-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Персональні комп'ютери
Торги відмінено
379 480.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 897.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 897.40 UAH
Період уточнення:
16.10.2019 13:35 - 21.10.2019 14:34
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
7e4d69fe56274c1da0b32983448fbb25
Дата опублікування:
17.10.2019 10:21
Опис:
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь:
Товар повинен відповідати вимогам (але не нижче вказаних характеристик) відповідно до наказу МОН України «Про затвердження Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної , загальної середньої та професійної(професійно-технічної) освіти» №1440 від 02.11.2017 зі змінами , внесеними наказом МОН України від 30.05.2019 №752, не зважаючи на конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару. В закупівлі мають право приймати участь фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ; розглядатимемо ціну як остаточну.
Дата відповіді:
17.10.2019 15:32
Відповідь надана
Питання про погодження предмету закупівлі відповідно до Національної програми інформатизації
Номер:
2e463ce9cb224ae881898da5f1974272
Дата опублікування:
16.10.2019 17:45
Опис:
Шановний Замовник!
Згідно з абз. 4 ст. 2 Закону України «Про Національну програму інформатизації» програми та проекти (або їх частини), які спрямовані на створення, розвиток та інтеграцію інформаційних систем, мереж, ресурсів та інформаційних технологій чи передбачають придбання засобів інформатизації з метою забезпечення функціонування державних органів, органів місцевого самоврядування, установ, організацій, що утримуються за рахунок бюджетних коштів, виконуються як складові частини Національної програми інформатизації, якщо інше не передбачено законодавством.
Відповідно до абз. 5 ст. 26 Закону України «Про Національну програму інформатизації» державні органи та органи місцевого самоврядування, установи та організації, які утримуються за рахунок бюджетних коштів, подають Генеральному державному замовнику інформацію про створення, розвиток та інтеграцію, незалежно від джерел фінансування, інформаційних систем, мереж, ресурсів та інформаційних технологій, що забезпечують функціонування цих органів, установ, організацій, за винятком інформації, пов'язаної з національною безпекою та обороною держави.
Згідно з п. 13 Постанови Кабінету Міністрів України №1352 від 31.08.1998 «Про затвердження Положення про формування та виконання Національної програми інформатизації» під час виконання завдань (проектів) Національної програми інформатизації державні замовники беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі за такими завданнями
(проектами) після їх погодження з Генеральним державним замовником
у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 100 тис. гривень.
Відповідно до п. 10 Постанови Кабінету Міністрів України №1048 від 25.07.2002 р. «Про затвердження Порядку проведення експертизи Національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів) про результати розгляду поданих документів Генеральний державний замовник Програми інформує протягом не більш як 45 календарних днів державного замовника проекту інформатизації
З метою уникнення подальших непорозумінь стосовно можливої затримки, у підписанні договору просимо вказати вихідний номер та дату листа з яким Ви як Замовник звертались до Державного агентства з питань електронного урядування для погодження предмету закупівлі, а також вихідний номер та дату листа Державного агентства з питань електронного урядування України, яким погоджено або непогоджено предмет закупівлі.
Посилання щодо інформації з погодження програми надаємо: https://www.e.gov.ua/ua/projects/nacionalna-programa-informatizaciyi/pogodzhennya-npi?v=5d6f783592a16
Відповідь:
Навчально-виховним комплексом "Олександрійський колегіум-спеціалізована школа" було направлено до Державного агентства з питань електронного урядування лист про надання інформації за вих.№ 03-05/628 та лист на погодження договору за вих.№ 03-05/627 від 17.10.2019 року.
Дата відповіді:
17.10.2019 15:31