-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Завершена
101 425.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 014.25 UAH
мін. крок: 1% або 1 014.25 UAH
Період уточнення:
05.11.2019 11:28 - 08.11.2019 12:00
Відповідь надана
відносно торгівельної марки
Номер:
821d4309f81d462e80d3dc3f1eac8a35
Дата опублікування:
08.11.2019 11:46
Опис:
Питання було поставлено не в плані дотримання законодавства Замовником при формуванні тендерної документації,а по суті- у відсутності конкуренціїї і дискримінації інших Постачальників/виробників компакт-дисків.Під терміном "виробник" розуміється власник торгівелного знаку або підприємство,що володіє авторським правом на використання торгівельного знаку/марки в Украіні,оскільки зараз в Україні відсутні заводи що виробляють CD-R,DVD-R диски.Замовник згідно абзацу 3 частини 1 ст.3 Закону про закупівлі взагалі може проводити спрощену закупівлю без використання електронної системи закупівлі.Питання в тому ,що якщо вже проводиться тендер і участь приймають виробники різних торгівельних марок,тоді є реальна конкуренція і ціна в таких випадках завжди нижча на аналогічний товар.Якщо проводиться тендер однієї торгівельної марки,то участь приймають посередники (ФОПи,різні ТОВ )які є інтеграторами виробника,це не є добросовістною конкуренцією,а як було написано вище -формальністю,щоб узаконити процедуру проведення тендеру.Тоді вже краще диски віразу купити напряму у конкретного виробника без посередників,ціна в будь-якому випадку буде нижчою на 20%.Інформацію про всіх виробників можна легко знайти в інтернеті.Ви можете проаналізувати закупівлі які були в 2019р.(ця інформація є доступною в інтернеті),що там де була відсутня умова, щодо надання пропозиції конкретної торгівельної марки- кінцева ціна пропозиція завжди була нижчою на 30-250%.Проводити тендер однієї торгівельної марки по CD-R дисках,це те саме що проводити тендер по закупівлі машин швидкої допомоги ,але обов'язково щоб це були автомобілі конкретної торгівельної марки.
Відповідь:
Технічні (якісні) та всі інші вимоги до умов здійснення допорогової закупівлі визначені Замовником згідно чинного закупівельного законодавства.
Дата відповіді:
08.11.2019 11:59
Відповідь надана
выдносно торгівельної марки
Номер:
c1d3f8e5e4ce423db4125e2450aea3d6
Дата опублікування:
07.11.2019 12:08
Опис:
Яким чином Замовник керується принципом добросовістної конкуренції ,якщо він вже визначив переможця, назвавши обовязковою умову наявність пропозиції тільки однієї торгівельної марки?Преможець вже визначений .а тендер лиш формальність щоб узаконити процедуру.Умови дискримінаційні по відношенню до інших виробників,а отже і відсутня конкуренція на тендері.В Україні є багато інших торгівельних марок,які є аналогами і нічим не відрізняються по технічним характеристикам,оскільки диски виробляються приблизно на одних і тих же заводах Тайваню та Китаю,а якщо Замовника цікавить якість товару,то вона визначається не назвою торгівельної марки,а тим на якому обладананні диски друкувались.Відповідно є диски якості А+,А.B.
Відповідь:
Зазначаємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” застосовується до замовників, за умови, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
В такому разі вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону.
У разі проведення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт з використанням системи під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону (допорогових закупівель), застосовується “Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”, яка затверджена Наказом ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 № 10 та Наказом ДП “ПРОЗОРРО” від 20.03.2019 № 11 «Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі- Інструкція).
Відповідно до п.2 Інструкції- Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
При проведенні допорогових закупівель у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може на власний розсуд вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Постачальників, однак такий імперативний обов’язок у Замовника відсутній.
Визначення торгівельної марки при здійсненні допорогової закупівлі не порушує принцип добросовісної конкуренції, оскільки не надає неправомірних переваг жодному з учасників, який пропонує товар з визначеними характеристиками.
Дата відповіді:
08.11.2019 08:25
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
059876f39b4741b6ab6f51035bf34e1e
Дата опублікування:
06.11.2019 11:08
Опис:
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь:
Розглянувши Ваші запитання, повідомляємо наступне:
1. Відповідно до абзацу третього п. 11.3.Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів Замовником зазначено, що пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам закупівлі, та буде відхилена в разі пропонування іншого товару, ніж наведений в оголошенні, або такого, що не відповідає технічним (якісним) вимогам до предмета закупівлі. Разом з тим Технічними (якісними) вимогами до товару (Додаток № 1 до оголошення) визначено всі вимоги та характеристики товару та у пункті 3 цього ж Додатку №1 наголошено, що запропонований товар має відповідати технічним характеристикам за кількістю та якістю. Таким чином, комерційні пропозиції учасників, які не будуть відповідати Технічними (якісними) вимогами до товару (Додаток № 1 до оголошення) будуть відхилені замовником.
2. Відповідно до принципів здійснення публічних закупівель, Замовник керується принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням та допускає до участі у закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі єдиного критерію - ціна тендерної пропозиції та шляхом застосування електронного аукціону.
Ціна тендерної пропозиції повинна: а) включати всі витрати на сплату усіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством України; б) бути визначена на момент подання тендерної пропозиції; в) бути визначена з урахуванням чинного законодавства України; г) включати витрати на оплату консультаційних послуг та документальне супроводження результатів торгів тощо. Ціна пропозиції має бути визначена чітко та остаточно без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Учасник зазначає у комерційній пропозиції ціну – загальну вартість з ПДВ або без ПДВ (в тому числі якщо учасник не є платником ПДВ).
Окремо зазначаємо, що у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ, він вказує ціну пропозиції без ПДВ, про що робить відповідну примітку в тендерній пропозиції, форма якої визначена (Додаток 3 до оголошення).
З огляду на вказане, при оцінці тендерних пропозицій Замовник не проводить будь-яких арифметичних дій для визначення запропонованої ціни та керується наданою учасниками інформацією.
Дата відповіді:
07.11.2019 09:28