• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

(Меропенем) (Meropenem), (Іміпенем та інгібітор ферменту) (Imipenem and enzyme inhibitor), (Фосфоміцин) (Fosfomycin)

3 найменування, 960 флаконів

Торги відмінено

317 495.35 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 588.00 UAH
Період уточнення: 18.10.2019 15:30 - 26.10.2019 14:00
Відповідь надана

Формування предмета закупівлі

Номер: 31ce07e35afc424198d77dcaaee58f87
Дата опублікування: 25.10.2019 14:04
Опис: Шановна Валентино Олександрівно! Дякуємо за оперативну відповідь на запитання і хочемо звернути увагу на наступне. Внесення до загального предмету закупівлі ексклюзивного лікарського засобу «ФОСМІЦИН», який виробляється лише одним виробником, є безумовним порушенням як принципів публічних закупівель і законодавства про захист економічної конкуренції, так і Рекомендацій Антимонопольного комітету Україну від 30.03.2018 №4-рк «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції», у яких не йдеться про обмеження вартості частини предмету закупівлі (лота). У даному випадку очікувана вартість предмету закупівлі становить 317495,35 грн., отже в будь-якому разі перевищує межі, встановлені Законом України «Про публічні закупівлі». Як випливає з відповіді на запитання, замовник усвідомлює, що включаючи до загального переліку лікарських засобів ексклюзивний препарат вартістю близько 21 тисячі гривень, він створює умови для спотворення або усунення конкуренції на суму, яка перевищує вартість цього препарату майже у 15 разів. Також звертаємо увагу, що вартість лікарського засобу (навіть 1 гривня) не унеможливлює виокремлення його в окремий лот, оскільки електронна система закупівель не встановлює у цій частині жодних обмежень. Стосовно листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 хочемо зауважити, що посилання на нього є некоректним, оскільки у разі виокремлення лікарського засобу «ФОСМІЦИН» в окремий лот вартість іншого лоту в будь-якому разі перевищить як 50 тисяч гривень, так і 200 тисяч гривень. З урахуванням зазначеного просимо розділити предмет закупівлі та визначити лікарський засіб з МНН «фосфоміцин» окремим лотом. У разі не усунення замовником дискримінаційних вимог до Антимонопольного комітету України буде подано скаргу у встановленому законодавством порядку.
Відповідь: Ще раз наголошуємо! У серпні 2019 року лікарнею вже було проведено відкриті торги на закупівлю антибактеріальних засобів для системного застосування широкого спектру дії у кількості 5 найменувань (препарати було закуплено як еквіваленти вітчизняних виробників) для забезпечення нагальної потреби згідно Національного переліку основних лікарських засобів. На залишки від проведення відкритих торгів та додаткові кошти було вирішено закупити додатково ще антибактеріальні засоби для системного застосування відповідно до Національного переліку основних лікарських засобів (для лікування пацієнтів з важкою хірургічною та гнійною патологією). Лікарський засіб з МНН Фосфоміцин, 2 г є необхідним для лікування пацієнтів з важкою хірургічною та гнійною інфекційною патологією сечовивідних шляхів. Дозволяється закуповувати відповідно до Національного переліку основних лікарських засобів лікарський засіб з МНН Фосфоміцин (Fosfomycin) у таких формах випуску, дозах лікарського засобу, як порошок для розчину для ін'єкцій: 1 г; 2 г ; гранули/порошок для перорального розчину: 3 г. Згідно листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 «Щодо закупівлі лікарських засобів» рекомендовано визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) щодо кожного окремого МНН за умови, що вартість кожної окремої частини предмета закупівлі (лота) дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень. Вартість закупівлі лікарського засобу з МНН Фосфоміцин (Fosfomycin) у цій закупівлі близько 21 тисячі гривень, що унеможливлює виокремлення його в лот. Поділ предмета закупівлі на лоти є правом замовника, а не обов’язком. Примус замовника до поділу предмета закупівлі на лоти залишає право за замовником подати позов у встановленому законодавством порядку.
Дата відповіді: 25.10.2019 15:30
Відповідь надана

Формування предмета закупівлі

Номер: 4448e26b66a04ad4bd0d6ea8b5420654
Дата опублікування: 23.10.2019 11:46
Опис: Шановна Валентино Олександрівно! Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до пункту 4.2. розділу «Загальні положення» тендерної документації подання тендерних пропозицій за частинами предмета закупівлі (лотами) цими торгами замовником не передбачається. Тендерна пропозиція подається стосовно предмета закупівлі в цілому. Таким чином, предмет закупівлі складає єдиний перелік із 3-х найменувань лікарських засобів. В сукупності з тим, що в цей перелік входить ексклюзивний товар, тобто товар, що має лише одного виробника, умова тендерної документації щодо подання тендерних пропозицій стосовно всього предмета закупівлі в цілому є дискримінаційною. Лікарський засіб «ФОСМІЦИН» є єдиним зареєстрованим в Україні товаром у дозуванні 2г (мнн: фосфоміцин - Fosfomycin, Реєстраційне посвідчення: UA/5664/01/02) та виробляється лише Мейджі Сейка Фарма Ко., Лтд., Одавара Плант, Японія. Формування предмета закупівлі з включенням у єдиний перелік ексклюзивного лікарського засобу є порушенням принципів здійснення закупівель. Підтвердженням такої позиції є неодноразові рішення колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України, що виступає арбітром у спорах, що виникають у сфері публічних закупівель та гарантом законності їх здійснення. Так, у Рекомендаціях Антимонопольного комітету Україну від 30.03.2018 №4-рк «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» зазначено, що до порушень конкуренції на відповідних ринках лікарських засобів призводить ситуація коли в один лот включають як замінні, так і незамінні «ексклюзивні» лікарські засоби (у тому числі ті, які знаходяться під патентним захистом, ті, що мають лише одного виробника). Виходячи із вищевикладеного, просимо розглянути можливість внесення змін до тендерної документації шляхом розділення предмета закупівлі та відокремлення ексклюзивного лікарського засобу «ФОСМІЦИН» в окремий лот.
Відповідь: У серпні 2019 року лікарнею вже було проведено відкриті торги на закупівлю антибактеріальних засобів для системного застосування широкого спектру дії у кількості 5 найменувань для забезпечення нагальної потреби згідно Національного переліку основних лікарських засобів. На залишки від проведення відкритих торгів та додаткові кошти було вирішено закупити додатково ще антибактеріальні засоби для системного застосування відповідно до Національного переліку основних лікарських засобів (для лікування пацієнтів з важкою хірургічною та гнійною патологією). Лікарський засіб з МНН Фосфоміцин, 2 г є необхідним для лікування пацієнтів з важкою хірургічною та гнійною інфекційною патологією сечовивідних шляхів. Дозволяється закуповувати відповідно до Національного переліку основних лікарських засобів лікарський засіб з МНН Фосфоміцин (Fosfomycin) у таких формах випуску, дозах лікарського засобу, як порошок для розчину для ін'єкцій: 1 г; 2 г ; гранули/порошок для перорального розчину: 3 г. Згідно листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 «Щодо закупівлі лікарських засобів» рекомендовано визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) щодо кожного окремого МНН за умови, що вартість кожної окремої частини предмета закупівлі (лота) дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень. Вартість закупівлі лікарського засобу з МНН Фосфоміцин (Fosfomycin) у цій закупівлі близько 21 тисячі гривень, що унеможливлює виокремлення його в лот.
Дата відповіді: 23.10.2019 13:54
Відповідь надана

Термін придатності

Номер: f0fa61f40864414095f47c2a643c8c5c
Дата опублікування: 22.10.2019 17:42
Опис: Доброго дня. У пункті 3 Додатку 3 до тендерної документації вказано, що термін придатності товару на момент постачання повинен бути не менше 80% від строку придатності, що визначений виробником. Для розширення конкуренції в процесі аукціону просимо Вас розглянути можливість внесення змін щодо терміну придатності лікарських засобів, з огляду на специфічні характеристики предмета закупівлі, нагальність потреби та прогнозований строк використання лікарських засобів. Враховуючи загальну практику здійснення закупівель лікарських засобів за напрямами використання бюджетних коштів, просимо викласти пункт 3 Додатку 3 до тендерної документації в наступній редакції: «3. Термін придатності Товару на момент постачання повинен бути не менше 80% або не менше 12 місяців від строку придатності, що визначений виробником. Учасники повинні надати в складі пропозиції гарантійний лист про термін придатності». Внесення запропонованих змін дозволить розширити конкуренцію забезпечивши значну економію коштів Державного Бюджету України. Дякуємо!
Відповідь: У серпні 2019 року лікарнею вже було проведено відкриті торги на закупівлю антибактеріальних засобів для системного застосування широкого спектру дії у кількості 5 найменувань для забезпечення нагальної потреби. На залишки від проведення відкритих торгів та додаткові кошти було вирішено закупити додатково антибактеріальні засоби для системного застосування. Лікарнею закуповуються антибактеріальні засоби як антибактеріальні засоби «вибору» (для лікування пограничних станів пацієнтів з важкою хірургічною та гнійною патологією) з огляду на специфіку підприємства (наявність ендокринологічного, гнійного, анестезіологічного відділень). Враховуючі те, що кількість пацієнтів з такою важкою хірургічною та гнійною патологією щороку змінюється, спрогнозувати точно її неможливо, що тягне за собою неможливість застосування всієї кількості закуплених антибактеріальних засобів для системного застосування на протязі року (12 місяців), тому й потрібен такий термін придатності не менше 80% від строку придатності, що визначений виробником.
Дата відповіді: 23.10.2019 12:25