• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Серверне обладнання

Завершена

15 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 153 000.00 UAH
Період уточнення: 16.10.2019 17:47 - 10.11.2019 10:00
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: cd774e47a1964eecb043ab85e7869e15
Дата опублікування: 08.11.2019 16:02
Опис: • Пункт 1.5.1 - комбінація вимог Безпека - «для запобігання стороннього втручання до роботи серверу потрібна наявність функції відключення кнопки живлення у BIOS» та Дисковий контролер - «апаратний 12G SAS RAID контролер з підтримкою рівнів RAID 0, 1, 10, 5, 50 , 6, 60». Чим обумовлена така комбінація вимог?
Відповідь: Відповідно до ч.2 ст. 22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Тобто, Замовник визначає необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до свої потреб. Відтак, технічні вимоги до обладнання, встановлені виходячи із задач, функцій та з урахуванням масштабування ІТ-інфраструктури в подальшому, для забезпечення безперебійного функціонування Бюро та його структурних підрозділів. Вимога п. 1.5.1 Додатку 4 тендерної документації обумовлена необхідністю запобігання стороннього або неавторизованого втручання до роботи серверу та необхідністю підтримки створення RAID масивів із достатнім рівнем продуктивності та надійності.
Дата відповіді: 12.11.2019 18:36
Відповідь надана

Технічні вимоги до обладнання

Номер: 419ea8a9cb244768ae5ceddd3bce412e
Дата опублікування: 08.11.2019 16:01
Опис: • Пункт 1.5.2 – додаткова вимога «СЗД повинна мати захист даних при виході будь-яких трьох дисків одночасно за допомогою технології RAID що гарантує відновлення масиву (ребілд) без втрати продуктивності». Чим обумовлена дана технічна вимога?
Відповідь: Відповідно до ч.2 ст. 22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Тобто, Замовник визначає необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до свої потреб. Відтак, технічні вимоги до обладнання, встановлені виходячи із задач, функцій та з урахуванням масштабування ІТ-інфраструктури в подальшому, для забезпечення безперебійного функціонування Бюро та його структурних підрозділів. Вимога п. 1.5.2 Додатку 4 тендерної документації обумовлена необхідністю гарантування відновлення масиву (ребілду) даних без втрати продуктивності.
Дата відповіді: 12.11.2019 18:32
Відповідь надана

Кваліфікація та сертифіковані спеціалісти

Номер: f18f3d695daa44aeb09b224e9c40facc
Дата опублікування: 08.11.2019 15:59
Опис: В п. 1.4 Додатка 4 тендерної документації зазначаються вимоги до компетенції Учасника щодо технічної підтримки, де на підтвердження необхідно надати у складі пропозиції наступні документи: 2.1. Підтвердженням кваліфікації персоналу Сервісної Служби - копія сертифікату, копія трудової книжки або копія цивільно-правового договору, або інші документи, що підтверджують взаємовідносини між Учасником та спеціалістом, що має сертифікат ITIL чи COBIT, або еквівалент. 2.2. Для чіткої координації та максимізації роботи по попередженню відмов роботи Обладнання, підвищення надійності роботи, усунення факторів, що негативно впливають на їх працездатність співробітники Учасника повинні мати сертифікати РМР чи IPMA або еквіваленти - копія сертифікату, копія трудової книжки або копія цивільно-правового договору, або інші документи, що підтверджують взаємовідносини між Учасником та спеціалістом, що має сертифікат РМР чи IPMA або їх еквіваленти. 2.3. Для забезпечення якісного виконання умов договору Учасником, своєчасного та якісного надання гарантійної підтримки та вирішення питань стосовно поставки запропонованого Обладнання - копію дійсного сертифікату ДСТУ ISO9001 на впроваджену систему менеджменту управління якістю. 2.4. Один фахівець з досвідом в імплементації комплексних рішень в сфері інформаційної безпеки - копію сертифікату, копія трудової книжки або копія цивільно-правового договору, або інші документи, що підтверджують взаємовідносини між Учасником та фахівцем з управління інформаційної безпеки відповідним до стандарту ISO 27001. Яким чином Замовник планує забезпечити наявність зазначених спеціалістів на протязі всього виконання договірних зобов'язань, в тому числі технічної підтримки, гарантійного та післягарантійного періоду?
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення до тендерної документації внесено зміни, які оприлюднено в електронній системі закупівель Prozorro, відповідно до норм ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 12.11.2019 18:16
Відповідь надана

Кваліфікація та сертифіковані спеціалісти

Номер: df23472e531f40ec960fa84e04abae23
Дата опублікування: 08.11.2019 15:55
Опис: В п. 1.4 Додатка 4 тендерної документації зазначаються вимоги до компетенції Учасника щодо технічної підтримки, де на підтвердження необхідно надати у складі пропозиції наступні документи: 2.1. Підтвердженням кваліфікації персоналу Сервісної Служби - копія сертифікату, копія трудової книжки або копія цивільно-правового договору, або інші документи, що підтверджують взаємовідносини між Учасником та спеціалістом, що має сертифікат ITIL чи COBIT, або еквівалент. 2.2. Для чіткої координації та максимізації роботи по попередженню відмов роботи Обладнання, підвищення надійності роботи, усунення факторів, що негативно впливають на їх працездатність співробітники Учасника повинні мати сертифікати РМР чи IPMA або еквіваленти - копія сертифікату, копія трудової книжки або копія цивільно-правового договору, або інші документи, що підтверджують взаємовідносини між Учасником та спеціалістом, що має сертифікат РМР чи IPMA або їх еквіваленти. 2.3. Для забезпечення якісного виконання умов договору Учасником, своєчасного та якісного надання гарантійної підтримки та вирішення питань стосовно поставки запропонованого Обладнання - копію дійсного сертифікату ДСТУ ISO9001 на впроваджену систему менеджменту управління якістю. 2.4. Один фахівець з досвідом в імплементації комплексних рішень в сфері інформаційної безпеки - копію сертифікату, копія трудової книжки або копія цивільно-правового договору, або інші документи, що підтверджують взаємовідносини між Учасником та фахівцем з управління інформаційної безпеки відповідним до стандарту ISO 27001. Яким чином замовник планує залучати спеціалістів Учасника при поставці обладнання?
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення до тендерної документації внесено зміни, які оприлюднено в електронній системі закупівель Prozorro, відповідно до норм ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 12.11.2019 18:14
Відповідь надана

Кваліфікація та сертивіковані спеціалісти.

Номер: adf41b90f8cd4d4b8c91160f0be69229
Дата опублікування: 08.11.2019 15:53
Опис: В п. 1.4 Додатка 4 тендерної документації зазначаються вимоги до компетенції Учасника щодо технічної підтримки, де на підтвердження необхідно надати у складі пропозиції наступні документи: 2.1. Підтвердженням кваліфікації персоналу Сервісної Служби - копія сертифікату, копія трудової книжки або копія цивільно-правового договору, або інші документи, що підтверджують взаємовідносини між Учасником та спеціалістом, що має сертифікат ITIL чи COBIT, або еквівалент. 2.2. Для чіткої координації та максимізації роботи по попередженню відмов роботи Обладнання, підвищення надійності роботи, усунення факторів, що негативно впливають на їх працездатність співробітники Учасника повинні мати сертифікати РМР чи IPMA або еквіваленти - копія сертифікату, копія трудової книжки або копія цивільно-правового договору, або інші документи, що підтверджують взаємовідносини між Учасником та спеціалістом, що має сертифікат РМР чи IPMA або їх еквіваленти. 2.3. Для забезпечення якісного виконання умов договору Учасником, своєчасного та якісного надання гарантійної підтримки та вирішення питань стосовно поставки запропонованого Обладнання - копію дійсного сертифікату ДСТУ ISO9001 на впроваджену систему менеджменту управління якістю. 2.4. Один фахівець з досвідом в імплементації комплексних рішень в сфері інформаційної безпеки - копію сертифікату, копія трудової книжки або копія цивільно-правового договору, або інші документи, що підтверджують взаємовідносини між Учасником та фахівцем з управління інформаційної безпеки відповідним до стандарту ISO 27001. Чим обумовлені зазначені вимоги в тендерній документації, по предмету закупівлі серверного обладнання?
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення до тендерної документації внесено зміни, які оприлюднено в електронній системі закупівель Prozorro, відповідно до норм ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 12.11.2019 18:12
Відповідь надана

Про закон

Номер: 7c2c24e4b3284166aa1639f970293451
Дата опублікування: 05.11.2019 21:22
Опис: Шановний Замовник, чи не підкажете де в Законі "Про публічні Закупівлі" дозволяється після подання пропозицій виконувати якісь дії з учасниками, які не можуть бути прозоро відстеженні іншими учасниками торгів? Наприклад, "за вимогою Замовника протягом 2-х робочих днів надати тестовий доступ до існуючої системи з функціональною роллю що дозволить перевірити існуючий функціонал системи Учасника". Такі речі неодноразово успішно оскаржені, так буде і цього разу, але все ж цікаво - де така можливість передбачена у законодавстві? Де заздалегідь підготовлений протокол такого тестування, де відкритий доступ до такого тестування? Логін та пароль? Що мають відповідати ті чатботи, які згадуються у документації? Чи є якісь вимоги до цих діалогів та функціоналу? Ще цікаво, яким чином ISO27001 постачальника має убезпечити "критичну інфраструктуру"? Чи Замовник ознайомився з цим стандартом? Які саме його розділу релевантні до предмету заупівлі? І як же чат-боти? У них з ISO 27001 все добре склалося? В Телеграма та Вайбера? Які взагалі вимоги до системи управління проектами, скільки шановний замовник вбачає фаз у цьому "проекті" постачання? І як збирається їм керувати? Ще цікаво, що Замовник опікується сертифікацією ITIL і навіть не поцікавився в учасників, чи є в них статус сервісного центру та взагалі сертифіковані _Сервісні_ інженери для обслуговування продукції, що постачається. Як так? Можливо, Замовнику невідомо, що сервісні центри виробників та їх система логістики має відповідні автоматизовані системи управління та обслуговування? Невідомо, що обслуговування буде виконувати саме виробник? Можливо, відповіді містяться у вже розпочатій закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-04-000648-c? То всі ці «хитрощі» лише для того, щоб так звузити коло учасників, що довелося шукати, хто підіграє, а коло виробників звузити до одного? І як Замовнику така конкуренція – мета досягнута? Ціна тепер контрольована? А як вам система керування проектом, зі штаб квартирою в Кілінінграді? Цьго разу таке ж буде? Але з ISO 27001? До речі, а як перевірити, що воно працює – це ж публічні закупівлі, правда? То де логін та пароль? А ManageEngine (СервісДеск) з доступом по http? Ми ледве зайшли, бо браузер свариться, що незахищене з’єднання, вимагає https. Знову ж таки, ISO врятує? Панове, ви публікуєте торги, які перш за все вирішують завдання отримання незаконного прибутку третіми сторонами через імітацію торгів шляхом звуження конкуренції. Звісно, ви вважвєте, що ДБР може собі дозволити все що завгодно, а з держбюджету багатостраждальної країни можна неконтрольовано вилучити на користь імітаторів конкуренції (і не лише?) будь-які кошти, якщо освячує це все ДБР. Може й так. А може й ні. Вам здалося що ми упереджені? Чи згоден Замовник організувати суспільне обговорення серії дивовижних торгів на відкритих площадках, с залученням ІТ спільноти? Будь-яке місце: Facebook, преса, тощо. Якщо вже країни судилося платити за ваші симпатії до наперед обраних компаній та виробників – то давайте зробимо це разом.
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення до тендерної документації готуються зміни, які будуть оприлюднено відповідно до норм ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 08.11.2019 17:32
Відповідь надана

Строк поставки товару

Номер: a8b7bbd5f75b4103b1814b5f5aee6969
Дата опублікування: 05.11.2019 15:17
Опис: Згідно Розділу 1 (п.4.4) ТД визначено дату поставки обладнання - до 15 грудня 2019р. В той же час аукціон заплановано на 24 грудня 2019р. Прохання уточнити терміни проведення торгів та виконання постачання обладнання. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, яке є порушенням до процедури проведення торгів.
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що строк поставки обладнання становить до 15 грудня 2019 року, продовження якого не є можливим, оскільки закупівля фінансується за рахунок коштів Державного бюджету України, а оплата за поставлене обладнання має відбутись до кінця поточного року. Щодо дати аукціону повідомляємо. Згідно оголошення та положень тендерної документації кінцева дата подачі пропозицій 18.11.2019р. Відповідно до норм ч.5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» дата і час проведення електронного аукціону визначається електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Тобто дата аукціону є орієнтовною, визначена електронною системою із розрахунку максимальних строків розгляду тендерних пропозицій (ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі»). Після розгляду Замовником тендерних пропозицій, дата аукціону автоматично зміститься на найближчу.
Дата відповіді: 08.11.2019 17:31
Відповідь надана

Чому так важко провести справжні відкриті торги?

Номер: 81920a1ff0c94a139e2bd9906f997f2f
Дата опублікування: 23.10.2019 18:05
Опис: Пані та панове, - Чи дійсно Замовник має ті 24 ноди ще й різних поколінь, які зібрався міксувати? - Чи дійсно Замовник збирається переносити дані розслідувань за кордон у хмари Microsft та Amazon? - Чи дійсно так необхідні 255000 моментальних знімків і що то за розрахунок? - Чи дійсно має сенс закупати allflash щоб потім доповнювати його системами на жорстких дисках? - і т.д. Навіщо взагалі «заточувати» весь тендер на одного виробника (так – і на його OEM, бо вони не конкурують)? Замовник переповнений обладнанням цього виробника і вимушений піклуватися про сумісність? Замовник планує продемонструвати тендер-шоу з одним виробником і наперед заданим учасником, якому будуть підігравати статисти? Кінець кінцем, чи це дійсно неможливо - підготувати торги, які б не дискримінували нікого на користь наперед заданих друзів задля забезпечення їх незаконного прибутку у відсутність конкуренції? Чи це дійсно так важко? Ну хоча б ДБР може не створювати умови для корупційних дій та зловживань? Може це помилка? Тоді прйміть наші вибачення за емоції, та дозвольте передати вам велике прохання від нас та, переконані, всього народу України: скорегувати вимоги таким чином, щоб вони дозволяли конкуренцію хоча б тих виробників, які є визнаними лідерами за аналітикою Gartner або іншого авторитетного дослідника ринку на ваш вибір. Дуже дякуємо. Слава Україні.
Відповідь: Усі технічні вимоги, прораховані нашими технічними спеціалістами виходячи з задач, функцій та з урахуванням масштабування ІТ-інфраструктури в подальшому, для забезпечення безперебійного функціонування Бюро та його структурних підрозділів. Закупівля не містить дискримінаційних вимог та в жодному разі не обмежує коло учасників, які пропонують своє обладнання. Також наголошуємо, що вимоги відповідають обладнанню декількох всесвітньо відомих виробників – лідерів у виробництві систем зберігання даних. Відповідно до ч. 3 ст. 22 закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Дата відповіді: 28.10.2019 17:54