• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони території та приміщень регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» в Києві та Київській області спеціальними організаціями(власні кошти)

Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.

Торги відмінено

3 198 840.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 31 988.40 UAH
Період уточнення: 25.10.2019 13:15 - 30.10.2019 18:00
Відповідь надана

режим охорони

Номер: 9c0cf18899b748578c8f91f827ed1bc3
Дата опублікування: 30.10.2019 17:59
Опис: Доброго вечора! Підскажіть, будь ласка, які пости охорони вам потрібні? Їх кількість зрозуміла - це зрозуміло. А от яких саме - цілодобові, нічні, денні???
Відповідь: В додатку №1 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вказано, що режим роботи постів – цілодобовий.
Дата відповіді: 31.10.2019 14:21
Відповідь надана

Сертифікати про навчання

Номер: 3b4ee024ac4f4fc5a346f272cdd65273
Дата опублікування: 30.10.2019 17:59
Опис: В Тендерній документації вказана вимога до учасників надати: 2.5. Сертифікати про проходження спеціального навчання та перевірки знань нормативних документів з питань перевезення небезпечних вантажів згідно зі своїми функціями та обов’язками в галузі залізничного транспорту за класами небезпечних вантажів 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8,9 (скан-копії). Скажіть, будь-ласка, яким чином це стосується охоронників, які будуть надавати вам послуги з охорони відповідно до вашої закупівлі? Та чим ви керувалися (якими нормативно-правовими актами), прописуючи дану вимогу для учасників на процедуру закупівлі послуг з охорони, тобто вам будуть надавати послуги охоронники, а не працівники залізничного транспорту. Та які саме обов’язки в галузі залізничного транспорту за класами небезпечних вантажів 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8,9 мають охоронники??? Якщо не надасте обгрунтованої відповіді на запитання (з посиланням на НПА, що дозволяють вам встановлювати таку вимогу у даній закупівлі), будемо звертатися в АМКУ за оскарженням даної вимоги
Відповідь: Території та приміщення, що є предметом охорони, відносяться до стратегічних об`єктів інфраструктури залізничного транспорту, що мають свою специфіку роботи. Зокрема, на території та в підрозділах залізниці проводяться ремонт вантажних вагонів, в тому числі з небезпечними вантажами, здійснюються злив-налив світлих нафтопродуктів, які є небезпечними вантажами. Відповідно до статті 1 Закону України «Про перевезення небезпечних вантажів» визначено термін «перевезення небезпечних вантажів» – діяльність, пов'язана з переміщенням небезпечних вантажів від місця їх виготовлення чи зберігання до місця призначення з підготовкою вантажу, тари, транспортних засобів та екіпажу, прийманням вантажу, здійсненням вантажних операцій та короткостроковим зберіганням вантажів на всіх етапах переміщення. Відповідно до п. 1 Порядку проведення спеціального навчання працівників суб’єктів перевезення небезпечних вантажів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2007 р. № 1285, спеціальне навчання проходять працівники суб'єктів перевезень небезпечних вантажів, що займаються класифікацією, пакуванням, маркуванням чи нанесенням знаків небезпеки та інформаційних табло на упаковки, оформленням транспортних документів, відправленням, перевезенням або прийманням небезпечних вантажів, проведенням вантажних та інших операцій, пов'язаних з перевезенням таких вантажів.
Дата відповіді: 31.10.2019 09:53