• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Робоча станція для оформлення та видачі паспортів громадян України для виїзду за кордон з електронним носієм та паспортів громадян України у формі ID-картки з комплектом обладнання (код ДК 021:2015: 30210000-4 (Машини для обробки даних (апаратна частина)

Керуючись абз. 3 ч. 1 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі" основним критеріям оцінки є - ціна. На підставі викладеного у зв'язку з тим, що закупівля немає складний або спеціалізований характер, Замовник не встановлює нецінові критерії, керуючись роз'ясненням МЕРТ лист 08.10.2018 № 3304-04/44053-06 та центру знань "Prozorro" посилання - https://infobox.prozorro.org/articles/necinovi-kriteriji-ocinki

Завершена

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 1 000.00 UAH
Період уточнення: 07.11.2019 14:17 - 12.11.2019 15:00
Відповідь надана

Стосовно технічних вимог до обладнання

Номер: 03d60bfd48704096b528d8abe0dd8051
Дата опублікування: 12.11.2019 14:49
Опис: Добрий день! В додатку 1до ТД йдеться про необхідні технічні, якіні та кількісні характеристики предмету закупівлі. Отже, до чого в цьому додатку інформація про склад ціни тендерної пропозиії, про розрахунок ціни, бюджетні зобов'язання, супроводжувальні документи, строк та місце постачання? Чому відомості про умови постачання не включені до розділу 5 проекту договору? Чому строк постачання 25.12.2019, а за тестом ТД, в проекті договору та в електронній системі зазначений 31.12.2019? А чому перша таблиця додатку 1 до ТД не пронумерована, хода далі в додатку є ще таблиця з технічними вимогами до обладнання РС? А саме яким діючим стандартам, регламентам, ТУ має відповідати товар? Замовник висуваючи такі вимоги повинен знати ці технічні документи задля перевірки правдивих дій постачальника. Про який захист довкілля може йтися, якщо жоден з українських постачальників такого обладнання не є його виробником, а такі заходи передбачаються виробиками обладнання? Що таке первинне налаштування постачальником обладнання на робочому місці? Чому технічна специфікація, якщо далі за текстом викладені саме технічні вимоги до обладнання? Так що в складі персонального комп'ютеру має бути: SSD чи жорсткий диск (HDD)? А навіщо жорсткий диск 1 Тб, хоча й 500 Гб надбагато? А захишений електронний ключ ніколи не входив до складу апаратних компонентів РС, а є елементом захисту, тому вимоги до нього мають бути окремо аж за ПЗ. А в фотокомплекті один трансміттер (передавач) і 2 ресивери (приймача)! А синхрокабель не працює зі фотоспалахами. При оголошеному бюджеті 250 тис. грн МФУ з автоматичним двостороннім друком не поміститься, оскільки його закупівельна ціна та картриджів до нього у 2,5 ращи більша, ніж у звичайного МФУ та картриджів. При цьому у разі двостороннього автоматичного друку в МФУ ще з'явояється вбудований факс, який є зайвим. А сканування не монохром (це жаргон), а монохромне! А додатковий картридж до пристрОЮ, а не пристрІЯ. А Numpad i130 до кінця року в Україні не буде, будут лише і120, чого буде достатньо. Навіщо вимоги до спеціалізованого ПЗ, якщо постачальники його не постачають з травня 2018 року, оскільки воно постачається ДМСУ та зазначені в ТД елементи Крипто Автограф та віддаленого доступу вже входить до ПЗ Паспорт-Сервіс? У зв'язку з цим жоден з постачальників не забезпечить встановлення СПЗ та, особливо, його технічну підтримку, яка коштує окремо. Й головне, відкіля замовник це все злямзив та з ким з можливих майбутніх постачальиків консультувався з приводу технічних вимог до обладнання РС? Отже, потрібно доопрацьовувати, оскільки містяться вимоги, що апріорі не можуть бути виконані постачальниками.
Відповідь: За результатами вашого звернення Замовником внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 14.11.2019 20:58
Відповідь надана

Щодо істотних умов та проекту договору

Номер: 0d77cc77abad46868d97a711926de19b
Дата опублікування: 12.11.2019 11:35
Опис: Добрий день, УО Поповиченко Максим Володимирович! 1. Щодо ІСТОТНИХ УМОВ ДОВОРУ. В п. 4 розділу Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації (ТД) йдеться про "Основними істотними умовами договору про закупівлю", "Основні умови договору", "Істотні умови договору про закупівлю", як тільки їх не названо. Отже, УО шановного замовника, існують лише ІСТОСНІ УМОВИ ДОГОВОРУ, які визначені ст. 638 Цивільного кодексу України та ст. 180 Господарського кодексу України. Крім того, в зазначеному п. 4 ТД вимагається від учасника надати у складі своєї тендерної пропозиції лист щодо погодження з "Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах"; "У разі незгоди учасника з істотними умовами договору, або відсутності гарантійного листа щодо погодження його з ними та відсутності заповненого проекту договору, пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.". Проте, такі вимоги ТД суперечать вимогам ст.ст. 627, 628, 638, 639 Цивільного кодексу України та ст.ст. 179 – 181 Господарського кодексу України, оскільки є ультимативними зі сторони замовника. Замовник лише може попросити від учасника документ, який підтверджує про ознайомлення ним з істотними умовами договору, проектом договору, а у разі не погодження з ними – надати власні пропозиції до них. 2. Щодо ПРОЕКТУ ДОВОРУ. Зауважуємо, що відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ - договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. А ні договір про закупівлю товару за бюджетні кошти, а ні договір з іншою назвою, лише чітко відповідно до Закону - договір про закупівлю! Про які партії товару йдеться в проекті договору (п. 1.2 проекту), якщо закуповується один комплект обладнання? Про яку загальну кількість товару йдеться в окремі партії (п. 1.3 проекту), якщо закуповується один комплект обладнання? Про яке зменшення обсягу закупівлі йдеться в проекті договору (п. 1.4 проекту), якщо закуповується один комплект обладнання, та, відповідно зменшення ціни договору (п. 3.4 проекту)? Яким саме ДСТУ/ТУ/ГОСТ має відповідати якість товару (п. 2.2 проекту)? Оплата буде здійснюватися протягом 15 календарних чи банківських днів (п. 4.1 проекту)? Якщо 15 банківських, то це забагато, бо складає 3 календарних тижні – 21 календарний день! А що, місце постачання товару не визначене (п. 5.2 проекту)? А чому не описана в проекті процедура приймання-передання товару, що є вкрай важливим! Подивиться вже укладені подібні договори! При цьому обставини непереборної сили розписані душе детально, особливо радує епізоотія та епіфітотія. А де відповідальність замовника в розділі 7 проекту? А до чого п. 10.1 у розділі стосовно строку дії договору? А навіщо 3 примірники договору і хто такі контролюючи органі? А одностороннє розривання договору заборонено Кодексами України (п. 11.3 проекту)! А чому вже не заповнені реквізити замовника у проекті? Отже, УО Поповиченко Максим Володимирович, враховуючи зазначене вище, а також багато іншого за текстом ТД, можна впевнено стверджувати, що Ваша опублікована тендерна документація не відповідає назві її файлу "Готова Тендерна документація рабоча станція.pdf", оскільки зовсім НЕ ГОТОВА, а потребує її приведення у відповідність до норм Закону України "Про публічні закупівлі" та доопрацювання.
Відповідь: За результатами вашого звернення Замовником внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 14.11.2019 20:58
Відповідь надана

Щодо загальних вимог тендерної документації

Номер: a77e03c3069e4375be0ebd10151cc002
Дата опублікування: 12.11.2019 10:56
Опис: Добрий день, УО Поповиченко Максим Володимирович! 1. Щодо ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ. В п. 1 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації (ТД) зазначено, що "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ подається в електронному вигляді ШЛЯХОМ ЗАПОВНЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ФОРМ з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:", що відповідає вимогам ч. 1 ст. 25 Закону України "Про публічні закупівлі". Тобто, враховуючи різні роз'яснення Мінекономрозвитку та ДП "Прозорро" з цього приводу, ніяких окремих документів з назвою "Тендерна пропозиція" учасник не готує, в т.ч. шляхом роздрукування та наступного сканування. Проте, далі за текстом зазначеного п. 1 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД вимагається від учасника надати документ "тендерною (комерційною) пропозицією (Додаток 5)". Беручи до уваги наведену в додатку 5 до ТД форму документу, постає запитання: про яку КОМЕРЦІЙНУ ПРОПОЗИЦІЮ йдеться в ТД? Закон України "Про публічні закупівлі" взагалі не має такого поняття. А чи має поняття УО шановного замовника, що він вимагає в ТД? Крім того, п. 2.4. розділу Оцінка тендерної пропозиції ТД (звертаємо увагу шановного УО – ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, а не ТЕНДЕРНОЇ (КОМЕРЦІЙНОЇ) ПРОПОЗИЦІЇ) вимагається від переможця торгів "повторно протягом одного робочого дня надає замовнику Комерційну пропозицію (згідно Додатку 5) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону". Інформуємо, УО шановного замовника, що така Ваша вимога в ТД суперечить нормам Закону України "Про публічні закупівлі". Враховуючи ті ж самі роз'яснення Мінекономрозвитку, ДП "Прозорро", а також АМКУ стосовно повторного подання переможцем торгів документу "Тендерна пропозиція" з приведеною ціною, повідомляємо, що переможець не повинен після аукціону подавати жодних документів, ніж тих, що вимагаються від нього ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі". Таким чином, УО шановного замовника, приведіть ТД у відповідність до норм Закону України "Про публічні закупівлі". При цьому апелювати Вам у відповіді до ч. 3 ст. 22 Закону про те, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, не варто, оскільки, ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНОДАВСТВА підстав подавати учасником тендерну пропозицію у інший спосіб, ніж визначений ч. 1 ст. 25 Закону - ШЛЯХОМ ЗАПОВНЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ФОРМ з окремими полями, відсутній. 2. Щодо неуточнених вимог ТД. В п. 1 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД зазначено: "замовник МОЖЕ ПЕРЕДБАЧИТИ ОПИС та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій;". В п. 5 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД зазначено: "Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, ВИЗНАЧАЄТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.". Зауважуємо, що УО в ТД повинен був ВЖЕ передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, доречи, які відсутні в ТД, або взагалі не згадувати про це; УО повинен був ВЖЕ визначити спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав за ст. 17 Закону. Крім того, ТД містить положення щодо підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції та її повернення (п.п. 1, 3 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції). Оскільки ТД не вимагає від учасника надання забезпечення тендерної пропозиції, навіщо взагалі про це згадувати в ТД? З тих же самих підстав навіщо згадувати в п. 3 розділу Оцінка тендерної пропозиції ТД підставою відхилення тендерної пропозиції через не надання забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення не вимагається. Про яке "здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками" йдеться в п. 1 розділу Результати торгів та укладання договору про закупівлю ТД, якщо закупівля проводиться за процедурою відкритих торгів? 3. Щодо вимог за ст. 17 Закону. В пп. 3 п. 5 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД (щось у УО не те з нумерацією підпунктів) зазначено, що учасник має надати "- Довідка учасника, складена у довільній формі, що засвідчує відсутність підстав щодо відмови в участі у процедурі закупівлі та/або відхилення тендерних пропозиції, зазначених ПО КОЖНОМУ ПУНКТУ ЧАСТИНИ 1 статті 17;". Інформуємо, що відповідно до абз. 3 ч. 3 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник НЕ ВИМАГАЄ від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених ПУНКТАМИ 1 І 7 ЧАСТИНИ ПЕРШОЇ ЦІЄЇ СТАТТІ. Таким чино, УО шановного замовника, знову порушення норм Закону. Отже, УО Поповиченко Максим Володимирович, враховуючи зазначене вище, а також багато іншого за текстом ТД, можна впевнено стверджувати, що Ваша опублікована тендерна документація не відповідає назві її файлу "Готова Тендерна документація рабоча станція.pdf", оскільки зовсім НЕ ГОТОВА, а потребує її приведення у відповідність до норм Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідь: За результатами вашого звернення Замовником внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 14.11.2019 20:58