-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702366 Білопілля-Терни-Липова Долина-Гадяч на ділянці км91+700-км107+600 Гадяцького району Полтавської області (окремими ділянками)
Торги відмінено
26 796 029.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 2 679.60 UAH
мін. крок: 0% або 2 679.60 UAH
Період уточнення:
22.10.2019 13:41 - 28.10.2019 18:00
Відповідь надана
Підсумкова відомість ресурсів
Номер:
cd650e9a79c44e6390331b770f37fcf3
Дата опублікування:
24.10.2019 16:47
Опис:
Шановний Замовник! У підсумковій відомості ресурсів у позиції 62 передбачене використання (цитуємо: ) "Щебінь чорний холодний на дьогтях для улаштування шарів зношення з підвищеною шорсткістю, М1000, фракці 20-40мм."
Нас засмутило навіть не те , що дана технология використовувалася N- кількість років тому, як те, що дьогті на даний час ніде на території Ураїни в виготовляються. Лише на території окупованих територій. І то до моменту окупації. Як можна вимагати застосування такого виду чорного щебеню?
Відповідь:
Доброго дня!
На запитання стосовно матеріалу відображеного в п. 62 відомості ресурсів проекту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702366 Білопілля-Терни-Липова Долина-Гадяч на ділянці км91+700-км107+600 Гадяцького району Полтавської області (окремими ділянками)» повідомляємо наступне, що матеріал «Щебінь чорний холодний на дьогтях для улаштування шарів зношення з підвищеною шорсткістю , М1000 фракція 20-40мм» можливо замінити та погодити безпосередньо під час виконання робіт в рамках роботи авторського нагляду на основі листа-пропозиції, згідно якого буде розглянуто та затверджено зміну.
Дата відповіді:
29.10.2019 16:54
Відповідь надана
Календарний графік
Номер:
8595dec31555448c8b83b991ec072be0
Дата опублікування:
24.10.2019 16:08
Опис:
Надайте, будь ласка, роз'яснення щодо форми календарного крафіка, який Ви, як Замовник, бажаєте бачити у тендерних пропозицях. Відповідно до якої саме норми Мінрегіонбуду України він має бути складений?
Аукціон очікується 08.11.2019 року. Мараторій на підписання договору + 10 днів. Тобто, роботи раніше 20 листопада не розпочнуться. Фрезирувати старе покриття по відомості ресурсів близько тижня. Тобто, тільки з 27 дистопада в кращому випадку можливо розпочати улаштування дорожнього покриття. Якщо порівнювати з 2017 роком, коли середня добова температура коливалася близько +7 градусів за Цельсієм, то припустити можливе виконання рробіт можна. Проте за останні 136 років лище у 2017 році спостерігалася така висока плюсова температура. І до того ж, згідно діючих ДБН навіть +7 восени не достатньо для робіт з улаштування дорожнього покриття. Нам цікаве бачення Замовника щодо виконання цих робіт. До того ж у проекті договору чітко прописано, що договір діє до 31.12.2019 року. А це значить, що і Календарний графік має бути складений з виконанням до 31.12.2019 року.
Надайте, будь ласка, Ваше бачення виконання даних робіт в цьому році.
Відповідь:
Розглянувши Ваше запитання повідомляємо Вам, що відповідно до вимог тендерної документації календарний графік виконання робіт повинен бути складений відповідно до норм Мінрегіонбуду України.
Так, Наказом Мінрегіонбуду України 13.01.2009 N 2 були опубліковані Рекомендації зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві, відповідно до яких має бути складений календарний графік.
Крім того, повідомляємо Вам, що відповідно до розпорядження Т.в.о. голови Полтавської ОДА «Про внесення змін до розпорядження голови облдержадміністрації від 27.02.2019 № 131» від 26.07.2019 № 544, передбачено фінансування об’єкту в сумі 3 000000,0 грн.
Обсяги та протяжність ділянки робіт будуть залежати від цін на дорожньо-будівельні матеріали, вартості машин та механізмів, а також від вартості всіх інших показників наданої переможцем пропозиції в цілому.
Також повідомляємо Вам, що на даний час Замовник не володіє інформацією щодо додаткових коштів в рамках співфінансування з сільського чи обласного бюджету тощо по даному об’єкту. Разом з тим повідомляємо Вам, що у випадку виділення додаткових бюджетних асигнувань на даний об’єкт, дія договору про закупівлю робіт з капітального ремонту буде продовжена на наступний рік.
Дата відповіді:
29.10.2019 16:48
Відповідь надана
Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції
Номер:
7e40e9f96b54451db725603bac4fd140
Дата опублікування:
24.10.2019 14:53
Опис:
На сторінці 7 Тендерної документації Замовник вимагає/рекомендує Підряднику надати лист-гарантію. Текст звучить так:" Документи учасника, що перебуває в статусі "На розгляді" подаються в одному запечатаному конверті, який у місцях склеювання повинен містити підписи уповноваженої посадової особи учасника процедери закупівлі та відбитки печатки учасника процедури закупівлі (за наявності)". В підтвердження можливості виконання вищезазначеного учасник має надати гарантійний лист в складі тендерної пропозиції".
Нам не зрозуміло, що саме має гарантувати Підрядник. Чи що саме Іванов І.І. є уповноваженим розписатися на конверті в місціях склєювання? чи що взагалі Підрядник не проти надати конверт? Надайте, будь ласка, чітке пояснення фразі: "В ПІДТВЕРДЖЕННЯ МОЖЛИВОСТІ ВИКОНАННЯ ВИЩЕЗАЗНАЧЕНОГО УЧАСНИК МАЄ НАДАТИ ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ РОПОЗИЦІЇ."
Який зміст повинна містити ця довідка, яка її функція і чому вона не вимагалася минулого разу?
Дякуємо за співпрацю.
Відповідь:
Розглянувши Ваше запитання повідомляємо Вам, що відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен гарантувати відповідним листом надання Замовнику, протягом двох робочих днів з дня набуття статусу «На розгляді», в паперовому вигляді договірної ціни, яка повинна містити всі обсяги відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 4) і роздрукованої електронної банківської гарантії із супровідним листом. До договірної ціни додаються Учасником наступні документи (пронумеровані): локальний кошторис; підсумкова відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат.
Крім того, повідомляємо, що виходячи зі змісту п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Водночас тендерна пропозиція подається замовнику учасником відповідно до вимог тендерної документації згідно з п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону. Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Враховуючи вищевикладене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Замовник на власний розсуд вирішує, яка інформація повинна входити до складу тендерної документації (така ж позиція викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06).
Дата відповіді:
29.10.2019 16:47