• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне Папір формату А4 та конверти

Джерело фінансування: державний бюджет

Завершена

546 658.33 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 5 466.58 UAH
Період уточнення: 17.10.2019 19:34 - 25.10.2019 17:00
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: fbb4dfe40f104dedb2416857840ba183
Дата опублікування: 18.10.2019 11:35
Опис: - Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: - Тендерна документація не містить посилань на конкретні торгівельні марки або моделі, а відповідно до п.1 Розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації, учасник має надати у складі пропозиції довідку у довільній формі про технічні характеристики запропонованого товару, із зазначенням виробника, торгової марки та країни походження товару і сировини. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Аукціон здійснюватиметься за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ. Відповідно до ч. 1 ст.28 Закону оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію «ціна тендерної пропозиції». У якості ціни тендерної пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ). При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.
Дата відповіді: 22.10.2019 11:57
Відповідь надана

офісний папір з вторинної сировини

Номер: 12c9c6b8d31647dd8a0e23d5c7fc50e2
Дата опублікування: 18.10.2019 09:59
Опис: Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Відповідь: - Відповідно до п.3. ч.2. ст..22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Замовником визначено технічні характеристики враховуючи власну потребу, при цьому тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищевикладене, замовник не вважає доцільним вносити відповідні зміни.
Дата відповіді: 22.10.2019 11:55
Відповідь надана

Без ПДВ

Номер: e8674420bbbc4f09a2fa19012fdae082
Дата опублікування: 18.10.2019 09:46
Опис: Доброго дня! У вас бюджет закупівлі вказаний "без ПВД" Прохання уточнити, пропозиції приймаються та аукціон буде проходити без ПДВ, а для платників ПДВ потім буде додаватись 20 до вартості?
Відповідь: - Відповідно до п.1 Розділу V тендерної документації, у якості ціни тендерної пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ). При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України
Дата відповіді: 22.10.2019 11:55