-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Код ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерна техніка)»
Докладніше в Тендерній Документації
Завершена
266 320.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 266.32 UAH
мін. крок: 0.1% або 266.32 UAH
Період уточнення:
13.11.2019 17:41 - 19.11.2019 19:00
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
e3afc53313a547b688ffe13fd6c2e16b
Дата опублікування:
14.11.2019 09:48
Опис:
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь:
1. У тендерній документації технічні вимоги всієї комп’ютерної техніки та всього комп’ютерного обладнання, яке пропонується учасником, повинні відповідати технічним вимогам обладнання, вказаного в тендерній документації або бути кращими (надати в складі пропозиції документальне підтвердження: порівняльні характеристики, таблиці тощо). У разі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника треба розуміти та читати з додатковим виразом "або еквівалент" (згідно пункту 3 частини другої статті 22 ЗАКОНУ УКРАЇНИ “Про публічні закупівлі із змінами).
2. Відповідно п.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі №922-VIII від 25.12.2015 "Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Відповідно, якщо учасник пропонує еквівалент, то він вказує його марку в Додатку 2 до тендерної документації (Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі) та в проекті договору Додаток №1 (Специфікації).
3. У тендерній документації в розділі Оцінка тендерної пропозиції ст.1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію написано: Ціна з врахуванням податку на додану вартість. Згідно Закону “Про публічні закупівлі” замовник має забезпечити однаковий підхід до всіх учасників - Недискримінація учасників (ст. 5 Закону “Про публічні закупівлі”): Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно зі статтею 28 Закону “Про публічні закупівлі” Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна. Застосовувати нецінові критерії (приведена ціна) можна лише, якщо Ваша закупівля має складний характер (у тому числі закупівля консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт) та немає постійно діючого ринку. До таких критеріїв можна віднести, наприклад: умови оплати; строк виконання; гарантійне обслуговування; експлуатаційні витрати тощо. Але ніяк до приведеної ціни (нецінових критеріїв) не відноситься форма оподаткування (платник / неплатник ПДВ), це суто форма оподаткування, оцінка якої є дискримінаційною. Спроби застосовувати при розгляді тендерних пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційним. З цього питання є однозначна позиція Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України висловлена, наприклад, за результатами розгляду скарги № UA-2016-05-04-000047-с.а2 чи у рішенні АМКУ № 40-р/пк-пз від 10.06.2016. Це значить, що при здійсненні оцінки пропозицій учасників повинна прийматися методика порівняння повних відпускних цін учасників незалежно від того, який режим оподаткування застосовується учасником, тобто порівнянню підлягають пропозиції з урахуванням ПДВ для учасників, які мають статус платника ПДВ, а для учасників, які не є платниками цього податку - ціна без ПДВ. А приведення цінової пропозиції Учасника, що не є платником ПДВ, до ціни з урахуванням ПДВ, є порушенням і тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Це офіційна позиція АМКУ та Prozorro.
З повагою
голова тендерного комітету Катерина КОВАЛЬ
Дата відповіді:
18.11.2019 16:59