-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код – 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для друку» (картриджі для принтерів для установ освіти Дарницького району м. Києва)
Тендер Prozorro UA-2019-10-15-001093-b
ДК 021:2015 код – 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для друку» (картриджі для принтерів для установ освіти Дарницького району м. Києва)
Завершена
82 294.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 411.47 UAH
мін. крок: 0.5% або 411.47 UAH
Період уточнення:
15.10.2019 12:26 - 18.10.2019 18:00
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
a04f409889804904831f6eca1b5037de
Дата опублікування:
16.10.2019 11:48
Опис:
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь:
Замовником будуть розглядатися товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі предмету закупівлі, якщо якісні та технічні характеристики будуть не гірше ніж вимагає Замовник, які зазначені в Додатку № 3 до тендерної документації. До участі в закупівлі допускаються як фізичні так і юридичні особи не платники ПДВ, для яких надається перелік документів в тендерній документації. Ціна в пропозиції буде розглядатися як остаточна без додавання до неї ПДВ.
Дата відповіді:
16.10.2019 15:56