-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Легковий автомобіль PEUGEOT 301 (або еквівалент)
Джерело фінансування: обласний бюджет
Завершена
365 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 182.50 UAH
мін. крок: 0.1% або 182.50 UAH
Період уточнення:
18.10.2019 15:47 - 23.10.2019 16:52
Відповідь надана
дискримінація участників
Номер:
f2ce3fce9f40483e9a9846291a4ff994
Дата опублікування:
23.10.2019 16:43
Опис:
Також ваш досвід проведення торгів, а саме попередній тендер не відбувся в зв'язку з нестачею учасників наочно показує, що даний пункт обмежує можливі пропозиції. Розширивши пропозиції по тендерній документації ви будете мати більше учасників і мати найбільш вигідну цінову пропозиціюБ а це дуже важливо при використанні державних коштів.
Відповідь:
Тендерний комітет розглянув Ваше запитання, прийняте рішення буде оприлюднено.
Дата відповіді:
25.10.2019 08:01
Відповідь надана
дискримінація участників
Номер:
d300e87f6ea34abdae6ad0becafa0e5e
Дата опублікування:
23.10.2019 16:31
Опис:
Ми не згодні з вашою позицією і вимагаємо внести зміни, тому що ви пишите : "якщо взяти регіон Донецької області , то в даному випадку вже є наявність мінімум трьох автосалонів від різних торгових марок, які мають власні сертифіковані станції та можуть запропонувати нам автомобіль, що планується до закупівлі Бахмутським психоневрологічним інтернатом. " , але ж ви бажаєте купити автомобіль марки Peugeot або еквівалент. Так ось маючи такой пункт в тендерній документації про власне СТо на відстані не більше 100 км ви не даєте можливості конкурувати учасникам з однаковими пропозиціями по марке Peugeot, таким чином є дискримінація інших учасників з маркою Peugeot. Також ви пишите: "учасник буде мати змогу невідкладно приймати автомобіль для проведення його технічного обслуговування і гарантійного ремонту, що є дуже важливим для нас".В арантійній політиці імпортера автомобілів Peugeot прописано, що власник автомобіля Peugeot може звернутися на любу сертифіковану станцію обслуговування і отримати послугу з гарантійног обслуговування.
Відповідь:
Тендерний комітет розглянув Ваше запитання, прийняте рішення буде оприлюднено.
Дата відповіді:
25.10.2019 08:01
Відповідь надана
дискримінація участників
Номер:
56d2011fbed84dd58f39aa1a593ecb1b
Дата опублікування:
22.10.2019 12:44
Опис:
Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію, та призводять до дискримінації учасників. Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для потреб з максимальною економією та ефективністю повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників. В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі. Вважаємо, що встановлення Замовником вимоги, щодо наявності у участника-преможця власної сертифікованої станції сервісного обслуговування на відстані не більше 100 км від місцезнаходження Замовника (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі , що визначені в Додатку 1 до тендерної документації), є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо наявності у участника-преможця власної сертифікованої станції сервісного обслуговування на відстані не більше 100 км від місцезнаходження Замовника. Наявністі будь-якої сертифікованої станції сервісного обслуговування відповідної торгової марки/бренду на відстані не більше 100 км від місцезнаходження Замовника цілком достатньо для обслуговування, ремонту автомобіля та підтримування його у відповідному технічному стані.
Якщо дані зауваження не будуть враховані, потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і, в разі задоволення скарги, буде вимушений звернутися суду з метою компенсації плати за подання скарги та судового збору з відповідальних осіб тендерного комітету.
Відповідь:
Доброго дня! На подуну Вами вимогу, надаємо наступну відповідь.
Тендерна документація розроблена з врахуванням всіх принципів статті 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон), а тому не містить будь-яких порушень Закону та порядку проведення тендерної процедури в цілому.
Встановлена вимога щодо наявності в учасника власної сертифікованої станції сервісного обслуговування на відстані не більше 100 км від місцезнаходження Замовника, не є дискримінаційною вимогою. Наша позиція обґрунтовується наступним аргументами. Для прикладу: якщо взяти регіон Донецької області , то в даному випадку вже є наявність мінімум трьох автосалонів від різних торгових марок, які мають власні сертифіковані станції та можуть запропонувати нам автомобіль, що планується до закупівлі Бахмутським психоневрологічним інтернатом. В даному випадку конкуренція на торгах вже забезпечена, а стаття 3 та 5 Закону не порушена. Приклад Вам наведено з мінімальної кількістю потенційних учасників.
Наявність власних сертифікованих станцій сервісного обслуговування в учасника обов’язкова. Оскільки в такому випадку учасник буде мати змогу невідкладно приймати автомобіль для проведення його технічного обслуговування і гарантійного ремонту, що є дуже важливим для нас. Автомобіль купляється для можливості виконання різного роду службових поїздок. Всі питання, що безпосередньо будуть стосуватися технічного обслуговування і гарантійного ремонту, повинні вирішуватися невідкладно, що в даному випадку нам не має змоги забезпечити будь-яка сертифікована станції сервісного обслуговування, яка не буде перебувати у власності потенційного учасника торгів.
Додатково звертаємо Вашу увагу на те, що в контексті Закону означає достатня кількістю учасників для конкурентної процедури (відкриті торги). Відповідно до Коментаря до законодавства України про публічні закупівлі (ГАРМОНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ В УКРАЇНІ ЗІ СТАНДАРТАМИ ЄС) сторінка 108 містить наступну інформацію: «Достатньою кількістю учасників для конкурентної процедури є 2 учасника».
Дата відповіді:
23.10.2019 15:51
Відповідь надана
Просимо внести зміни до тендерної документації
Номер:
9ce7b460b4604707853d1b162dca7da9
Дата опублікування:
21.10.2019 15:05
Опис:
Доброго дня! Маємо можливість запропонувати автомобіль, який відповідає вимогам та рекомендаціям, зазначеним в тендерній пропозиціі. Але в технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі пункт 10 містить наступні вимоги: "10. Учасник-переможець повинен мати власну сертифіковану станцію сервісного обслуговування на відстані не більше 100 км від місцезнаходження Замовника (на підтвердження учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з адресами сервісних центрів". На наш погляд це дескримінація інших учасників. Тому прпонуємо змінити цей пункт на наступний: "10. Учасник-переможець повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з адресами сертифікованих сервісних центрів, із яких хоча б одна повинна бути розташована на відстані не більше 100 км від місцезнаходження Замовника."
Відповідь:
Доброго дня! На подуну Вами вимогу, надаємо наступну відповідь.
Тендерна документація розроблена з врахуванням всіх принципів статті 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон), а тому не містить будь-яких порушень Закону та порядку проведення тендерної процедури в цілому.
Встановлена вимога щодо наявності в учасника власної сертифікованої станції сервісного обслуговування на відстані не більше 100 км від місцезнаходження Замовника, не є дискримінаційною вимогою. Наша позиція обґрунтовується наступним аргументами. Для прикладу: якщо взяти регіон Донецької області , то в даному випадку вже є наявність мінімум трьох автосалонів від різних торгових марок, які мають власні сертифіковані станції та можуть запропонувати нам автомобіль, що планується до закупівлі Бахмутським психоневрологічним інтернатом. В даному випадку конкуренція на торгах вже забезпечена, а стаття 3 та 5 Закону не порушена. Приклад Вам наведено з мінімальної кількістю потенційних учасників.
Наявність власних сертифікованих станцій сервісного обслуговування в учасника обов’язкова. Оскільки в такому випадку учасник буде мати змогу невідкладно приймати автомобіль для проведення його технічного обслуговування і гарантійного ремонту, що є дуже важливим для нас. Автомобіль купляється для можливості виконання різного роду службових поїздок. Всі питання, що безпосередньо будуть стосуватися технічного обслуговування і гарантійного ремонту, повинні вирішуватися невідкладно, що в даному випадку нам не має змоги забезпечити будь-яка сертифікована станції сервісного обслуговування, яка не буде перебувати у власності потенційного учасника торгів.
Додатково звертаємо Вашу увагу на те, що в контексті Закону означає достатня кількістю учасників для конкурентної процедури (відкриті торги). Відповідно до Коментаря до законодавства України про публічні закупівлі (ГАРМОНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ В УКРАЇНІ ЗІ СТАНДАРТАМИ ЄС) сторінка 108 містить наступну інформацію: «Достатньою кількістю учасників для конкурентної процедури є 2 учасника».
Дата відповіді:
23.10.2019 15:51