-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Персональні комп'ютери
Джерело фінансування - кошти державного бюджету (спеціальний фонд)
Торги не відбулися
420 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
Період уточнення:
31.10.2019 16:39 - 08.11.2019 16:44
Відповідь надана
Документація
Номер:
0d7fc05ff3e54f379b8421b43afb55ae
Дата опублікування:
01.11.2019 16:06
Опис:
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь:
Шановний Учаснику, Ваше запитання до процедури відкритих торгів було розглянуто членами тендерного комітету Замовника. З приводу чого повідомляємо Вам, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Статтею 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, окрім цього, Законом визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вичерпний перелік обов’язків, які покладено на постачальника міститься у Додатку № 4 до тендерної документації.
Частиною 4 ст. 36 Закону передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених цим Законом.
Повідомляємо, що відповідно до ч.3 ст.32 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув у випадку відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації.
Дата відповіді:
04.11.2019 14:48
Відповідь надана
Документація
Номер:
842dafdb384e417cb236643ba9b8980b
Дата опублікування:
01.11.2019 16:06
Опис:
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь:
Шановний Учаснику, Ваше запитання до процедури відкритих торгів було розглянуто членами тендерного комітету Замовника. З приводу чого повідомляємо Вам, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Повідомляємо, що Замовник самостійно визначає необхідний йому предмет закупівлі, а також інформацію щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Порядок оприлюднення та складові частини тендерної документації визначено ст. 22 Закону. Додатком 3 до Тендерної документації встановлено технічні вимоги до предмета закупівлі. На виконання вимог ст. 22 Закону, Замовником у технічній специфікації застосовано вираз «або еквівалент».
Еквівалент – щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати. Тобто, «еквівалент» товару – це його рівноцінність іншому товару за технічними та якісними характеристиками.
З урахуванням чого, повідомляємо, що усі отримані в рамках відкритих торгів Тендерні пропозиції будуть розглянуті, за умови їх відповідності вимогам Закону та Тендерної документації.
Дата відповіді:
04.11.2019 14:47
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
2c6abcdfb59042c381fc6a19edb85941
Дата опублікування:
01.11.2019 10:27
Опис:
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь:
1). В тендерній документації замовником торгів не вказано посилання на конкретну торгову марку чи фірму. У разі, якщо у тендерній документації йде посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що технічне завдання містить вираз «або еквівалент».
З урахуванням вищевказаного, Тендерний комітет Замовника наголошує, що ним будуть розглянуті усі отримані в рамках відкритих торгів Тендерні пропозиції, за умови їх відповідності вимогам Закону та Тендерної документації.
2). Повідомляємо, що принцип відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель полягає та реалізується через оприлюднення документів які стосуються процедур закупівлі, на веб-порталі Уповноваженого органу, та не вимагає від Замовника встановлення окремих вимог до Учасників процедур закупівель. Дані Єдиної системи електронних закупівель є дозволеними для їх подальшого вільного використання та поширення. Будь-яка особа може вільно копіювати, публікувати, поширювати, використовувати, у тому числі в комерційних цілях, у поєднанні з іншою інформацією або шляхом включення до складу власного продукту, публічну інформацію у формі відкритих даних з обов’язковим посиланням на джерело отримання такої інформації. Разом з тим, Тендерною документацією Замовника та Додатком 3 до неї передбачено інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, її складові, порядок її надання, зазначено вимоги про її повноту.
3). Тендерною документацією передбачено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна» з урахуванням ПДВ. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду. Пропозиція надана Учасником - ФОП буде розглядатись як остаточна та додаткового нарахування ПДВ Замовником не буде здійснюватись.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Дата відповіді:
01.11.2019 16:15