• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт внутрішніх інженерних мереж

Згідно оголошення

Завершена

175 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 757.00 UAH
Період уточнення: 23.10.2019 12:39 - 28.10.2019 14:00
Відповідь надана

Прохання роз’яснити деякі кваліфікаційні вимоги

Номер: bf361bf511514922912a2720d655572c
Дата опублікування: 23.10.2019 15:09
Опис: Шановний Замовнику! Вами було оголошено закупівлю UA-2019-10-23-000804-c на Капітальний ремонт внутрішніх інженерних мереж. Просимо Вас роз’яснити наступні питання: 1. На підставі яких законів України чи нормативних актів Вами вимагається надання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) “Системи управління якістю” стосовно діяльності у сфері інжинірингу. Даний сертифікат не є обов’язковим, а виключно підприємства різних сфер діяльності оформлюють добровільно. 2. Якщо учасником не буде надано вище вказаний сертифікат, а буде написано лист в довільній формі, в якому буде зазначено, що даний сертифікат, це виключно добровільне рішення підприємства, а не обов’язкове, тому він не оформлювався…. Чи буде це підставою для відхилення пропозиції, як такої, яка не відповідає кваліфікаційним критеріям.. 3. Вами вимагається надати план виконання робіт з урахуванням графіку роботи диспансеру, та але Вами в оголошенні про проведення закупівлі не зазначений графік роботи диспансеру. Будь ласка, зазначте в оголошені зручні для Ваших пацієнтів, відвідувачів, персоналу та інших, години виконання ремонтних робіт. На підставі Ваших вимог учасники зможуть скласти графік. 4. Вами вимагається надати кошторис складений за допомогою програмного комплексу АВК 5 (3,4,1,1) в якому складі? В якій формі? Будь ласка, надайте роз’яснення. 5. Якої форми має бути цінова пропозиція. Чи Ви її взагалі не передбачаєте? 6. Що Ви маєте на увазі, в п.11 Оголошення??? «Матеріали , приладдя та техніку погодити на етапі уточнень.» 7. Чому Вами вимагається «Надати Документи які підтверджують виконання аналогічних договорів на протязі останніх трьох місяців!!!!». Якщо виконувались роботи раніше, то це Ви вважаєте вже не є досвід??? Та які мають бути документи (Який склад???) 8. Чи передбачати в Зведеному кошторисі витрати на технічний нагляд, якщо так, то в яких відсотках? 9. Чи передбачається Вами делегування повноважень Підряднику для проведення експертизи кошторисної документації? Дякуємо.
Відповідь: Щодо надання відповіді за анонімним запитом 1. Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro». Щодо Вашого питання повідомляємо: Експертиза кошторисної документації проводиться згідно листа розпорядження 061-4779/06 від 08.05.19 Департаменту Охорони Здоров’я. Досвід бажаний три місяці зважаючи, на постійні зміни у вимогах до проведення ремонтних робіт як приклад лист 061-4779/06 від 08.05.19 Департаменту Охорони Здоров’я про проходження експертизи (Відносно якої ставилось запитання), чи останній 061-10244/08.01 від 23.10.19 Департаменту Охорони Здоров’я що до коригування проектно-кошторисної документації. Витрати на технічний та авторський нагляд покладені на замовника. Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Опираючись на Ст. 3, Ст. 5, Ст. 16, Ст. 18 цього закону, що до решти запитань: Тендерним комітетом прийнято рішення внести зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 28.10.2019 11:21