• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Контейнери для роздільного збирання ТПВ

Торги відмінено

900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
Період уточнення: 08.11.2019 13:06 - 14.11.2019 13:10
Відповідь надана

Вимога яку неможливо виконати

Номер: 8d09d665ce8c43a6b31e4188f82f915c
Дата опублікування: 08.11.2019 15:51
Опис: В проекті договору міститься зазначення що «2.5. Товар повинен бути упакований таким чином, щоб уникнути можливості його пошкодження, знищення, псування, погіршення його якісних характеристик, втрати товарного виду, деформування під час транспортування і зберігання. 2.6. Тара і упаковка товару, що поставляється постачальником повинна відповідати вимогам стандартів і технічним умовам.». Повідомляємо, що товар даного виду не підлягає упакуванню. Тому дана вимога є необґрунтована. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учасник! Вашу Вимогу задоволено, в умови закупівлі внесені зміни
Дата відповіді: 12.11.2019 16:57
Відповідь надана

Вимога, що призводить до обмеження конкуренції

Номер: 77362b16c09d475eaa8b057cd29c3661
Дата опублікування: 08.11.2019 15:51
Опис: Вимога зазначена у Додатку № 2, що «З метою надійності та довго тривалості експлуатації діаметр труби цапфи і важеля кришки складає не менше 32 мм, а товщина не менше 3,2 мм» є такою, що обмежує конкуренцію між учасниками та порушує норми ст. 3 ЗУ Про публічні закупівлі. Оскільки в даному випадку Учасники які виготовляють контейнер із діаметром трубки іншим ніж зазначено Замовником не зможуть бути акцептованими згідно даної закупівлі. Що в свою чергу призводить до обмеження кількості Учасників які прийматимуть участь у закупівлі, та зможуть запропонувати якісний товар. Тому з метою уникнення порушень вимог чинного законодавства просимо виключити дискримінаційну вимогу із тендерної документації..
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Вимоги до предмета закупівлі, встановлені Замовником, не містять посилання на конкретну марку, конструкцію, тип або виробника. Закон не містить положень, що вимоги до предмета закупівлі повинні відповідати можливостям абсолютно будь-якого виробника, саме цим пояснюється норма закону, що технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Вимога, що діаметр труби цапфи і важеля кришки складає не менше 32 мм, а товщина не менше 3,2 мм, обгрунтовується тим, що Замовник планує закупити якісні контейнери, які тривалий строк будуть виконувати свої функції, без необхідності їх постійного ремонту та усунення дефектів
Дата відповіді: 12.11.2019 16:56
Відповідь надана

Вимога, що порушує норми ст. 3 ЗУ Про публічні закупівлі.

Номер: f3dfbbbc23cd4a40b0791ed5b4f8153d
Дата опублікування: 08.11.2019 15:50
Опис: Вимога щодо того, що «Вузол кронштейну захвата та підйому євро контейнера виконаний методом багаторівневого штампування з металу товщиною не менше ніж 2 мм та має вбудовані підсилювачі « є такою, що порушує норми ст. 3 ЗУ Про публічні закупівлі. Пояснюємо, що вимога Замовника щодо товщини металу у даному випадку є нікчемна, оскільки виробник використовує ребра жорсткості для підсилення деталі в залежності від її завантаженості таким чином, щоб в цілому контейнер працював дуже довгий час, як правило виробник встановлює гарантію на контейнер на один рік з моменту продажу кінцевому споживачу при умові експлуатації згідно інструкції виробника і несе відповідальність в межах гарантії. Тому вимога Замовника в частині де менша товщина не задовольняє Замовника є необгрунтована. ( вузлі кронштейна у розумінні Замовника) товщина не має бути менша 2 мм, насправді товщина деталі може бути будь-яка, головне щоб ця деталь виконувала свої функції і це підтверджує норма EN 840). Тому прописуючи вимогу яка не сприяє міцності контейнера в цілому, та вимогу яка дискримінує тих учасників які виготовляють вузол кронштейну з товщиною меншою ніж Зазначив замовник, порушує норми ч. 3 ст. 5, ст.3 та ч.4 ст.22 ЗУ Про публічні Закупівлі. Зазначене проявляється в тому, що пропозиція Учасників які пропонують із іншою товщиною вузла кронштейну захвату, буде відхилена, як невідповідна. Хоча і товщина не впливає на довго тривалість використання, а контейнер із вузлами кронштейну із меншою товщиною здатні витримувати навантаження яке передбачено стандартом. Тому просимо виключити дану дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Стандарт EN 840-3 формує лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентує детальну характеристику контейнера (його окремих частин та механізмів). Замовник розраховує тривалий час експлуатувати контейнери, які він планує закупити, тому формує технічні вимоги до предмета закупівлі відповідно до своїх потреб. Вузол кронштейну захвату зазнає великих навантажень та може бути деформований чи пошкоджений у разі виготовлення з неякісного матеріалу або металу меншої товщини.
Дата відповіді: 12.11.2019 16:55
Відповідь надана

Дискримінаційна умова яка порушує норми ч. 4 ст.22

Номер: 9574043e07124b21b9f7d20f21ccc265
Дата опублікування: 08.11.2019 15:50
Опис: Вимога стосовно того, Вага контейнера має бути не менше 104 кг та не більше 110 кг. є дискримінаційною. Крім цього вона не міститься ні у стандарті EN 840 на який посилається Замовник ні у ДСТУ 8476:2015. Тому вагу контейнера кожен виробник визначає самостійно. Тому можливі розходження у вазі контейнерів різних виробників. Зазначаючи конкретну вагу Замовник порушує основоположні принципи здійснення закупівель. І тим самим не дозволяє Іншим учасника, приймати участь у тендері. Тому просимо відкорегувати вимоги таким чином щоб якомога більше учасників мало змогу запропонувати контейнери.
Відповідь: Шановний Учасник! Наявність непаралельних ребер жорсткості збільшує жорсткість виробу, відбувається деформаційне зміцнення металу, що в підсумку забезпечує збереження геометричної форми корпусу і кришки контейнера у всіх режимах роботи при номінальному навантаженні. Це сприяє більшому строку служби контейнера. Стандарти EN 840-3 та ДСТУ 8476:2015 формують лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентує детальну характеристику контейнера. Замовник не позбавлений права деталізувати технічні характеристики предмета закупівлі порівняно зі стандартами. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.
Дата відповіді: 12.11.2019 16:47
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога щодо ребер жорсткості на корпусі контейнера

Номер: 70c7ddeb7f9e44e2813bb40206d7d85b
Дата опублікування: 08.11.2019 15:49
Опис: Вимога, що «Для надання більшої жорсткості, підвищення стійкості при навантаженнях корпус євро контейнера повинен бути виготовлений з суцільного листа металу шляхом глибокого штампування з наявністю непаралельних ребер жорсткості..» порушує норми ч.4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі. Вважаємо вимогу щодо непаралельних ребер жорсткості такою, що обмежує конкуренцію, оскільки вона описує заздалегідь визначену Замовником конструкцію. Такий тип конструкції не передбачається ні загальними технічними вимогами ДСТУ 8476:2015 ні стандартом EN 840. А самостійно розширюючи технічні вимоги Замовник встановлює не рівні умови для Учасників які виготовляють контейнери в межах встановлених ДСТУ 8476:2015 та EN 840 проте з технічними характеристиками іншими ніж ті які деталізував Замовник. Пояснюємо, що стандартом EN 840 на які посилається Замовник не містять вимоги стосовно непаралельних ребер жорсткості на корпусі контейнера, більше того вони взагалі не містять вимоги щодо ребер жорсткості. Неважливо чи буде контейнер 1100л мати ребра жорсткості чи ні, стандарт дозволяє виробнику на свій розсуд вирішувати дане питання, тому можна бачити металеві контейнери 1100л з 4-ма, 6-ма, з 7-ма ребрами жорсткості на стінці та кришці контейнера або без таких. Іншими словами якщо контейнери 1100л будуть витримувати навантаження то вони між собою будуть еквівалентні. Тому контейнери 1100л які плануємо пропонуємо ми, відповідають стандартом EN 840 та загальним технічним вимогам ДСТУ 8476:2015, але не будуть відповідати вимозі в частині: стосовно непаралельних ребер жорсткості. Оскільки, про необхідність виготовлення контейнера із ребрами жорсткості чи без них виробники визначають самостійно. Тому в будь якому випадку зазначивши що контейнер повинен мати паралельні ребра жорсткості, чи зазначивши вимогу що контейнер повинен мати непаралельні ребра жорсткості, чи зазначивши вимогу що контейнер повинен бути без ребер жорсткості Замовник порушуватиме ч. 4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі. Оскільки Учасник(виробник) який виготовляє контейнер із паралельними ребрами жорсткості не зможе відповідати технічним характеристикам Замовника якщо він вимагає контейнер із непаралельними ребрами жорсткості, Учасник(виробник) який виготовляє контейнер із непаралельними ребрами жорсткості не зможе відповідати вимогам Замовника, які передбачають закупівлю контейнера взагалі без ребер жорсткості і т.д. Тому дана вимога порушує права потенційних Учасників та не відповідає п.3 ч.2 та ч.4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі. Просимо Замовника виключити дискримінаційну вимогу у тендерній документації, та врахувати той факт, що в будь якому випадку, зазначаючи вимогу щодо наявності ребер жорсткості чи відсутності ребер жорсткості – вона буде дискримінаційною по відношенню до потенційних Учасників(виробників).
Відповідь: Шановний Учасник! Наявність непаралельних ребер жорсткості збільшує жорсткість виробу, відбувається деформаційне зміцнення металу, що в підсумку забезпечує збереження геометричної форми корпусу і кришки контейнера у всіх режимах роботи при номінальному навантаженні. Це сприяє більшому строку служби контейнера. Стандарти EN 840-3 та ДСТУ 8476:2015 формують лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентує детальну характеристику контейнера. Замовник не позбавлений права деталізувати технічні характеристики предмета закупівлі порівняно зі стандартами. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.
Дата відповіді: 12.11.2019 17:14
Відповідь надана

Вимога, що порушує норми ст. 3, ч.3 ст.5, ч.4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі.

Номер: 8c20f83e393545668d2c38787e4ccfb3
Дата опублікування: 08.11.2019 15:48
Опис: Вимога зазначена у Додатку № 2 « По периметру верхньої частини контейнер має бути обладнаний рамою з труби квадратного перетину не менше ніж 20 на 20 мм.» - Є дискримінаційною та такою що порушує норми ч.ст.3, ч.3 ст.5, ч.4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі. Пояснюємо, що Замовником у даному випадку зазначена вимога, яка є дискримінаційною. Контейнери можуть бути як з трубою діаметром 20 мм – тобто круглою так і з трубою перетином 20х20. Тому конкретно зазначаючи такий вид труби, Замовник призводить до дискримінації та обмежує конкуренцію між учасниками та не дає можливості Учасникам які виготовляють контейнер з трубою іншою ніж зазначено Замовником бути акцептованим у даній закупівлі. При цьому участь зможе прийняти лише один учасник який пропонує конкретну конструкцію контейнера, що є порушенням з точки зору законодавства. Тому просимо виключити дану вимогу із тендерної документаціх.
Відповідь: Шановний Учасник! Рама з труби квадратного перетину підсилює раму чаші контейнера, витримує навантаження на вигин і скручування краще, ніж труба круглого перетину, що сприяє більш довгому строку служби контейнера
Дата відповіді: 12.11.2019 16:44
Відповідь надана

Вимога, що порушує норми ч.4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі

Номер: 0e841712ea184be893e35da460861fe5
Дата опублікування: 08.11.2019 15:48
Опис: Вимога зазначена у Додатку № 2, «З метою надійності та довго тривалості експлуатації, кронштейни для утримання коліс кріпляться до корпуса контейнера методом зварювання та виготовлені зі сталі товщиною не менше 4 мм» є дискримінаційною та такою, що порушує норми ч. 4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі. Пояснюємо, що товщина сталі не впливає на міцність контейнера. Головною умовою яка стосується даних контейнерів згідно стандарту EN 840 є те, щоб вони витримували навантаження у 440 кг. А товщина сталі кронштейну може бути і меншою за 4 мм. При цьому контейнер буде якісним та використовуватиметься протягом довготривалого часу. Передбачаючи таку товщину сталі Замовник створює нерівні умови для Учасників, оскільки участь у закупівлі матимуть змогу прийняти тільки ті Учасники товщина сталі яких вища за 4 мм. Що є дискримінацією по відношенню до тих Учасників які виготовлять контейнери із товщиною сталі меншою за 4 мм. Тому просимо виключити дискримінаційну вимогу із тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учасник! Вимога стосовно кронштейну для утримання коліс товщиною сталі не менше 4 мм обґрунтовується надійністю та більшою тривалості експлуатації контейнера. Товщина сталі, з якого виготовлений контейнер та його окремі вузли, напряму впливає на якість виробу в цілому, і зокрема, на довговічність та надійність. Що стосується зазначеної вимоги саме до кронштейну для утримання коліс, то останній піддається значним навантаженням та ударам і, як показує досвід, в першу чергу виходить за ладу (деформується, відривається). Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки є достатньо виробників, які можуть запропонувати контейнери для збору сміття із товщиною сталі кронштейну 4 мм і більше.
Дата відповіді: 12.11.2019 16:39