-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія (активна)
Електрична енергія (активна)
Завершена
19 651 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 100 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 100 000.00 UAH
Період уточнення:
30.10.2019 17:13 - 19.11.2019 23:59
Відповідь надана
забезпечення тендерної пропозиції
Номер:
5f239e16946c48ff90420cd7428b47c9
Дата опублікування:
19.11.2019 17:27
Опис:
Шановний Замовнику, у тендерній документації наявна вимога щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, а саме надання гарантії саме БАНКІВСЬКОЇ установи, що звужує коло учасників для участі в закупівлі, адже згідно статті 560 Цивільного кодексу України: за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку. Тож, гарантію може надавати: банк, страхова компанія, фінансова установа. На підставі цього просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме доповнити надання тендерного забезпечення у формі гарантії наданої банком, або страховою компанією, або фінансовою установою.
Відповідь:
Згідно з частиною першою статті 24 Закону замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Отже, Замовник самостійно в тендерній документації визначає вид та конкретний розмір забезпечення тендерної пропозиції.
Найпоширенішою формою тендерного забезпечення є гарантія банку. Станом на 2019 рік в України зареєстровано 77 комерційних банків. Кожна юридична та фізична особа-підприємець має певні відношення з банківськими установами. Отже, Ваше твердження, що «надання гарантії саме БАНКІВСЬКОЇ установи, що звужує коло учасників для участі в закупівлі» є таким що не відповідає дійсності.
На виконання зазначених вимог замовником встановлена вимога надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія банківської установи (далі - гарантія). ЗВЕРТАЄМО УВАГУ!!!!
Гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Гарантія в обов’язковому порядку повинна містити наступні положення:
- умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена або відкликана банком-гарантом або принципалом без згоди та погодження з бенефіціаром, крім випадків, прямо передбачених чинним законодавством;
- банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов.
Гарантія повинна містити наступні обов’язкові умови, за яких надається право вимагати платіж 1:
- відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними;
- непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю;
- ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
22.11.2019 16:43
Відповідь надана
цінові показники в проекті договору
Номер:
bb9557c7ce5a49b3826edd34b5c25cdc
Дата опублікування:
19.11.2019 17:27
Опис:
Шановний Замовнику, просимо повідомити чи зазначаються цінові показники в проекті договору згідно вимоги пп. 4 п. 2 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 Підготовка тендерних пропозицій?
Відповідь:
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження зокрема файлу:
проекту договору, підготовленого у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації, який повинен бути заповнений та підписаний для сторони Учасника .В проекті договору учасником зазначається виключно інформація з позначкою «заповнюється учасником». Решта інформація заповнюється під час укладання договору.
Дата відповіді:
22.11.2019 16:42
Відповідь надана
питома вага споживання електроенергії
Номер:
6fa565aee4fb4499b19d22bf39e8d37e
Дата опублікування:
19.11.2019 17:26
Опис:
Просимо надати відомості про питому вагу споживання електроенергії по об'єктам згідно Технічних вимог.
Відповідь:
Дякуємо за запитання, питома вага фактичного споживання від очікуваного обсягу за І кв. 2019 року по площадкам вимірювання складає:
- Адміністрація порту (ПС «Іллічівськ) складає 82%;
- Паромна переправа (ПС «Чорноморка») 91 %;
- база відпочинку «Альбатрос» (ЦРП «Альбатрос») складає 98%.
Дата відповіді:
22.11.2019 16:42
Відповідь надана
збільшення тарифу на передачу електричної енергії
Номер:
9abd2796b0ae4346a8eaa4be7e6a2808
Дата опублікування:
19.11.2019 17:25
Опис:
Шановний Замовнику, яким чином має діяти Постачальник у випадку збільшення тарифу на передачу електричної енергії, що призведе до збільшення ціни за одиницю товару більше ніж на 10%?
Відповідь:
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлені Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- V-III (далі Закон).
Частиною четвертою статті 36 Закону передбачено зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 % у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що ця зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі (п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону )
Проектом договору визначено порядок зміни ціни товару, у разі коливання ціни такого товару на ринку: А саме,
Не раніше, ніж через один місяць від дати початку постачання електричної енергії за цим Договором, зміни ціни в бік збільшення за одиницю електричної енергії не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Зменшення ціни за одиницю електричної енергії може бути здійснено без обмежень строків і розмірів.
У разі коливання ціни Товару (електричної енергії) на ринку Постачальник письмово звертається до Споживача щодо зміни ціни за одиницю Товару (електричної енергії). Наявність факту коливання ціни Товару (електричної енергії) на ринку підтверджується довідками відповідних органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання ціни Товару (електричної енергії) на ринку, щодо розміру цін на Товар (електричну енергію) на момент укладання Договору та на момент звернення до вказаних органів, установ, організацій.
У разі виникнення необхідності у подальшій зміні ціни Товару (електричної енергії) (відносно попередньої зміни ціни) наявність факту коливання ціни Товару (електричної енергії) на ринку підтверджується довідкою щодо розміру цін Товару (електричної енергії) тільки на дату звернення до вказаних органів, установ, організацій.
Звертаємо увагу Учасників, що НКРЕКП затвердила для подальшого обговорення проект тарифу НЕК «Укренерго» на 2020 рік на послуги з передачі електричної на рівні 131,71 грн/МВт·год (без урахування податку на додану вартість).
Просимо Учасників передбачити усі витрати, необхідні для належної поставки товару.
Дата відповіді:
22.11.2019 16:41
Відповідь надана
заборгованість за спожиту електричну енергію перед Постачальником
Номер:
0a007098eae046c5ba80471443e5b44c
Дата опублікування:
19.11.2019 17:25
Опис:
Шановний Замовнику, просимо повідомити чи існує у Вас заборгованість, або не реструктиризована заборгованість за спожиту електричну енергію перед Постачальником?
Відповідь:
Дякуємо за звернення. Замовник чітко дотримується строків та порядку оплати визначених у договорі та не має будь якої простроченої заборгованості відповідно до умов та цін визначених у договорі з постачальником.
Дата відповіді:
22.11.2019 16:40
Відповідь надана
повірка лічильників
Номер:
cae6a92d82a046a7885b04a793c45334
Дата опублікування:
19.11.2019 17:24
Опис:
Шановний Замовнику, для якісного зчитування показників споживання електричної енергії просимо повідомити, коли востаннє проводилася повірка лічильників?
Відповідь:
12.11.2019 ДП «Одесастандартметрологія» за результатами повірки 9 (дев’яти) лічильників електричної енергії надано відповідне Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювального техніки про встановлення відповідності, вищезазначених лічильників, вимогам ДСТУ 6100:2009.
Станом на 20.11.2019 з постачальником послуг комерційного обліку узгоджені організаційні і технічні заходи щодо повірки ще 7 (семи) лічильників електричної енергії у поточному календарному році.
Дата відповіді:
22.11.2019 16:40
Відповідь надана
тип лічильників
Номер:
979013b228af4d97a2c9977ab12a8484
Дата опублікування:
19.11.2019 17:23
Опис:
Просимо повідомити, який тип лічильників використовується для зчитування показників споживання електричної енергії?
Відповідь:
Дякуємо за запитання .
SL 761B131
Дата відповіді:
22.11.2019 16:39
Відповідь надана
оцінка якості електричної енергії
Номер:
7f3aad6d3402481988eb84f5286531da
Дата опублікування:
19.11.2019 17:22
Опис:
Шановний Замовнику, яким чином і яким порядком буде здійснюватись оцінка якості електричної енергії, що пропонується Учасником?
Відповідь:
Дякуємо за Ваше запитання. Просимо Вас звернути увагу на зміст розділу 4 проекту Договору, який не встановлює будь яких критеріїв якості електричної енергії. Зазначене пов’язано із тим, як Вам відомо), що відповідно до п. 11.4.1. Кодексу систем розподілу ОСР повинен дотримуватися затверджених Регулятором показників якості електропостачання, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії та якості електричної енергії. Крім того, відповідно до п.п. 3) п. 5.1.2. ПРРЕЕ ОСР зобов’язаний дотримуватись показників якості електропостачання, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії, а також якості електричної енергії, перелік та величини яких затверджено Регулятором. Порядок забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсації споживачам за їх недотримання Затверджено Постановою НКРЕКП №375 від 12.06.2018р., що узгоджується зі змістом розділу 4 проекту Договору.
Дата відповіді:
22.11.2019 16:39
Відповідь надана
виключення пункт 9.3. з проекту Договору
Номер:
07abe566ff574347bde7dfb02fd062f5
Дата опублікування:
19.11.2019 17:14
Опис:
Просимо виключити пункт 9.3. Договору, а саме, у разі неправомірного звернення про припинення електроживлення Споживача до оператору системи розподілу (ОСР) Постачальник сплачує Споживачу штраф у розмірі 50% вартості очікуваних обсягів постачання електричної енергії за відповідний місяць (згідно Додатку 3). Оскільки подання звернення не тягне за собою ніяких збитків для Споживача, вважаємо, що таке положення договору може використовуватись як «маніпулювання правами».
Відповідь:
Дякуємо за ретельне вивчення умов проекту Договору до участі у закупівлі. Проте, вважаємо за необхідне, зауважити та роз’яснити нашу позицію стосовно зазначеного пункту проекту Договору. Відповідно до ПРРЕЕ електропостачальник має право звернутися до ОСР щодо припинення електроживлення Користувача (споживача електричної енергії), з яким електропостачальником укладено договір про постачання електричної енергії. ОСР не має права вимагати від електропостачальника обґрунтування причини (підстави) припинення електроживлення, якщо вона відповідає випадкам, визначеним Правилами роздрібного ринку.
ОСР не розглядає заперечення щодо припинення електроживлення або звернення щодо неправомірності дій електропостачальника від споживачів електричної енергії.
ОСР повинен припинити електроживлення споживача електричної енергії протягом 10 робочих днів з дати отримання звернення від електропостачальника. Таким чином, Постачальник має право до вирішення спірних питань шляхом переговорів або у судовому порядку безпідставно «маніпулюючи правами» визначеними ПРРЕЕ направляти вимогу до ОСР про припинення електроживлення, здійснюючи тиск на споживача. Отже, включення зазначеного пункту до проекту договору обумовлено необхідністю запобігання (та застереження) постачальника від подання неправомірних вимог про припинення електроживлення. У будь якому випадку вирішення питання правомірності або протиправності звернення до ОСР (у разі відсутності згоди постачальника) буде вирішуватись судом під час розгляду позову про стягнення штрафу и не матиме будь-якого впливу на добросовісного Постачальника.
Дата відповіді:
22.11.2019 16:38
Відповідь надана
зміни до проекту договору
Номер:
f8d385381e4a4e92ae65ddf15c4aab25
Дата опублікування:
19.11.2019 17:13
Опис:
Відповідно до п. 8.4. Договору, якщо за ініціативою Споживача необхідно припинити постачання електричної енергії на об'єкт Споживача для проведення ремонтних робіт, реконструкції чи технічного переоснащення тощо, Споживач має звернутися до оператора системи.
Просимо внести доповнення до цього пункту, а саме «якщо за ініціативою Споживача необхідно припинити постачання електричної енергії на об'єкт Споживача для проведення ремонтних робіт, реконструкції чи технічного переоснащення тощо, Споживач має звернутися до оператора системи та письмово повідомити Постачальника». Оскільки Постачальнику необхідно враховувати таку інформацію при плануванні закупівлі електричної енергії на «ринках» для Споживача.
Відповідь:
Дякуємо за звернення. Повідомляємо, що протягом січня-квітня 2020року Замовник не планує здійснювати ремонтні роботи, реконструкції та технічне переоснащення, що можуть потребувати припинення постачання електричної енергії на об’єктах Замовника. Крім того, ПРРЕЕ не передбачено обов’язок Споживача повідомляти про відключення Постачальника. Проте, відповідно до п.п. 6) п. 5.2.1. ПРРЕЕ електропостачальник має право на отримання відповідно до умов договору інформації від оператора системи про застосування графіків обмеження споживання електричної енергії, обмеження споживання електричної потужності, аварійних відключень споживачів електричної енергії, час їх початку та закінчення, величину зниження споживання електричної енергії та потужності, планові ремонтні роботи в електричних мережах, що спричиняють перерву в електропостачанні споживачів. Крім того, відповідно до п.п. 14) п. 5.2.1. ПРРЕЕ електропостачальник має право звертатися до оператора системи з питань управління електроспоживанням споживача, у тому числі диспетчеризації (у частині застосування змін в обсягах та графіках електропостачання за вимогою, на підставі попередньо укладених договорів, а також заміщення у наступні періоди обсягів електропостачання, які були знижені за вимогою у попередні періоди). Обов’язок ОСР надати зазначену інформацію встановлено п.п.12 п. 5.1.2. ПРРЕЕ.
Таким чином, необхідності для внесення змін у проекті договору стосовно порушеного питання немає.
Дата відповіді:
22.11.2019 16:37