• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сервер в зборці

Завершена

62 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 310.00 UAH
Період уточнення: 08.11.2019 14:12 - 14.11.2019 14:10
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: 14c9321e63e34174825ddf18c31fe3d3
Дата опублікування: 11.11.2019 10:50
Опис: - Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: 1. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Тендерна документація по даній закупівлі не містить посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. 2. Форма Тендерної пропозиції (Додаток №1 до Тендерної документації) передбачає зазначення Учасниками торгів найменування товару, що ним пропонується У зв’язку з чим відсутня необхідність додатково зобов’язувати всіх Учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях. 3. Згідно до п. 35 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі – фізична, у тому числі фізична особа – підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі – тобто, відповідно до даної норми, Замовником у встановленому порядку відповідно до ст. 28 Закону, після проведення Системою аукціону, буде розглянуто пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки (Системою автоматично) визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (стор. ТД 7-8): - «Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень та за будь-яких обставин не підлягають зміні або коригуванню, у тому числі шляхом знижок або надбавок. Ціна пропозиції повинна включати вартість товару та витрати на сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), а також до розрахунку ціни входять усі види послуг, ПДВ, витрати, пов’язані з пакуванням, маркуванням, вартістю транспортних витрат тощо.». Пунктом1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомою ваги критерію» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» (стор. 11 ТД) визначено наступне: «Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених Замовником у Тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій, питома вага 100% - є ціна тендерної пропозиції (з урахуванням ПДВ, якщо Учасник є платником ПДВ, або без урахування ПДВ, якщо Учасник є платником єдиного податку).».
Дата відповіді: 11.11.2019 12:27