• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір)

Завершена

521 515.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 607.58 UAH
Період уточнення: 22.10.2019 17:05 - 28.10.2019 10:00
Відповідь надана

офісний папір з вторинної сировини

Номер: 9fcda77eb23a4a9b94ebd03c8e5d7b5e
Дата опублікування: 24.10.2019 13:01
Опис: Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Відповідь: Тендерний комітет філії «Центр охорони здоров’я АТ «Укрзалізниця» здійснює закупівлі за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», кожен з учасників має право запропонувати товар, технічні характеристики якого не гірші за передбачені Замовником у тендерної документації на закупівлю Код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір), оголошення № UA-2019-10-22-000944-c
Дата відповіді: 28.10.2019 13:46
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: f15dd249b95c4609a055a41a0450d996
Дата опублікування: 23.10.2019 10:16
Опис: - Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Умовами тендерної документації передбачено, що учасник торгів має право запропонувати «еквівалент» - товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає технічним вимогам, щодо предмета закупівлі. Будь який учасник має право прийняти участь в процедурі закупівлі на рівних умовах, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника. Учасники у тендерній пропозиції зазначають ціну за одиницю товару з ПДВ (без ПДВ у разі, якщо учасник звільнений від сплати ПДВ або предмет закупівлі не підлягає оподаткуванню ПДВ згідно з чинним законодавством України, ціна тендерної пропозиції вказується, а у подальшому і оцінюється без ПДВ)
Дата відповіді: 24.10.2019 13:28