-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Персональний комп'ютер (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша", операційна система)
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджета
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період уточнення:
24.10.2019 10:17 - 31.10.2019 00:00
Відповідь надана
Документація
Номер:
5eb5297490ba4603b2f2a3c40fa9a7a1
Дата опублікування:
27.10.2019 18:03
Опис:
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь:
Доброго дня. На Ваше запитання відповідаємо - так, потрібно. В додатку 5 п. 4 до тендерної документації прописано "Завантаження та розвантаження, транспортування, проведення інсталяції та введення в експлуатацію товарів здійснюється представниками Учасника та за його рахунок."
Дата відповіді:
29.10.2019 14:43
Відповідь надана
Документація
Номер:
c16e9c89625b405e8fed3eb95e7a4d31
Дата опублікування:
27.10.2019 18:03
Опис:
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь:
Доброго дня. Учасники можуть пропонувати еквіваленти наведених товарів, які мають інші найменування (інших виробників тощо). Якщо учасниками пропонуються еквіваленти товарів, Учасники обов’язково наводять опис пропонованого товару із зазначенням всіх параметрів товару, для можливості порівняння Замовником. Еквіваленти мають бути не гіршими за показниками, ніж вказані Замовником.
Системні блоки на базі процесора AMD не будуть розглядатись, по тій причині, що немає способу визначити, чи він дійсно є еквівалентом заявленого процесора.
Дата відповіді:
29.10.2019 15:18
Відповідь надана
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Номер:
e974421975464348b7c85878ee2d12a3
Дата опублікування:
26.10.2019 12:13
Опис:
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Відповідь:
Доброго дня! Шановний Учасник на Ваше запитання відповідаємо , що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні є дискримінаційною та неправомірною відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Встановлення вимоги щодо надання офіційного листа виробника обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Для участі в торгах допускаються пропозиції з еквівалентами (аналогами) товару, що за своїми функціональними, технічними та якісними характеристиками товару з не меншими та не гіршими технічними вимогами, ніж ті, що зазначені в технічних вимогах до предмету закупівлі.
Ураховуючи зазначене вище, необхідності вносити зміни до тендерної документації немає потреби, оскільки постачання товару проводиться з дотриманням законодавства про авторські права та ліцензійної політики Microsoft.
Дата відповіді:
29.10.2019 14:26
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
8e00f5fabac34f3abdd3664ca93d3f36
Дата опублікування:
25.10.2019 10:55
Опис:
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь:
1. Відповідь на Ваше перше запитання до процедури міститься в Додатку 5 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме:
Кожним Учасником у складі тендерної пропозиції подається порівняльна таблиця відповідності запропонованих товарів технічним вимогам Замовника. Для перевірки запропонованих товарів технічним вимогам Замовника Учасником обов’язково зазначається в порівняльній таблиці інформація про виробника та модель запропонованих товарів.
Учасники можуть пропонувати еквіваленти наведених товарів, які мають інші найменування (інших виробників тощо). Якщо учасниками пропонуються еквіваленти товарів, Учасники обов’язково наводять опис пропонованого товару із зазначенням всіх параметрів товару, для можливості порівняння Замовником. Еквіваленти мають бути не гіршими за показниками, ніж вказані Замовником.
2. Відповідь на Ваше запитання щодо участі в закупівлі Учасника - фізичної особи-підприємця - неплатника податку на додану вартість міститься у розділі тендерної пропозиції «Оцінка тендерної пропозиції», а саме:
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна (100%) з ПДВ.
У випадку, якщо Учасник не являється платником ПДВ, він визначає ціну на предмет закупівлі без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Дата відповіді:
25.10.2019 13:39
Відповідь надана
Територіальна дискримінація учасників
Номер:
2c143526e4b5451891d515ac1f838a3c
Дата опублікування:
24.10.2019 11:11
Опис:
Шановний Замовнику! Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Вимога замовника, щодо наявності у учасника сервісних центрів гарантійного та післягарантійного обслуговування в м. Кривому Розі (Додаток 2 до тендерної документації Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» п. 1.2 . стосовно інформації про Документ, що посвідчує наявність сервісного центру в місті Кривий Ріг (витяг з реєстру чи свідоцтво про право власності на приміщення зазначені як сервісний центр або гарантійний лист щодо прийняття на обслуговування поставленої учасником техніки, із зазначенням адреси місцезнаходження, графіку роботи та номерів телефонів центру, завірений підписом керівника сервісного центру в м. Кривий Ріг та печаткою сервісного центру), суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», а саме веде до не добросовісної конкуренції та дискримінації учасників. Відповідно до вимог тендерної документації доставка обладнання в сервісний центр для ремонту та Покупцю з ремонту здійснюється силами та за рахунок Постачальника. У разі настання гарантійного випадку відповідне обладнання для відновлення працездатності буде оперативно доставлено до сервісного центру нашої компанії у зазначені Замовником терміни по гарантійним ремонтам - до 10 робочих днів. Таким чином, хочемо зазначити, що Замовником не буде на це витрачено ніяких бюджетних коштів.
Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що вимога Замовника викладена в п. 1.2. додатку 2 стосовно інформації про наявність сервісного центру у м. Кривий Ріг є дискримінаційною та необґрунтованою. Враховуючи викладене вимагаємо внести зміни до документації, а саме видалити дану вимогу або прибрати з тексту конкретизацію міста
Відповідь:
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за увагу до нашої закупівлі. Ваше звернення було розглянуто на засіданні тендерного комітету, та відповідно прийнято рішення, щодо внесення змін до тендерної документації. Внесені зміни будуть опубліковані згідно ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата відповіді:
25.10.2019 13:30