-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 39140000-5 «Меблі для дому» (Кухонні меблі нержавіючі (столи, стелажі, мийки, ванни) для закладів освіти Дарницького району міста Києва).
ДК 021:2015 код 39140000-5 «Меблі для дому» (Кухонні меблі нержавіючі (столи, стелажі, мийки, ванни) для закладів освіти Дарницького району міста Києва).
Завершена
1 887 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 436.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 436.50 UAH
Період уточнення:
23.10.2019 11:47 - 28.10.2019 18:00
Відповідь надана
термін поставки
Номер:
3cc055dd5c9a40c7aea442a6b6663d64
Дата опублікування:
28.10.2019 15:28
Опис:
Термін поставки нереальний. Тільки якщо прописано під певного виробника, який вже почав виробляти товар до публікації закупівлі. Просимо надати всім рівні умови та збільшити термін поставки до двох місяців. Навіть якщо є негайна потреба, насьогодні нема виробника, який зробить це замовлення після оголошення закупівлі , кваліфікації та підписання договору, на що потрібно також немалий час, за вказаний термін.
Відповідь:
Термін поставки визначено з урахуванням закінчення бюджетного року. Термін поставки товару не може бути змінено тому, що зміна терміну поставки на більш пізні дати призведе до унеможливлення проплати за поставлений товар, у зв'язку з особливостями роботи державного казначейства України
Дата відповіді:
29.10.2019 16:00
Відповідь надана
невірно визначений код закупівлі - ДК 021:2015 код 39140000-5 «Меблі для дому»
Номер:
b587211d919c4f7796369af48a0d8739
Дата опублікування:
28.10.2019 14:43
Опис:
Прошу уточнити чи буде прийнято вами за аналогічний договір, такий договір що відрізняється по коду ДК 021:2015 але предметом закупівлі якого є кухонні меблі із нержавіючої сталі для закладів громадського харчування? Враховуючи те що Замовники інколи класифікують предмет закупівлі по різному, виникають ситуації коли фактично один і той же предмет закупівлі Виконавець змушений поставляти по договору під різними кодами класифікатору (або ж під різними назвами самого предмету закупівлі, тощо…). Якщо постачальник, припустимо, раніше постачав предмет закупівлі як «обладнання для закладів громадського харчування» ( а ваш предмет закупівлі саме таким і є, тому що Кухонні меблі з нержавіючої сталі (столи, стелажі, мийки, марміти) – це є професійне обладнання для професійних закладів громадського харчування»), то вашій закупівлі такий постачальник не може прийняти участь, тому що вами визначено предмет закупівлі як «Меблі для дому». Вказана особливість не врахована вами під час написання тендерної документації, що призводить до суттєвого обмеження кількості потенційних учасників торгів та є дискримінаційною вимогою. Відповідно до вищевказанного вимагаємо визнати аналогічним договором такий договір, предметом закупівлі якого є обладнання для закладів громадського харчування із нержавіючої сталі та внести відповідні зміни до тендерної документації. У разі відхилення нашої вимоги просимо аргументувати свою позицію з посилання на пункт частину та назву нормивно-правового акту, який законодавчо підтвержує позицію Замовника, в тому числі у визначенні коду класифікатора предмету закупівлі. У разі ігнорування нашої вимоги ми вимушені будемо повідомити про це керівництво Замовника відповідний територіальний підрозділ Державної аудиторської служби та органи місцевого самоврядування.
Відповідь:
В тендерній документації прописано:"Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є поставка ТОВАРУ АНАЛОГІЧНОГО ЗАКУПІВЛІ ДК 021:2015 код 39140000-5 «Меблі для дому» (Кухонні меблі нержавіючі (столи, стелажі, мийки, ванни) для закладів освіти Дарницького району міста Києва). Немає конкретної вимоги щодо коду ДК 021:2015. Необхідність внесення змін до тендерної документації відсутня.
Дата відповіді:
28.10.2019 16:14