-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів (Пакети програмного забезпечення для створення документів).
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 2 117 днів назад
15 687 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 15 687.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 15 687.00 UAH
Період уточнення:
26.10.2019 18:22 - 15.11.2019 19:00
Відповідь надана
Щодо надання роз’яснень з приводу інформації, наведеної в тендерній документації
Номер:
e45bf1108188438a83ad0700942a6108
Дата опублікування:
14.11.2019 10:39
Опис:
Відповідно до положень тендерної документації та Проекту Договору до неї, предметом закупівлі є продукція за Кодом ДК 021:2015: 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів (пакети програмного забезпечення для створення документів). За своєю суттю даний предмет закупівлі закуповується у вигляді систем електронного документообігу (далі за текстом - СЕД).
За результатами ж аналізу Додатку № 4 “ТЕХНІЧНІ (ЯКІСНІ) ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ” до тендерної документації, даний предмет закупівлі за своїми характеристиками відповідає всім вимогам до Операційної системи з інтегрованим антивірусним програмним забезпеченням та інтегрованими пакетами Microsoft Word (або еквівалент) Microsoft Excel (або еквівалент) Microsoft PowerPoint (або еквівалент) Microsoft Outlook (або еквівалент). Тобто, визначені технічні характеристики предмета закупівлі не відповідають визначенню СЕД, а, як наслідок і Коду ДК 021:2015: 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів (пакети програмного забезпечення для створення документів).
Виходячи з викладеного вище, та зважаючи на невідповідність предмета закупівлі Коду ДК, що було використано, просимо надати уточнення щодо предмета закупівлі: що саме пропонується до постачання Учасником - Операційна система з інтегрованим антивірусним програмним забезпеченням та інтегрованими пакетами Microsoft Word (або еквівалент) Microsoft Excel (або еквівалент) Microsoft PowerPoint (або еквівалент) Microsoft Outlook (або еквівалент); або Система електронного документообігу.
У випадку, якщо Замовником до постачання запитується СЕД, просимо надати роз’яснення з приводу зазначення в межах Додатку № 4 вимог щодо обов’язкової наявності в межах даного програмного забезпечення інтегрованого антивірусного програмного забезпечення - адже жодна СЕД не містить інтегрованих пакетів антивірусних програм.
Відповідь:
Добрий день. Потреба Державної установи «Центр пробації» розгорнуто описана в Додатку 4 до тендерної документації.
Дата відповіді:
18.11.2019 17:54
Відповідь надана
Щодо надання роз’яснення інформації, викладеної в межах тендерної документації
Номер:
71f4301389dd416295e5f69d6cced833
Дата опублікування:
14.11.2019 10:38
Опис:
В межах тендерної документації, зокрема, Додатку № 4 до тендерної документації, Замовником неодноразово зазначається про закупівлю останнім саме послуги. Зміст послуги, що закуповується Замовником в Учасників не конкретизується.
Натомість же, як вбачається зі змісту тендерної документації, а також пункту 1.1. Проекту Договору - в порядку та на умовах, визначених Договором, Постачальник зобов’язується поставити програмне забезпечення Код ДК 021:2015: 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів (пакети програмного забезпечення для створення документів) (надалі – Програмне забезпечення), а Покупець зобов’язується прийняти це Програмне забезпечення та своєчасно здійснити його оплату.
Таким чином, за змістом тендерної документації та пункту 1.1. Проекту Договору, правовідносини, виражені в межах закупівлі, носять характер правовідносин поставки. Це, в свою чергу, виключає можливість застосування в тендерній документації будь-яких посилань на наявність правовідносин з надання послуг за даною закупівлею.
Виходячи з викладеного вище, просимо впорядкувати положення тендерної документації на предмет приведення їх у відповідність з правовідносинами, що фактично будуть встановлені між сторонами за результатами закупівлі.
Відповідь:
Доброго день. Придбання програмного забезпечення згідно ДК 021:2015 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів (Пакети програмного забезпечення для створення документів) передбачає закупівлю по коду економічної класифікації видатків 2240 згідно Наказу Міністерства фінансів України 12.03.2012 № 333, а саме 2.2.4. Код 2240 „Оплата послуг (крім комунальних)” 12) оплата послуг з технічного обслуговування обладнання та адміністрування програмного забезпечення: установлення (інсталяція) програмного забезпечення (програмних продуктів, інформаційних систем та комплексів, баз даних, web-сторінок/сайтів/порталів), подальшого користування, їх супроводження та обслуговування (у тому числі навчання користувачів); придбання (постачання) програмного забезпечення (ліцензії на право користування програмним забезпеченням), на яке майнові права не передаються користувачу, при цьому майнові та авторські права на об'єкт інтелектуальної власності на зазначене програмне забезпечення залишаються у розробника (постачальника), а замовнику надається право користування цим програмним забезпеченням без права передачі самого програмного забезпечення та/або повноважень на його користування третім особам.
Дата відповіді:
18.11.2019 17:52
Відповідь надана
Щодо надання роз’яснення вимоги, наведеної в тендерній документації
Номер:
e25d1300538d47df8e5a1b38daab865d
Дата опублікування:
14.11.2019 10:33
Опис:
Зважаючи на той факт, що використання Програмного забезпечення СЕД (Системи електронного документообігу) не передбачає обов’язкового надання ліцензії на використання СЕД у кількості, що відповідає кількості компьютеро-місць - ліцензія надається в єдиному екземплярі, - просимо надати уточнення щодо предмету закупівлі в частині того, що саме у фізичному вигляді хоче закупити Замовник у кількості 1 494 од.
Відповідь:
Добрий день. Державна установа «Центр пробації» проводить закупівлю Програмного забезпечення саме у фізичному вигляді, в кількості передбаченій тендерній документації.
Дата відповіді:
18.11.2019 17:52
Відповідь надана
Щодо надання роз’яснення вимоги, наведеної в тендерній документації
Номер:
78fcff24db1d428a9e31856dbbe89b39
Дата опублікування:
14.11.2019 10:30
Опис:
В межах пункту 6 “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” Розділу III “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” визначено обов’язок учасника надавати разом з тендерною пропозицією заповнену та підписану порівняльну таблицю щодо відповідності запропонованих послуг технічним вимогам замовника (таблиця 1 Додатку № 4). Жодних інших вимог щодо форми та вигляду даної порівняльної таблиці в тендерній документації не наведено.
Просимо надати роз’яснення з приводу того, яким чином учасником має бути здійснено порівняння в порівняльній таблиці: за кожним окремим пунктом Технічних вимог, викладених в Додатку № 4 чи в комплексі, що формується у вигляді відповідного висновку в межах Таблиці 1?
Відповідь:
Добрий день. Порівняльна Таблиця 1 Додатку 4 заповнюється за кожним окремим пунктом технічних вимог викладених в Додатку 4.
Дата відповіді:
18.11.2019 17:51
Відповідь надана
Щодо надання роз’яснення вимоги, що міститься в тендерній документації
Номер:
ade1195a92a0412188c2ed1501eaca13
Дата опублікування:
14.11.2019 10:29
Опис:
У відповідності до пункту 2 Додатку № 4 до тендерної документації - учасник у документі, що містить технічний опис предмета закупівлі та додається до тендерної пропозиції (інформація про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам), повинен чітко вказати назву, торгову марку, артикул та специфікації продуктів, які будуть запропоновані замовнику, для задоволення технічних вимог тендерної документації. Специфікації повинні бути вказані зі ступенем деталізації, достатнім для внесення специфікацій у договір про закупівлю, а також для виконання самого договору. Інформація заноситься в Таблицю 1.
Зі змісту вищенаведеного вбачається, що специфікація з інформацією про технічні характеристики продукції має вноситися в Таблицю 1. Жодної інформації, щодо того, яким чином та в якому вигляді (формі) в Таблицю 1 вноситься специфікація - окремою таблицею в Таблиці 1 чи в змісті зображеної Замовником Таблиці 1, - в межах тендерної документації не надано.
Просимо надати роз’яснення: яким чином та в якому вигляді (формі) має бути внесено специфікацію на продукт в Таблицю 1, вказану в Додатку 4 до тендерної документації.
Відповідь:
Добрий день. Відповідь на Ваше запитання міститься в Таблиці 1 Додатку 4 тендерної документації. Учасник повинен заповнити її урахувавши усі вимоги замовника.
Дата відповіді:
18.11.2019 17:51
Відповідь надана
Щодо надання роз’яснення інформації про закупівлю
Номер:
3482ec7ec2da41e19ffbf064bad6dd89
Дата опублікування:
14.11.2019 10:28
Опис:
В межах підпункту 3.4. “Строк поставки товару” пункту 3 “Інформація про предмет закупівлі” Розділу І “Загальні положення” тендерної документації передбачено, що поставка товару (предмета закупівлі) здійснюється упродовж 3-х банківських днів з дня отримання заявки від замовника, але не пізніше «20» грудня 2019 року.
В межах інформації, наведеної на сторінці закупівлі, зазначено, що аукціон за відповідними торгами буде проведено 02.01.2020 15:37.
Зважаючи на зміст вимоги іншого учасника даної закупівлі від 27.10.2019 року та відповідь Замовника на дану вимогу від 29.10.2019 року, просимо уточнити інформацію щодо проведення аукціону, шляхом зазначення конкретної дати до дати, яка встановлена як кінцева для здійснення постачання товару (тобто до 20.12.2019 року.
Неврегульованість даного питання, фактично, виключає можливість належного виконання умов договору, укладеного за результатами закупівлі, та, у майбутньому, може викликати настання негативних наслідків для сторони Постачальника за вказаним договором.
Відповідь:
Добрий день. Державна установа «Центр пробації» не встановлює дати аукціону. Дата початку аукціону визначається автоматично системою Prozorro після проходження учасниками першого етапу кваліфікації. Також хочемо зазначити, що Центр пробації є бюджетною установою, тому згідно з частиною 1 статті 3 Бюджетного кодексу України бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається з 01 січня щороку і закінчується 31 грудня того ж року, тобто товар необхідно отримати та сплатити повним обсягом 2019 року. Ураховуючи те, що оплата здійснюється після поставки товару (якщо буде такий Постачальник), Центр пробації, на жаль, не може перенести строки поставки товару на більший строк. Уважно розглянувши Ваше питання, Центр пробації із розумінням ставиться до вашої проблеми щодо поставки товару, але не може врегулювати питання.
Дата відповіді:
18.11.2019 17:51
Відповідь надана
Строк постачання товару
Номер:
ed6449824b3645a185bdf52a964d0166
Дата опублікування:
27.10.2019 10:42
Опис:
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 25.11.2019 19:00
Дата початку аукціону 02.01.2020 15:37
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.12.2019 Просимо надати роз'яснення
Відповідь:
Доброго дня. Дата початку аукціону визначається автоматично, тобто система визначає максимальний строк для розгляду.
Дата відповіді:
29.10.2019 18:18