-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти, що розташовані на територіях, які не відносяться до 3-ї зони радіактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення)
Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти, що розташовані на територіях, які не відносяться до 3-ї зони радіактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення)згідно тендерної документації.
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 2 170 днів назад
366 004.80
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 830.02 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 830.02 UAH
Період уточнення:
13.11.2019 11:32 - 19.11.2019 10:00
Відповідь надана
Питання щодо меню
Номер:
6da3fe72d65d4ddbb315d9d010fff8ca
Дата опублікування:
19.11.2019 08:52
Опис:
У тендерній документації є вимога надати орієнтовне двотижневе меню харчування дітей по трьом віковим категоріям (6-10, 10-14, 14-18 років) закладів, що розташовані на територіях, які не відносяться до 3-ї зони радіактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення), яке має бути підписане Учасником із прикладанням печатки (в разі її використання).
Чи правильно ми розуміємо дану позицію, а саме чи дійсно не потрібне погодження меню Уповноваженим органом і достатньо тільки підпису Учасника?
Відповідь:
Ваше питання розглянуте на засіданні тендерного комітету опорного закладу «Бондарівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» Овруцької міської ради Житомирської області від 21.11.2019 року № 19. Вимога щодо надання орієнтовного двотижневого меню харчування дітей по трьом віковим категоріям зазначена в тендерній документації(додаток 3).
Дата відповіді:
21.11.2019 12:46
Відповідь надана
Питання щодо вжиття заходів із захисту довкілля
Номер:
f77e0cf059d34923999880e7f3946290
Дата опублікування:
19.11.2019 08:47
Опис:
Під гарантійним листом довільної форми за підписом керівника або уповноваженої посадової особи учасника та завірений печаткою (у разі її використання) щодо вжиття заходів із захисту довкілля, які саме заходи, яких повинен вжити Учасник, має на увазі Замовник?
Відповідь:
Ваше питання розглянуте на засіданні тендерного комітету опорного закладу «Бондарівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» Овруцької міської ради Житомирської області від 21.11.2019 року № 19.Заходи із захисту довкілля визначаються залежно від предмета закупівлі, в даному випадку послуг з організації харчування.
Дата відповіді:
21.11.2019 12:47
Відповідь надана
Питання щодо можливості запровадження системи НАССР
Номер:
e92ac3531b3e400aa56e3bb6abf60bde
Дата опублікування:
19.11.2019 08:42
Опис:
Для визначення відповідним органом Держпродспоживслужби можливості щодо запровадження системи НАССР та /або інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів просимо надати інформацію щодо санітарного та технічного стану приміщення їдальні та харчоблоку.
Відповідь:
Ваше питання розглянуте на засіданні тендерного комітету опорного закладу «Бондарівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» Овруцької міської ради Житомирської області від 21.11.2019 року № 19.Обов’язковість та необхідність застосування системи НАССР та /або інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів регламентується статтею 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 року № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)».
Застосування системи НАССР та /або інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів для малих потужностей є обов’язковою з 20 вересня 2019 року.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» надання інформації щодо санітарного та технічного стану приміщень їдальні та харчоблоку на всіх об'єктах харчування не належить до компетенції тендерного комітету.
Дата відповіді:
21.11.2019 12:49
Відповідь надана
Питання щодо оренди та обладнання
Номер:
c1eda322ea194aa493292532fee3e875
Дата опублікування:
19.11.2019 08:40
Опис:
Надайте інформацію щодо наявності приміщення шкільної їдальні, яке може передаватися в оренду, та умов, порядку, відшкодування комунальних витрат, у випадку їх використання?
З метою, вірного та точного розрахунку вартості послуги, просимо надати інформацію стосовно переліку та технічного стану обладнання, що знаходиться на об'єкту харчування.
Відповідь:
Ваше питання розглянуте на засіданні тендерного комітету опорного закладу «Бондарівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» Овруцької міської ради Житомирської області від 21.11.2019 року № 19. Замовник забезпечує надання в оренду необхідного майна ( приміщення харчоблоку та обладнання) для організації харчування усіх категорій учнів закладу (згідно рішення сесії міської ради), що передбачено п.6.1.3 проекту договору про надання послуг згідно додатку 4 до тендерної документації. Згідно даних закладу площа харчоблоку – 79,85 кв.м. Необхідне обладнання, яке буде здаватись в оренду учаснику – переможцю торгів для забезпечення харчування учнів: холодильник, морозильна камера, бойлер, сковорода – 2 шт.,плита електрична, столи виробничі – 3 шт., кастрюлі – 5 шт.,тарелки – 90 шт., ложки- 90 шт., стакани – 90 шт. Відповідно до чинного законодавства, процедура передачі оренду необхідного майна не належить до компетенції тендерного комітету, а регламентується Законом України "Про оренду державного та комунального майна" від 10.04.92 р. № 2269-XII; Постановою КМУ від 04.10.1995 р. № 786 «Про методику розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції їх розподілу», тощо.
Дата відповіді:
21.11.2019 12:52