-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин та дизельне паливо по скретч – картках або талонах
Завершена
565 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 650.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 650.00 UAH
Період уточнення:
08.11.2019 15:24 - 15.11.2019 15:29
Відповідь надана
умови тендерної документації
Номер:
ac5c55cc772c4b1d88ef34f538078ea1
Дата опублікування:
13.11.2019 13:29
Опис:
Доброго дня!
Пунктом 5 Додатка 2 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики, щодо предмета закупівлі (технічне завдання), встановлена наступна умова для Учасника, щодо надання: « Інформаційну довідку у довільній формі із зазначенням переліку АЗС в м. Запоріжжі, Запорізькій області та Україні із зазначенням конкретних адресів їх розташування, на яких може здійснюватися відпуск дизельного пального за скретч- картками або талонами, до якої для документального підтвердження надаються скан-копії дилерських/представницьких договорів, що підтверджують співпрацю з підприємствами, у власності яких є АЗС по м. Запоріжжя, Запорізькій обл, та Україні, щодо предмета закупівлі, а також скан-копії оригіналів гарантійних листів від них на те, що запропоновані скретч-картки або талони мають прийматись на усіх АЗС Увага! У м. Запоріжжя АЗС повинні бути у власності Учасника.".
Вважаємо, що вищевказана вимога, перешкоджає взяти участь тим учасникам-суб’єктам господарювання, які мають АЗС, що є в наявності в учасника за іншими правочинами (що не суперечать нормам чинного законодавства України), зокрема, партнерськими договорами, договорами поставки з власниками/орендарями АЗС тощо. Зауважуємо, що діяльність нашого підприємства та всіх АЗС, які наше підприємство може запропонувати, здійснюється згідно норм чинного законодавства України та відповідає його вимогам, для чого отримані, у тому числі, відповідні ліцензії на здійснення продажу пального. При цьому вважаємо доцільним повідомити, що наше підприємство є надійним суб'єктом господарювання з великим досвідом роботи на ринку продажу пального, у тому числі, через мережу АЗС, тому цілком мало б змогу якісно, у строки та в повному обсязі виконати технічні умови, а також інші вимоги Замовника, у тому числі, встановлені тендерною документацією за економічно найвигіднішою ціною.
Враховуючи вищенаведене, з метою недопущення порушення вимог частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами та доповненнями), якими передбачена недискримінація учасників та розраховуючи на дотримання з Вашого боку норм чинного законодавства, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити обмежуючи умови шляхом внесення змін до відповідного пункту: - «П.5 Інформаційну довідку у довільній формі із зазначенням переліку АЗС в м. Запоріжжі, Запорізькій області та Україні із зазначенням конкретних адресів їх розташування, на яких може здійснюватися відпуск дизельного пального за скретч- картками або талонами, до якої для документального підтвердження учасники надають оригінали або копії документів, що підтверджують статус учасника: • як власника/співласника АЗС по м. Запоріжжя, Запорізькій обл, та Україні, , • або дилерських/ представницьких договорів, що підтверджують співпрацю учасника з підприємствами, у власності (оренді) яких є АЗС по м. Запоріжжя, Запорізькій обл, та Україні, , • або партнерські відносини учасника з підприємствами, у власності (оренді) яких є АЗС по м. Запоріжжя, Запорізькій обл, та Україні, а також скан-копії оригіналів гарантійних листів від них на те, що запропоновані скретч-картки або талони мають прийматись на усіх АЗС;
Відповідь:
Доброго дня! До тендерної документації внесено зміни.
Дата відповіді:
13.11.2019 16:15
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
641e9293d5424a5fb4afb27ce5b733ab
Дата опублікування:
13.11.2019 09:13
Опис:
Згідно Додатку 2 Інфомація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника, АЗС у м. Запоріжжя повинні бути у власності Учасника. Вважаємо вищезазначену вимогу тендерної документації Замовника такою, що обмежує наші права як учасника та перешкоджає взяти участь в оголошеній закупівлі. Відповідно до ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до ст.22 ч.4 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тому вимагаємо виключити вимогу тендерної документації, що АЗС у м. Запоріжжя повинні бути у власності Учасника, як таку, що обмежує конкуренцію, зменшує кількість учасників та призводить до дискримінації.
Відповідь:
Доброго дня! До тендерної документації внесено зміни.
Дата відповіді:
13.11.2019 16:14