• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 33690000-3 – Лікарські засоби різні (33696000-5 Реактиви та контрастні речовини)

Завершена

43 394.35 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 99.14 UAH
Період уточнення: 17.10.2019 11:36 - 21.10.2019 10:00
Відповідь надана

Предмет закупівлі

Номер: ea5c8bc7242649a680494ef8ccd0c305
Дата опублікування: 18.10.2019 16:56
Опис: Лот №1 ДК 021:2015:33690000-3 – Лікарські засоби різні (33696000-5 Реактиви та контрастні речовини) Позиція № 24 – Диски з антибіотіками для визначення чутливості мікроорганизмів до лікарських засобів, 100 шт/фл.: левоміколем. – не має Української реєстрації, сертифікату або декларації; Позиція №26 – Глюкоза – не є виробом медичного призначення, а тому не має реєстрації, сертифікату або декларації. В зв’язку з неможливістю виконання медико-технічних вимог по цим позиціям, просимо внести зміни до Тендерної документації.
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання на засіданні тендерного комітету, було прийнято рішенння внести зміни до Додатку №1 Лот №1 ДК 021:2015:33690000-3 – Лікарські засоби різні (33696000-5 Реактиви та контрастні речовини) . Так, було вилучено п.24 Диски з антибіотіками для визначення чутливості мікроорганизмів до лікарських засобів, 100шт/фл.: левоміколем. в кількості 7 шт. та п.26 Глюкоза в кількості 0,1кг. Додаток №1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ викладено в новій редакції.
Дата відповіді: 21.10.2019 09:31
Відповідь надана

Стосовно технічних вимог

Номер: a8fb6eb111cd443ab0a66db00943900a
Дата опублікування: 18.10.2019 11:27
Опис: В Додатку 1 "Технічні вимоги", п 24 "Диски з антибіотіками для визначення чутливості мікроорганизмів до лікарських засобів, 100шт/фл.: левоміколем." Диски з таким препаратом не виготовляють. Просимо внести зміни до Тендерної документації.
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання на засіданні тендерного комітету, було прийнято рішенння внести зміни до Додатку №1 Лот №1 ДК 021:2015:33690000-3 – Лікарські засоби різні (33696000-5 Реактиви та контрастні речовини) . Так, було вилучено п.24 Диски з антибіотіками для визначення чутливості мікроорганизмів до лікарських засобів, 100шт/фл.: левоміколем. в кількості 7 шт. та п.26 Глюкоза в кількості 0,1кг. Додаток №1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ викладено в новій редакції.
Дата відповіді: 21.10.2019 09:33
Відповідь надана

ВИМОГА ( по припиненню протизаконних дій тендерного комітету Комунального підприємства "Голопристанська центральна районна лікарня" щодо дискримінаційних вимог тендерної документації , до учасників торгів , що призведе до порушення базових принципів ЗУ «Про публічні закупівлі» , ЗУ «Про захист економічної конкуренції» та спотворенню результату торгів)

Номер: 8ae165d6abe047b580561dcc0ff463c0
Дата опублікування: 17.10.2019 16:48
Опис: Вих.№ 99 від 17.10.2019 року. Голові тендерного комітету Комунального підприємства "Голопристанська центральна районна лікарня" Вул.Санаторна ,7 , м.Гола Пристань , Херсонська область , Україна , 75600 телефон : (05539) 26151; Email: goprycrb@ukr.net Заявник: Приватне підприємство «Виробничо-комерційна фірма «Квант-Юг» Код в ЄДРПОУ 41188235 Вул. 49-ї Гвардійської Херсонської дивізії буд.№ 53, кв.№ 25.;м.Херсон, Херсонська область , Україна , 73042 телефон : + 38 050 684 42 54 ; Email: kvantug@i.ua ВИМОГА ( по припиненню протизаконних дій тендерного комітету Комунального підприємства "Голопристанська центральна районна лікарня" щодо дискримінаційних вимог тендерної документації , до учасників торгів , що призведе до порушення базових принципів ЗУ «Про публічні закупівлі» , ЗУ «Про захист економічної конкуренції» та спотворенню результату торгів) Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, оприлюдненої через систему електронних закупівель «ProZorro» на веб-порталі Уповноваженого органу ( https://prozorro.gov.ua) Комунальним підприємством "Голопристанська центральна районна лікарня" ( далі – Замовник торгів) було оголошено закупівлю за процедурою «Допорогові закупівлі» Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-17-001315-b від 17.10.2019 року ID 702de2002e65481eb6153a5e5445de48 , Ідентифікатор плану UA-P-2019-01-18-001198-c на ДК 021:2015: 33690000-3 – Лікарські засоби різні (33696000-5 Реактиви та контрастні речовини). Згідно до п. 2 наказу від від 19.03.2019 року № 10 Державного підприємства «Прозорро» (далі – ДП «Прозорро») «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»» - зазначено : 2. Визнати таким, що втратили чинність: - наказ державного підприємства «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» від 13.04.2016 р. № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель»; - наказ державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 20.06.2017 р. № 49 «Про внесення змін до Порядку здійснення допорогових закупівель». Відповідно до п.1 Розділу І Загальних положень «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»» ( далі-Інструкція) затвердженої Наказом від від 19.03.2019 року № 10 ДП «Прозорро» ,- зазначено , що : 1. Ця Інструкція визначає порядок використання електронної системи закупівель (далі — ЕСЗ) під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору, або оприлюднення звіту про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до Закону у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без її використання. Відповідно до п.3 Розділу І Загальних положень Інструкції ,- зазначено , що : 3. У цій Інструкції терміни вживаються в таких значеннях: закупівля — придбання товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, шляхом здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг), виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель для укладення договору про закупівлю; замовник закупівлі — це замовники, визначені в пункті 9 частини першої статті 1 Закону, а також державні, комунальні, казенні підприємства, їхні дочірні підприємства, господарські товариства чи об’єднання, в яких державна чи комунальна частка у статутному капіталі складає 50 і більше відсотків; переможець — учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам та вимогам до предмета закупівлі, визначених замовником, визнана найбільш економічно вигідною і якого замовник визначив переможцем; пропозиція учасника — пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає для участі у закупівлі відповідно до вимог, визначених замовником; учасник — фізична особа, у тому числі фізична особа — підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією. Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі та Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 (далі — Порядок функціонування системи). Згідно до вимог наказу від 19.03.2019 року № 10 ДП «Прозорро» Замовник торгів повинен діяти в правовому полі наведеному в Законі та Порядку функціонування системи. 1. Детально проаналізувавши документацію,зазначену в оголошенні Замовника торгів , нами було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, конкуренційному законодавству України та порушують наше право брати участь у даних торгах . Пунктом 2 технічних вимог додатку №1 (Додаток № 1 - ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ - 33690000-3 – Лікарські засоби різні (33696000-5 Реактиви та контрастні речовини) ) оголошення Замовника торгів щодо предмета закупівлі зазначено , що Учасник надає копії Сертифікатів якості або декларації про відповідності, завірені мокрою печаткою виробника або представника виробника з датою не більше 10 днів. Єдиними виробниками предмету закупівлі в Україні є: - ПрАТ "Реагент", Україна ; ТОВ НВП "Філісіт-Діагностика", Україна; "DAC-SpektroMed", Молдова; Erba Lachema", Чехія; ТОВ "Фармаско", Україна; ТОВ "Генезіс", Україна; ), ПП "Групотест", Україна; ПрАТ "НВК "ДІАПРОФ-МЕД", Україна; ТОВ "Діагностичні системи Україна", Україна. Замовником торгів не зазначено , що Еквіваленти та аналоги товару будуть розглядатися . Згідно до вимог п.3 статті 22 Закону у разі , якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; В складі вимог тендерної документації Замовника торгів відсутнє обґрунтування конструкційних особливостей типу предмета закупівлі , а специфікація до предмету закупівлі не містить вираз "або еквівалент". 1. Зазначена вимога Замовника торгів , щодо надання Учасником копій сертифікату відповідності або декларації про відповідність з додатками на предмет закупівлі, завірені мокрою печаткою виробника, підписом уповноваженої особи виробника та датою ( дата повинна бути не раніше 10 –ти календарних дня до подання пропозиції) ,- є дискримінаційними по відношенню до інших потенційних учасників закупівлі , які можуть прийняти участь в цій процедурі закупівлі. Згідно до вимог наказу від 19.03.2019 року № 10 ДП «Прозорро» Замовник торгів повинен діяти в правовому полі наведеному в Законі та Порядку функціонування системи та його позбавлено дискримінаційного права ( яке використовувалось ними в повному обсязі відповідно до наказу ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» від 13.04.2016 р. № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» та наказу ДП «ПРОЗОРРО» від 20.06.2017 р. № 49 «Про внесення змін до Порядку здійснення допорогових закупівель») щодо можливості вимагати або не вимагати від учасників торгів можливості пропонувати аналоги або еквіваленти , які можуть бути розглянути Замовником торгів. Оскільки вимоги додатку 1 до тендерної документації, а саме медико-технічні вимоги до ДК 021:2015: 33690000-3 – Лікарські засоби різні (33696000-5 Реактиви та контрастні речовини) виписані під конкретних товарних виробників ,- ми наголошує на порушенні базових принципів п.1 статті 3 ( Принципи здійснення закупівель ) Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 року ( далі-Закон), а саме : - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням; Згідно до вимог п.3 статті 22 Закону ,- тендерна документація повинна містити: - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; В складі вимог тендерної документації Замовника торгів відсутнє обґрунтування конструкційних особливостей типу предмета закупівлі , а специфікація до предмету закупівлі не містить вираз "або еквівалент". Оскільки конструкційні особливості відповідно до класифікатора: до ДК 021:2015: 33690000-3 – Лікарські засоби різні (33696000-5 Реактиви та контрастні речовини) виписані Замовником торгів , задовольняють лише Замовника торгів , вони мають бути обґрунтовані ( Чому таке , а не інше ? ). Чим Замовник торгів обґрунтує зазначені медико-технічні характеристики та вимоги до предмету закупівлі ? 2.На ринку України існують та успішно конкурують інші вітчизняні та іноземні виробники відповідно до ДК 021:2015: 33690000-3 – Лікарські засоби різні (33696000-5 Реактиви та контрастні речовини) , що дозволені для застосування в медичній практиці на території України , та мають документи про державну реєстрацію товару та декларації про відповідність за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту (з урахуванням вимог постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013р. № 753 (Постанова КМУ від 02.10.2013. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів»); Таким чином, сформувавши предмет закупівлі під конкретних товарних виробників , Замовник торгів свідомо обмежив коло учасників процедури закупівлі тільки тими медико-технічними вимогами , які зможуть запропонувати предмет закупівлі одразу по всім позиціям медико-технічних вимог ТД. З огляду на дії тендерного комітету в останні роки , інформація про які знаходиться у відкритому доступі в системі електронних закупівель «ProZorro» на веб-порталі Уповноваженого органу , бажаючих , потенційних учасників цих торгів взяти в ним участь , буде не більше двох ( один «домовлений переможець» та другий «прикриваючий» ( навіщо витрачати час і гроші , якщо все заздалегідь «домовлено» та «переможець» визначений , ще до оголошення процедури публічних закупівель) . Протизаконні та злочинні на наш погляд наміри тендерного комітету Замовника торгів, які полягають діях Замовника торгів всупереч вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII( далі-Закон ) , що підпадають під ознаки дискримінаційних дій, зловживання у використанні бюджетних коштів , наявності корупційної складової та порушує вимоги ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III , що призведе до спотворення результатів цих торгів. 3. Замовник торгів з початку планування публічної закупівлі відповідно до ДК 021:2015: 33690000-3 – Лікарські засоби різні (33696000-5 Реактиви та контрастні речовини) свідомо порушив вимоги Закону , розумів , що виставляючи саме такі медико-технічні вимоги до предмету закупівлі він унеможливить дотримання всіх можливих принципів здійснення публічних закупівель, закріплених у статті 3 Закону , а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням; Дії Замовника торгів по не забезпеченню рівних умов для всіх учасників процедури закупівлі , не об’єктивному та не чесному вибору переможця торгів , характеризується виною у формі прямого умислу. Члени тендерного комітету , як посадові особи Замовника торгів обізнані з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII , вимогами ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III , текстом прийнятого та оприлюдненого оголошення про проведення закупівлі , вимогами до медико-технічних зарактеристик предмету закупівлі , тобто вони усвідомлювали характер свого діяння, передбачають його наслідки і бажають їх настання. Власне, сам текст прийнятого оголошення про проведення закупівлі , вимогами до медико-технічних зарактеристик предмету закупівлі і на це був спрямований. Намагання тендерного комітету Замовника торгів нібито додержання видимості проведення процедури публічних закупівель оголосивши їх відповідно до вимог Закону , та вибравши заздалегідь відомого та «домовленого» «переможця» визначеного , ще до оголошення процедури публічних закупівель свідчать про свавільне порушення вимог Закону та зайвий раз підтвердило нашу впевненість в антиконкурентних узгоджених діях Замовника цих торгів і «домовленого» «переможця» цих торгів. Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Оскільки положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї Вимоги ми будемо вимушені: - подати Скаргу, до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель; - звернутися до суду з позовом про стягнення із Замовника 5000,00 грн. за подання зазначеної Скарги до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ; - звернутися із заявою до Державної аудиторської служби України , як до центрального органу виконавчої влади , діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів країни та який забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю , щодо притягнення всіх членів тендерного комітету Замовника торгів до відповідальності за порушення процедури закупівлі у вигляді створення передумов направлених на створення корупційних дій і зловживань цієї процедури закупівлі , анти конкурентних узгоджених дій з учасниками торгів, відсутності відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі , дискримінацію учасників ,- що призведе в кінцевому результаті до спотворення результатів торгів. Звертаємо увагу, що за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету персонально. Відповідно до вимог статті 164-14 (Порушення законодавства про здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти) Кодексу України про адміністративні правопорушення ,- Штраф за неправомірне застосування процедур закупівлі з порушенням законодавства про здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, в тому числі оформлення документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації) з порушенням законодавства про здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, що накладається на кожного з членів тендерного комітету, встановлюється у розмірі від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (враховуючи, що неоподатковуваний мінімум доходів громадян становить 17,00 грн., мінімальний розмір штрафу складає 11 900,00 грн., а максимальний 17 000,00 грн. на кожного з членів тендерного комітету). Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, - тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб від тисячі до тисячі п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Мінімальний розмір штрафу складає 17 000,00 грн., а максимальний 25 500,00 грн. на кожного з членів тендерного комітету). У в зв’язку з вище наведеним , вбачаючи в діях Замовника торгів порушення процедури закупівлі (по відношенню до інших потенційних учасників торгів , які могли би та бажали взяти участь в зазначеній процедурі закупівлі ) у вигляді створення передумов направлених на корупційні дії і зловживання в цій процедурі закупівлі , анти конкурентні узгоджені дії з учасниками торгів, відсутності відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі , дискримінацію учасників ,- що призведе в кінцевому результаті до спотворення результатів торгів , : ВИМАГАЄМО: 1. Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-17-001315-b від 17.10.2019 року ID 702de2002e65481eb6153a5e5445de48 , Ідентифікатор плану UA-P-2019-01-18-001198-c на ДК 021:2015: 33690000-3 – Лікарські засоби різні (33696000-5 Реактиви та контрастні речовини). 2.Вилучити вище зазначені дискримінаційні вимоги - а саме: надання Учасником копії Сертифікатів якості або декларації про відповідності, завірені мокрою печаткою виробника або представника виробника з датою не більше 10 днів , зазначити можливість застосування «еквіваленту» на предмет закупівлі , - направлених на необ’єктивну та упереджену оцінку тендерних пропозицій потенційних учасників торгів, що призведе до максимальної економії та ефективності , відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників,об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій , запобіганню корупційним діям і зловживанням та не спотворення результатів торгів. 3. Привести тендерну документацію Замовника торгів ( кваліфікаційні та медико-технічні вимоги ) у відповідність до вимог «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»» ( далі-Інструкція) затвердженої Наказом від від 19.03.2019 року № 10 ДП «Прозорро», ЗУ "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 року та ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III та наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.05.2019 року № 790 «Про внесення змін до порядку визначення предмету закупівлі». 4. Надати відповідь по кожному пункту зазначеної вимоги та оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу протокол засідання тендерного комітету Замовника торгів щодо розгляду зазначеної вимоги в строки згідно чинного законодавства України. Директор Ю.М.Дудченко
Відповідь: Відповідь на вимогу ПП ВКФ «Квант-Юг» на закупівлю за процедурою «Допорогові закупівлі» UA-2019-10-17-001315-b на ДК 021:2015: 33690000-3 – Лікарські засоби різні (33696000-5 Реактиви та контрастні речовини) Відповідно до наказу ДП «Прозоро» від 19.03.2019року №10 «Про затвердження інструкції про порядок використання електронної системи у разі здійснення закупівель , вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити. Тобто замовник допорогової закупівлі має право посилатися на певну торговельну марку або виробника. Замовник має законне право зазначати інформацію щодо конкретного виробника (марки, фірми т.д) продукції при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення допорогових закупівель. Дана процедура закупівлі організовувалася та проводиться з врахування принципів максимальної економії та ефективності. Він є один із ключових принципів закупівель. При витрачанні бюджетних коштів Замовник усвідомлює необхідність економії, а тому зроблено зважений підхід до формування технічних вимог. Замовник звертає увагу не лише на ціну, але й на якість товару його технічні характеристики та те, як він показав себе на практиці. Оскільки закупівля менш якісного товару дає результат низької ефективності закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів . Замовник в допорогових торгах має право для забезпечення гарантів постачання якісного товару вимагати від Учасника: - копією сертифікату відповідності або декларації про відповідність з додатками на предмет закупівлі, завірені мокрою печаткою виробника , підписом уповноваженої особи виробника та датою ( дата повинна бути не раніше 10-ти календарних дня до подання пропозиції) Вказана вимога не є дискримінаційною, оскільки кожен учасник, який є постачальником або офіційним дистриб'ютором, повинен мати підтвердження своїх можливостей від виробника на поставку продукції, яку він представляє, як документальне підтвердження щодо надання учасником гарантій поставки та належного виконання учасником зобов’язань з поставки. Щодо Вашої вимоги, Зміни до Документації Замовником вноситися не будуть, оскільки вона розроблена з врахуванням всіх вимог законодавства, що регулює питання проведення публічних закупівель.
Дата відповіді: 18.10.2019 10:02