• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу» (Веб-камера RazerKiyoBlack (RZ19-02320100-R3M1) або еквівалент; IP відеокамера Dahua DH-IPC-HDW2431R-ZS або еквівалент; Відеокамера Xiaomi Yi Sport Black або еквівалент).

Завершена

91 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 456.00 UAH
Період уточнення: 08.11.2019 17:27 - 13.11.2019 17:30
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: bb31cf9a584449f9bd36a4228670e29b
Дата опублікування: 11.11.2019 10:06
Опис: - Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: 1) На торги допускаються товари тих торгових марок, що вказані в технічному завданні Замовника. 2) Кожен Учасник повинен уважно заповнити всі технічні характеристик в Технічному завданні Замовника. 3) Питання участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців, що не є неплатниками ПДВ, у законодавстві України і правозастосувальній практиці вже однозначно вирішено позитивно. Згідно роз’яснення Мінекономрозвитку від 08.06.2015 року відповідно до п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) найбільш економічно вигідна пропозиція — пропозиція, що відповідає всім критеріям та умовам, визначеним у документації конкурсних торгів, та визнана найкращою за результатами оцінки конкурсних пропозицій відповідно до ст. 28 Закону. При цьому при розгляді та оцінці пропозицій конкурсних торгів замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. Проаналізувавши положення даної позиції Уповноваженого органу щодо питання участі постачальників, які не є платниками податку на додану вартість, можна зробити висновок, що тендерний комітет замовника не може оцінювати пропозицію постачальника, який не є платником ПДВ, на інших умовах, аніж учасників платників податку на додану вартість. При провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовники керуються базовими принципами її проведення, що закріплені в ст. 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовники оцінюють пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, відповідає всім вимогам, установленим у документації, та є найбільш економічно вигідною, то замовник акцептує дану пропозицію. Також підкреслимо, що Закон не містить вимоги щодо обов’язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ. Оцінку тендерних пропозицій здійснюють на основі критерію «ЦІНА». Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ) у разі якщо учасник є платником ПДВ). Можна привести зразок закупівлі за ідентифікатором UA-2016-11-16-000261-c, в якій замовник передбачив фразу: «При оцінці пропозицій учасників торгів з різним статусом платників ПДВ приймається до порівняння ціна пропозиції без ПДВ». Дана вимога визнана АМКУ дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які не є платниками ПДВ. Крім того, тендерною документацією передбачається формування ціни з урахуванням всіх податків. Отже, оцінка тендерних пропозицій за наведеною методикою може призвести до того, що переможцем може бути обраний учасник (платник ПДВ), цінова пропозиція якого (з урахуванням всіх витрат, у тому числі ПДВ) може бути вищою за цінову пропозицію учасника, який не є платником ПДВ. Такі дії замовника є дискримінаційними по відношенню до тих учасників, які не є платниками ПДВ, та порушують основі принципи публічних закупівель, визначені ст. 3 Закону, зокрема, максимальну економію та ефективність та недискримінацію учасників.
Дата відповіді: 11.11.2019 11:28