• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Тонер для принтерів Kyocera Ecosys P2235DN/ P3055DN

Завершена

16 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 170.00 UAH
Період уточнення: 23.10.2019 13:05 - 24.10.2019 13:09
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: 2730bf74a34b43d7a02446d6455b3736
Дата опублікування: 24.10.2019 11:22
Опис: - Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: озглянувши Ваше звернення про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП до електронних торгів UA-2019-10-23-001436-b, повідомляємо наступне. Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Вимоги до обладнання, системного програмного забезпечення та послуг, що містяться у Додатку 2 до тендерної документації, передбачають забезпечення технологічної сумісності із наявним у Замовника програмно-апаратним комплексом та забезпечення його розвитку протягом наступних років. Вимоги до обладнання ґрунтуються виключно на існуючих міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах, не є унікальними для якогось окремого виробника і не містять дискримінаційних умов. Тому усі, передбачені Додатком 1 до тендерної документації, вимоги є обов’язковими. Учасник повинен підтвердити свої повноваження із постачання товару, шляхом надання листа від виробника тонера, в якому підтверджується повна відповідальність запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника (включаючи рівень сервісу), а також підтвердження, що виробник бере на себе відповідальність за надання сервісного обслуговування. Пропозиція, що відповідатиме цим вимогам, буде акцептована Замовником на загальних підставах. Стосовно зобов'язання всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях повідомляємо, що форма тендерної пропозиції передбачає обов’язок учасника зазначити повну назву (марка, модель, тощо) телевізора, що пропонується. Фізичні особи-підприємці, які не є платниками ПДВ, учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право приймати участь у даній закупівлі на рівних умовах. Учасник, що є неплатником ПДВ, у складі своєї пропозиції повинен надати документи, що підтверджують його податковий статус. Учасник, не залежно від форми його оподаткування повинен підтвердити свої повноваження щодо постачання товару та джерело походження товару, шляхом надання листа від виробника телевізорів, в якому підтверджується повна відповідальність запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника (включаючи рівень сервісу), а також підтвердження, що виробник бере на себе відповідальність за надання сервісного обслуговування. Відповідно до частини першої статті 28 Закону «Про публічні закупівлі» критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Дата відповіді: 24.10.2019 12:39
Без відповіді

Запитання

Номер: af3ea8cc2efb491a82cefaf38e109c51
Дата опублікування: 24.10.2019 11:19
Опис: Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.