• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання спеціального обладнання (контейнерів) для збору твердих побутових відходів та роздільного збору твердих побутових відходів

Завершена

980 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 800.00 UAH
Період уточнення: 16.10.2019 15:40 - 21.10.2019 18:00
Відповідь надана

Вимога щодо ваги контейнера

Номер: 963ee8b556794718823b9410d40b6f1b
Дата опублікування: 17.10.2019 10:46
Опис: Зазначаючи вимогу щодо власної ваги контейнера 110 кг. Замовник порушує норми ч. 4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі. Дискримінуючи Учасників які виготовляють контейнери згідно стандарту EN 840-3 проте з вагою більшою ніж зазначено Замовником. Пояснюємо, що вага контейнера не впливає на його міцність та довго тривалість у використанні. Головне згідно стандарту щоб контейнер витримував навантаження в 440 кг. Отже встановлюючи самостійно максимально допустиму вагу контейнера Замовник дискримінує тих Учасників які виготовляють контейнер з вагою більшою за 110 кг. Тим самим порушує принципи здійснення закупівель передбачених ст. 3 ЗУ про публічні закупівлі. Тому просимо внести зміни у дану вимогу, з метою приведення її у відповідність до закону, оскільки вона є дискримінаційною та необгрунтованою.
Відповідь: Технічні вимоги відповідають стандартам і не мають дискримінаційні вимоги. Принцип недискримінації учасників закріплений у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).у ст.5 Закону прямо передбачається, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю , передбаченої цим Законом , та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Заборону на включення до тендерної документації вимог , що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить стаття 22 Закону. Виходячи з положень пункту 3 частини 2 статті 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника (саме дані умови призводять до дискримінації, які у тендерній документації відсутні).
Дата відповіді: 22.10.2019 15:14
Відповідь надана

Щодо товщини металу з якого виготовлені кронштейни для утримання коліс

Номер: 60bb83af3d8148fe9b0eb76eaf932423
Дата опублікування: 17.10.2019 10:45
Опис: Просимо обґрунтувати вимогу стосовно того, що «Кронштейни для утримання коліс, а також механізми відкривання/закривання кришки та захвату для вивантаження виконуються з металу товщиною не менше ніж 2,5мм та кріпляться до корпусу контейнера методом зварювання суцільним швом.» Вимога норм EN 840-3 не передбачає якусь товщину кронштейну контейнера для утримання коліс. Насправді товщина кронштейне для утримання коліс має бути такою яка б забезпечила надійну роботу контейнера з врахуванням навантаження в 440 кг згідно норм EN 840-3. Для надійної роботи кронштейна контейнера для утримання коліс достатньо і меншої товщини ніж зазначено Замовнииком. Потрібно зазначити що на надійну роботу кронштейнів для утримання коліс впливають такі фактори: - рівна тверда поверхня на якій розміщено контейнер ( вимога інструкції з експлуатації) - не перевантажувати контейнер відходами ( вимога інструкції з експлуатації) - справне навісне обладнання сміттєвоза, яке підіймає та опускає контейнер, тоді не буде і ударів ( вимога інструкції з експлуатації). Але ніяким чином не впливає товщина металу. Тому для того, щоб уникнути дискримінації та порушення норм ст.3 ЗУ Про публічні закупівлі просимо внести зміни щодо даної вимоги.
Відповідь: Принцип недискримінації учасників закріплений у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). У ст.5 Закону прямо передбачається , що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю , передбаченої цим Законом , та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст. 22 Закону. Виходячи з положень пункту 3 частини 2 статті 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника (саме дані умови призводять до дискримінації, які у тендерній документації відсутні). Також слід врахувати, що в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними.
Дата відповіді: 21.10.2019 11:11
Відповідь надана

дискримінаці щодо товщини металу

Номер: b3e3252339664aee898a46d0ae8199ab
Дата опублікування: 17.10.2019 10:45
Опис: Просимо обґрунтувати вимогу до контейнера «З метою забезпечення жорсткості вузол кронштейну захвату, підйому та вивантаження контейнера виконується методом багаторівневого штампування з металу товщиною не менше ніж 2,5мм». Пояснюємо, що вимога Замовника щодо товщини металу у контейнері є нікчемна, оскільки виробник використовує ребра жорсткості для підсилення деталі в залежності від її завантаженості таким чином, щоб в цілому контейнер працював дуже довгий час, як правило виробник встановлює гарантію на контейнер на один рік з моменту продажу кінцевому споживачу при умові експлуатації згідно інструкції виробника і несе відповідальність в межах гарантії. Тому вимога Замовника в частині де менша товщина не задовольняє Замовника є необгрунтована. ( вузлі кронштейна у розумінні Замовника) товщина не має бути менша 2,5 мм, насправді товщина деталі може бути будь-яка, головне щоб ця деталь виконувала свої функції і це підтверджує норма EN 840-3). Тому прописуючи вимогу яка не сприяє міцності контейнера в цілому, та вимогу яка дискримінує тих учасників які виготовляють вузол кронштейну з товщиною меншою ніж Зазначив замовник, порушує норми ч. 3 ст. 5, ст.3 та ч.4 ст.22 ЗУ Про публічні Закупівлі. Зазначене проявляється в тому, що пропозиція Учасників які пропонують із іншою товщиною вузла кронштейну захвату, буде відхилена, як невідповідна. Хоча і товщина не впливає на довго тривалість використання, а контейнер із вузлами кронштейну із меншою товщиною здатні витримувати навантаження яке передбачено стандартом. Тому просимо виключити дану дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Принцип недискримінації учасників закріплений у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). У ст.5 Закону прямо передбачається , що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю , передбаченої цим Законом , та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить стаття 22 Закону. Виходячи з положень пункту 3 частини 2 статті 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника (саме дані умови призводять до дискримінації, які у тендерній документації відсутні). Також слід врахувати, що в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними.
Дата відповіді: 21.10.2019 11:09