-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Стрічка конвеєрна)
Стрічка конвеєрна (для потреб Трипільської ТЕС ПАТ «Центренерго»)
Торги не відбулися
2 050 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.4% або 8 000.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 8 000.00 UAH
Період уточнення:
28.10.2019 15:39 - 08.12.2019 18:00
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
af0c63fb5fce4319abc9a5bb22c1186e
Дата опублікування:
01.11.2019 16:48
Опис:
1) У п.1. Додатку №2 до тендерної документації вказано, що наявність обладнання та матеріально-технічної бази повинно бути підтверджено наступними документами:
- для невиробника: наявністю договірних відносин (намірів) з виробником (оригіналом договору або оригіналом гарантійного листа виробника). Але ані договором, ані гарантійним листом не можна підтвердити наявність у виробника матеріально-технічної бази. Адже жоден з цих документів не підтверджує наявність у виробника достатньої матеріальної бази для виробництва продукції, що є предметом закупівлі.
- для виробника: письмовим підтвердженням довільної форми, що виробник гарантує поставити продукцію власного виробництва з наданням на неї паспорту (сертифікату) якості. Але такими документами не можна підтвердити наявність у виробника матеріально-технічної бази. Адже жоден з цих документів не підтверджує наявність у виробника достатньої матеріальної бази для виробництва продукції, що є предметом закупівлі.
На підставі вищевикладеного просимо пояснити яким чином документи, вказані у цьому пункті підтверджують наявність матеріально-технічної бази? Також просимо розглянути питання про внесення змін до цього пункту тендерної документації з метою приведення його у відповідність до законодавства про публічні закупівлі.
2) У п.2 Додатку №2 до тендерної документації вказано, що наявність документально підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник зокрема повинен підтвердити довідкою про відсутність у Учасника претензійно-позовної роботи з ПАТ "Центренерго" та відокремленими підрозділами ПАТ "Центренерго". Просимо пояснити яким чином відсутність претензійно-позовної роботи може підтвердити досвід виконання аналогічного договору? Також з цього пункту незрозуміло за який період часу повинна бути відсутня претензійно-позовна робота? Також просимо пояснити про постачання якої саме конвеєрної стрічки йдеться при наданні інформації про виконання аналогічного договору: конвеєрної стрічки загального призначення чи шахтної конвеєрної стрічки. Також просимо розглянути питання про внесення змін до цього пункту тендерної документації з метою приведення його у відповідність до законодавства про публічні закупівлі.
3) У Додатку №4 вказано, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику оригінали довідок про несудимість та про відсутність заборгованості з податків та зборів (електронний документ та документ на папері) шляхом дозавантаження файлу з документам у системі ProZorro. Що мається на увазі під "електронним документом": документ, підписаний електронними підписом та печаткою чи сканкопія паперового документу? Навіщо потрібно надавати обидва документи (електронний та паперовий), які за своєю сутністю є дублюючими? Також просимо розглянути питання про внесення змін до цього Додатку до тендерної документації з метою приведення його у відповідність до законодавства про публічні закупівлі.
4) Просимо надати пояснення чому у цій закупівлі вами були встановлені дискримінаційні умови, всупереч вимогам закону України "Про публічні закупівлі" у частині того, що тендерною документацією не передбачено можливість постачання аналогу/еквіваленту продукції, а саме: зазначено, що стрічка повинна відповідати лише DIN 22102, а не діючим в Україні ДСТУ, ГОСТ, ТУ? Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації про можливість постачання аналогу/еквіваленту продукції.
5) У п. 10.2. Додатку № 5 вимагається надати на продукцію діючий Сертифікат експертизи на відповідність Технічному регламенту обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах (Постанова КМУ №62 від 30.01.2019 р., Технічному регламенту безпеки машин (Постанова КМУ № 1055 від 28.12.2016р.). Просимо пояснити чи це один Сертифікат чи два різних сертифікати (за сутністю технічних регламентів це не може бути один документ)? Окрім того у цьому пункті невірно вказані дати, номери, видавники, назви нормативних документів, тобто виконати вимоги цього пункту не можливо так як таких нормативних документів не існує. Натомість, можливо, повинно бути зазначено: "Технічний регламент обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах, затверджений Постановою КМУ № 1055 від 28.12.2016р." та "Наказ Мінекономрозвитку № 240 від 22.02.2018 (у редакції від 30.01.2019 № 124) Про затвердження переліку національних стандартів, що ідентичні гармонізованим європейським стандартам та відповідність яким надає презумпцію відповідності обладнання та захисних систем вимогам Технічного регламенту обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах". На підставі вищевикладеного просимо привести цей пункт тендерної документації у відповідність діючому законодавству.
Відповідь:
На запитання від потенційних учасників торгів повідомляємо наступне:
1) У ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено кваліфікаційні критерії, при цьому, чинне законодавство з публічних закупівель не містить вимог щодо назв/суті документів, якими учасники зобов’язані підтвердити відповідність тим чи іншим кваліфікаційним критеріям («перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації»). Вимога Замовника щодо надання зазначених документів не суперечить чинному законодавству. Таким чином, Замовник не вбачає необхідності вносити зміни.
2) У додатку №2 ТД чітко зазначено: «довідка про постачання стрічки конвеєрної на підприємства України та відсутність в Учасника претензійно-позовної роботи з ПАТ «Центренерго» та відокремленими підрозділами ПАТ «Центренерго». Тобто, з умов тендерної документації вбачається, що необхідно підтвердити відсутність претензійно-позовної роботи взагалі, що дасть змогу замовнику зрозуміти наскільки сумлінно та якісно учасник виконав умови раніше укладеного договору та постачання конвеєрної стрічки (незалежно від конкретного виду). Таким чином, Замовник не вбачає необхідності вносити зміни.
3) Електронний документ оформляється відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Електронний документ та документ на папері, кожен з документів є оригіналом і має однакову юридичну силу. Переможець процедури закупівлі на власний розсуд надає або паперовий, або електронний документ оформлені відповідно до чинного законодавства України.
4) Продукція зазначена в Додатку 5 тендерної документації замовлена у відповідності до потреб Замовника, містить умовне позначення, посилання на стандарт та не містить посилання на конкретного виробника продукції чи торгову марку.
5) Сертифікат експертизи може бути наданий як окремо на відповідність кожному технічному регламенту так і загальний. Зміни щодо посилань на затверджені Постанови КМУ будуть внесені найближчим часом.
Дата відповіді:
06.11.2019 12:59