центральна база ПрАТ «Волиньобленерго» (м. Луцьк, вул. Єршова, 4)
- Виробнича база Луцької міської філії ПрАТ «Волиньобленерго» (м. Луцьк, вул. Залізнична,1)
- Виробнича база Луцької районної філії ПрАТ «Волиньобленерго» (м. Луцьк, вул. Львівська, 150)
Вартість витрат на утримання додатково охоронника повинна бути врахована в загальній вартості витрат при розрахунку вартості послуг з охорони. Режим роботи додаткового охоронця – 8 год робочий день, 5 денний робочий тиждень.
Дата відповіді:
21.11.2019 09:08
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
b6594cf3df46468eaab4a51589cf5b4c
Дата опублікування:
20.11.2019 11:01
Опис:
Виходячи з даної вимоги: виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі за 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 рік, який зазначено в даній тендерній документації. Тобто треба надати 1 аналогічний договір, який виконувався в проміжок часу з 2015 по 2019 рік?
Відповідь:
Якщо в учасника був укладений договір в 2015 році і він є діючим станом на 2019 рік, то достатньо надати копії підтверджуючих документів( актів про надання послуги, угод пролонгації договору) за кожен рік в періоді з 2015 року по 2019 рік, або окремі договори з підтверджуючими документами за кожен рік в період з 2015 року по 2019 рік.
Дата відповіді:
21.11.2019 09:08