-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з проведення капітально-відновлювального ремонту пасажирських вагонів
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Торги не відбулися
84 370 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 421 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 421 850.00 UAH
Період уточнення:
13.10.2016 15:12 - 03.11.2016 17:00
Відповідь надана
Внесення змін з урахуванням нерівнозначності відповідальності Виконавця і Замовника за умовами Проекту договору.
Номер:
c02aac0fb115486585852199bec95a8d
Дата опублікування:
02.11.2016 13:34
Опис:
З метою врегулювання нерівнозначності відповідальності сторін Проекту договору (Додаток 6 Тендерної документації), пункт 7.5. Проекту договору викласти в наступній редакції:
"7.5. За порушення Замовником строків здійснення попередньої оплати та/або оплати, останній сплачує Виконавцю пеню в розмірі 0,1% від розміру несплаченої заборгованості за кожний день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, а за прострочення понад 30 днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної заборгованості."
Крім того, з тих самих підстав, до Розділу 7. “Відповідальність сторін” Проекту договору додати пункт 7.6. наступного змісту:
"7.6. У випадку несвоєчасного виконання Замовником зобов'язань зі здійснення попередньої оплати перед Виконавцем, терміни надання останнім послуг з капітально-відновлювального ремонту відсуваються на відповідний строк прострочення.”
Відповідь:
Ваше питання розглянуто. Зміни до тендерної документації вноситися не будуть.
Дата відповіді:
03.11.2016 14:43
Відповідь надана
Внести зміни з урахуванням встановленної подвійної відповідальності Виконавця за надання неякісних послуг пунктами 2.7. та 7.3. Проекту договору.
Номер:
d96e9c41e956402f8856f481cbb76b5a
Дата опублікування:
02.11.2016 13:25
Опис:
Відповідно до положень п. 2.7. Проекту договору (Додаток 6 Тендерної документації) за неякісний ремонт вагонів, вузлів та агрегатів Виконавець несе наступну відповідальність:
- При виході з ладу об’єкта ремонту (вагону) в гарантійний період з вини Виконавця, якщо недоліки можуть бути усунені технічними можливостями Замовника, Виконавець сплачує Замовнику понесені витрати на усунення дефекту та штраф у розмірі 2% від фактичної вартості усунення дефекту. (п.п. 2.7.1. п. 2.7. Проекту договору).
- При виході з ладу об’єкта ремонту (вагону) в гарантійний період з вини Виконавця з необхідністю повернення його на повторний ремонт Виконавцю, Виконавець здійснює ремонт та транспортування об’єкту ремонту за власні кошти, і на вимогу Замовника виплачує йому штраф у розмірі 5% від фактичної ціни повторного ремонту. (п.п. 2.7.2. п. 2.7. Проекту договору).
- При неповерненні Виконавцем, направлених на повторний ремонт об’єктів ремонту в 10-ти денний термін з моменту прибуття на завод, відсоток штрафу по п. 2.7.2. цього Договору збільшується в 2 рази. (п.п. 2.7.3. п. 2.7. Проекту договору).
Тобто, в межах пункту 2.7. Проекту договору в повній мірі розкрито характер, розмір та порядок застосування штрафних санкцій у випадку неякісного надання послуг з ремонту вагонів Виконавцем.
Далі за текстом, в межах п. 7.3. Проекту договору передбачено, що за надання неякісних послуг, Виконавець сплачує Замовнику штраф у розмірі 20% вартості неякісно наданих послуг.
Виходячи з вищевикладеного, просимо виключити пункт 7.3. Проекту договору.
Відповідь:
Ваше питання розглянуто. Зміни до тендерної документації вноситися не будуть.
Дата відповіді:
03.11.2016 14:43
Відповідь надана
Внесення змін щодо строків надання послуг з проведення капітально-відновлювального ремонту пасажирських вагонів.
Номер:
62213daa9f1247199962f5c9c0e79023
Дата опублікування:
02.11.2016 13:21
Опис:
Відповідно до пункту 1.3. Проекту договору (Додаток 6 Тендерної документації) строк надання послуг — 2016р. Крім того, пунктом 11.3. Проекту договору встановлено дію договору до 31.12.2016 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань.
Виходячи з інформації розміщеної на електронному майданчику, подання пропозицій постачальниками за вказаними конкурсними торгами може бути здійснено у строк з 13.10.2016р., 15:12 до 13.11.2016р., 17:00. Датою проведення аукціону за обома лотами визначено 19.12.2016р.
Згідно положень ч. 1 ст. 32 Закону України “Про публічні закупівлі” наступною дією, після визначення переможця торгів, є прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, яке приймається замовником у день визначення переможця. Протягом одного дня після прийняття такого рішення, на веб-порталі Уповноваженого органу замовник оприлюднює повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Частиною 2 цієї ж статті Закону “Про публічні закупівлі” встановлено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Таким чином, з вищенаведеного вбачається, що найближчою датою для укладання договору за результатами вказаних конкурсних торгів є 30.12.2016 року.
З урахуванням викладеного вище просимо:
- встановити (збільшити) строки надання послуг з капітально-відновлювального ремонту пасажирських вагонів та строк дії договору — до 30 червня 2017 року, а в частині розрахунків — до повного виконання зобов'язань.
Відповідь:
Ваше питання розглянуто. Зміни до тендерної документації вноситися не будуть.
Дата відповіді:
03.11.2016 14:43
Відповідь надана
Технічні вимоги
Номер:
d968f4bb4e3b45edbeafaf4b4c27892e
Дата опублікування:
31.10.2016 14:49
Опис:
Просимо внести зміни в останій абзац розділу 6 Технічних вимог (Лоту 1 та Лоту 2): "Софіти в салоні вагону та сигнальні буферні хвостові фонарі мають бути світлодіодними, або новими, які відповідають вимогам санітарних норм.
Відповідь:
В тендерну документацію внесено зміни які стосуються Вашого запитання.
Дата відповіді:
02.11.2016 15:57
Відповідь надана
Щодо технічних вимог по лоту № 1 та № 2
Номер:
71ff69a88fcf41d684de731e303c9b34
Дата опублікування:
31.10.2016 14:43
Опис:
Просимо внеси зміни в останній абзац розділу 3 Технічних вимог (Лоту 1 та Лоту2):
Гальмівна система вагона повинна відповідати вимогам ЦВ-ЦЛ-0013, встановлюються повітря розподільники № 305 та №242, обладнуються всесезонними композиційними або чавунними гальмівними колодками.
Відповідь:
В тендерну документацію внесено зміни які стосуються Вашого запитання.
Дата відповіді:
02.11.2016 15:57
Відповідь надана
Зебезпечення виконання договору
Номер:
8a937203ef6b4b6f9e93f32aa16f9e78
Дата опублікування:
25.10.2016 15:30
Опис:
Просимо пункт 13.2 Договору викласти в новій редакції:
«Забезпечення виконання договору надається Виконавцем у вигляді:
гарантії банківської установи виконання зобов’язань Виконавця по сплаті забезпечення виконання договору у розмірі 0,5% від вартості договору, або
страхової гарантії у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Виконавцем договірних зобов’язань, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант), яка має ліцензію на здійснення такого виду страхування (копія ліцензії надається учасником разом із договором) та квитанції (або іншого підтверджуючого документу) про оплату послуг з страхування.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними у випадках, передбачених частинами першою та другою статті 30, частиною третьою статті 31 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними у договорі, але не пізніше ніж протягом трьох банківських днів з дня настання зазначених обставин.»
Відповідь:
Забезпечення виконання умов Договору визначено у вигляді банківської гарантії і залишиться без змін.
Дата відповіді:
28.10.2016 17:25
Відповідь надана
Зміна пункту 7.4 проекту Договору до ТД
Номер:
ccd08ae664334692ac555a673cda7ead
Дата опублікування:
25.10.2016 15:28
Опис:
Викласти пункт 7.4. Договору:
«У разі якщо ВИКОНАВЕЦЬ не приступив до виконання Договору впродовж 30 днів, ВИКОНАВЕЦЬ повертає одержаний аванс Замовнику з урахуванням індексу інфляції за весь час користування коштами.»
Відповідь:
Пункт 7.4. Договору «У разі неможливості виконання ВИКОНАВЦЕМ своїх договірних зобов’язань, ВИКОНАВЕЦЬ повертає одержаний аванс Замовнику з урахуванням індексу інфляції за весь час користування коштами та сплачує Замовнику штраф у розмірі 5% від суми авансу» залишається без змін.
Дата відповіді:
28.10.2016 17:24
Відповідь надана
Внесення змін до проекту договору
Номер:
b8dec30b40f24496ba27e49f28b2262b
Дата опублікування:
25.10.2016 15:26
Опис:
Включити в розділ 7 «Відповідальність Сторін» пункт 7.5. наступного змісту:
«За порушення строку оплати ЗАМОВНИКУ сплачує ВИКОНАВЦЮ пеню в розмірі 0,1% відсотка від суми заборгованості за кожний день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, а за прострочення понад 30 днів додатково стягується штраф у розмірі 7% суми заборгованості.»
Відповідь:
Ваше питання розглянуте. В тендерну документацію внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
28.10.2016 17:23