• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку)

Завершена

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 000.00 UAH
Період уточнення: 29.10.2019 18:15 - 01.11.2019 19:00
Відповідь надана

офісний папір з вторинної сировини

Номер: 4e66c53444e64d04899239f1e7daf849
Дата опублікування: 30.10.2019 09:46
Опис: У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу: - формат А4 - щільність аркушів у пачці-500 - щільність ISO 536 - 67-83гр/м2 - білизна ISO 11475 – від 161% - непрозорість ISO 2471 від 92% Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2. В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2. Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії. При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози. Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Відповідь: Дана допорогова закупівля не входить до переліку закупівель, які визначені частиною першою статті 13 Закону України "Про публічні закупівлі", та при її здійсненні слід керуватися наказом ДП "ПРОЗОРРО" від 19.03.2019 № 10 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"," (зі змінами). Згідно абзацу 10 п. 2 розділу II Інструкції вказаного вище наказу "Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити". Запропоновані у питанні технічні характеристики предмету закупівлі можуть звузити коло потенційних учасників, що призведе до обмеження конкуренції під час здійснення даної закупівлі, у зв’язку з чим замовник не вважає за необхідне вносити зміни до технічних характеристик предмету закупівлі.
Дата відповіді: 31.10.2019 16:34