• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

34630000-2 колодки гальмівні (власні кошти підприємства)

Торги не відбулися

2 845 500.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 28 455.00 UAH
Період уточнення: 31.10.2019 12:01 - 05.11.2019 13:00
Відповідь надана

Дискримінаційні умови для потенційних учасників

Номер: be75630ba3ba4364a63184a06e67aeb1
Дата опублікування: 05.11.2019 12:16
Опис: Кресленик №1 в додатку № 3 до тендерної документації повністю ідентичний кресленику, вказаному в ГОСТ 1205-73 «Колодки чугунные тормозные для вагонов и тендеров железных дорог широкой колеи. Конструкция и основные размеры». ГОСТ 1205-73 на сьогодні є недіючим. Враховуючи вищевикладене, просимо Вас внести зміни в тендерну документацію, а саме вилучити кресленик № 1.
Відповідь: В додатку №3 тендерної документації вказано геометричні параметри гальмівної колодки, яка використовується на МВРС регіональної філії "Південно-Західна залізниця" відповідно до діючої нормативної документації АТ "укрзалізниця" та заводів виробників рухомого складу. Вилучення інформації, що містить основні вимоги та параметри предмету закупівлі не є можливим.
Дата відповіді: 07.11.2019 16:21
Відповідь надана

Дискримінаційні умови для потенційних учасників

Номер: 8d5c9b05f9e84b5284f42eb6783c56a0
Дата опублікування: 05.11.2019 12:15
Опис: В технічній специфікації зазначено масу колодки (14-14,4 кг). Просимо внести зміну в тендерну документацію та вилучити дану вимогу. Адже зазначеним ГОСТом 28186-89 «Колодки тормозные для моторвагонного подвижного состава. Технические условия» маса колодки не регламентується, а ГОСТ 1205-73 «Колодки чугунные тормозные для вагонов и тендеров железных дорог широкой колеи. Конструкция и основные размеры» на сьогодні недіючий. Даним пунктом створюються дискримінаційні умови, що унеможливлюють участь інших виробників гальмівних колодок.
Відповідь: Вилучення вимоги щодо технічних характеристик (маси, геометричних параметрів, тощо) на сьогодні не можливо, оскільки при підготовці тендерної документації замовником враховуються технічні вимоги товару, відповідно до діючої нормативної документації АТ "Укрзалізниця" та заводів виробників рухомого складу. При отриманні змін до експлуатаційної та ремонтної документації рухомого складу, або інших нормативних документів розроблених АТ "Укрзалізниця" чи заводів виробників МВРС відповідні вимоги будуть враховані при підготовці тендерної документації.
Дата відповіді: 07.11.2019 16:17
Відповідь надана

Дискримінаційні умови для потенційних учасникыв

Номер: b73c2a87540941449647b9e23f0b59cd
Дата опублікування: 05.11.2019 12:14
Опис: Тендерною документацією передбачена закупівля чавунної колодки (про що зазначено в технічній документації), що в свою чергу є дискримінацією виробників більш сучасних гальмівних колодок, виготовлених з іншого матеріалу та іншою технологією. На сьогоднішній день на ринку існують альтернативні варіанти колодок – не чавунні, але повністю аналогічні за своїм функціональним призначенням. Тому просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме предметом закупівлі визначити «Колодка гальмівна для електропотягів (моторвагонного рухомого складу)»
Відповідь: Конструкторською і експлуатаційною документацією заводів виробників моторвагонного рухомого складу та відповідно нормативними документами АТ "Укрзалізниця" передбачено використання чавунних гальмівних колодок з підвищеним вмістом фосфору.
Дата відповіді: 07.11.2019 16:10